Co to za piasta?

Data: 2012-05-09 20:16:23
Autor: kamilo
Co to za piasta?
W dniu 09.05.2012 19:37, muk pisze:
Cześć.
Czy ktoś z Was może pomóc mi zidentyfikować piastę ze zdjęć z poniższych
linków?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0665c2eb46819e1e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c42ae95ae70d8e6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f152c792887a786.html

Przypadkowo stałem się jej posiadaczem i nie bardzo wiem co z nią
zrobić: sprzedać (bo jest coś warta) czy oddać/wyrzucić, bo to coś
bezwartościowego. Co mogę o niej powiedzieć: wygląda solidnie, jest na
łożyskach maszynowych, na 9 szprych (od strony przeciwnej do kasety) i
jest czarna. Jedynym oznaczeniem sÄ… cyfry: 29-08.

Dzięki i pozdrawiam.

Znawcą nie jestem, ale bębenek wyglada jak pod kasete campagnolo , czyli do roweru szosowego.

Data: 2012-05-09 20:27:32
Autor: muk
Co to za piasta?
On 2012-05-09 20:16, kamilo wrote:
Znawcą nie jestem, ale bębenek wyglada jak pod kasete campagnolo , czyli
do roweru szosowego.

Też obstawiałem szosę widząc liczbę otworów pod szprychy :)
Dalsze uwagi w kwestii ustalenia nazwy "przeciwnika" mile widziane.

Pozdrawiam

Co to za piasta?