Co to za pedał?

Data: 2014-07-21 00:54:55
Autor: Rabu reta
Co to za pedał?
Kupiłem rower szosowy z pedałami shimano. Nie mają luzów, kręcą się ładnie, a ponieważ mam doświadczenie z spd na góralu, chciałbym kupić buty szosowe i ich używać. Ktoś podpowie co to za typ i jakich bloków szukać? Niestety, spd-sl wyglądają inaczej, to musi być jakiś starszy typ. Bloki spd od górala nie pasują, sprawdziłem ;-0

http://c.wrzuta.pl/wi7167/63859eee002b20af53cc4809/img_1335
http://c.wrzuta.pl/wi3512/bfcd6d920011483253cc4883/img_1332

--
Rabu reta. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-07-20 22:34:24
Autor: Yeti
Co to za pedał?
On Sunday, July 20, 2014 3:54:55 PM UTC-7, Rabu reta wrote:
(...)

Wyglada jak "SHIMANO A525 SPD ROAD"

http://www.planetbicycle.com/products/pedals/shimspd.html

Z tego co tu pisza to jednak bloki do MTB pasuja...

Yeti

Data: 2014-07-21 09:08:15
Autor: Rabu reta
Co to za pedal?
Uzytkownik "Yeti" <yeti@siedzinski.com> napisal w wiadomosci news:d82338ea-1ba1-438f-9c7b-8fb30a570f1fgooglegroups.com...
[...]

Na jednym nie znalazlem napisów (starte), ale na drugim jest PD-6500 (przeczytalem dopiero na zdjeciu po zabawie suwaczkami kontrastu), czyli SPD-R ultegra. No i chyba sie zgadza, bo googiel wyrzuca to samo.
http://farm8.staticflickr.com/7293/12560561235_356f0c5d3a_b.jpg

Bloki SM-SH70 lub SM-SH71. Wyglada na to, ze nie do kupienia, bo od paru lat nieprodukowane, jakies sladowe ilosci na ebayu.

I bloki MTB nie wleza w te pedaly, choc bloki przeznaczone do tych pedalów da sie wpiac w pedaly MTB. Oryginalne bloki maja"pontony", czyli gumowe pady montowane po bokach, co zapobiega ich niszczeniu w czasie chodzenia. Górna czesc jest taka sama, ale dolna jest szersza jak w blokach spd

http://pardo.net/bike/pic/fail-031/index.html

Spróbuje na ebayu, ale marnie to widze, bo albo nie wysylaja do Polski, albo chca 80 USD za nie ;-)

--
Rabu reta. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2014-07-24 19:27:23
Autor: Chocobo
Co to za pedal?
W dniu 2014-07-21 09:08, Rabu reta pisze:

[...]

Ultegra, miałem kiedyś takie. Jeździłem na standardowych blokach do 520, chociaż jak pisali teoretycznie do nich są inne. Ale zwykłe pasują.

marcin

Data: 2014-07-21 08:45:53
Autor: kikuko
Co to za pedał?
Użytkownik "Rabu reta" <rabureta@o2.pl> napisał w wiadomości news:lqhhcq$3eq$1adenine.netfront.net...
[...]

miałem takie same. Zamieniłem na dwustronne - łatwiej się wpinam po przesiadce na szosówkę. W butach mam typowe bloki shimano. Buty plastikowe idealnie się wpinają (Sidi - też do MTB) natomiast skórzanno-siatkowe NORTHWAVE używane na codzień do MTB - są problemy. Oba buty mają ten sam blok shimano. Sądzę, że problem jest w umiejscowieniu bloków w bucie? chyba...
Pozdrawiam

Co to za pedał?