Co to za pedał?

Data: 2014-07-21 08:45:53
Autor: kikuko
Co to za pedał?
Użytkownik "Rabu reta" <rabureta@o2.pl> napisał w wiadomości news:lqhhcq$3eq$1adenine.netfront.net...
Kupiłem rower szosowy z pedałami shimano. Nie mają luzów, kręcą się ładnie, a ponieważ mam doświadczenie z spd na góralu, chciałbym kupić buty szosowe i ich używać. Ktoś podpowie co to za typ i jakich bloków szukać? Niestety, spd-sl wyglądają inaczej, to musi być jakiś starszy typ. Bloki spd od górala nie pasują, sprawdziłem ;-0

http://c.wrzuta.pl/wi7167/63859eee002b20af53cc4809/img_1335
http://c.wrzuta.pl/wi3512/bfcd6d920011483253cc4883/img_1332

-- Rabu reta.

miałem takie same. Zamieniłem na dwustronne - łatwiej się wpinam po przesiadce na szosówkę. W butach mam typowe bloki shimano. Buty plastikowe idealnie się wpinają (Sidi - też do MTB) natomiast skórzanno-siatkowe NORTHWAVE używane na codzień do MTB - są problemy. Oba buty mają ten sam blok shimano. Sądzę, że problem jest w umiejscowieniu bloków w bucie? chyba...
Pozdrawiam

Co to za pedał?