Co to za przepis?

Data: 2014-05-03 13:20:21
Autor: Nex@pl
Co to za przepis?
Jak najbardziej poprawny, nie wynika on z pord a z prawa dotycz±cego dowodów rejestracyjnych - rozmawia³em na ten temat podczas kontroli drogowej z policjantem, o ile dobrze pamiêtam mówi³ co¶ o nie zgodno¶ci danych w dowodzie. Po 40 dniach od zawiadomienia wydzia³u komunikacji przez sprzedaj±cego o sprzedazy auta, je¶li auto nie zostanie przerejestrowane to policja dostaje  informacje ze jest takie auto na drogach i wtedy wie kogo kontrolowac. Moga od 20zl do 500 wypisac za takie cos. Dokladnych szczegolowanie pamietam.

Data: 2014-05-03 11:23:40
Autor: masti
Co to za przepis?
Dnia pięknego Sat, 03 May 2014 13:20:21 +0200 osobnik zwany Nex@pl
napisał:

Jak najbardziej poprawny, nie wynika on z pord a z prawa dotyczÄ…cego
dowodów rejestracyjnych - rozmawiałem na ten temat podczas kontroli
drogowej z policjantem, o ile dobrze pamiętam mówił coś o nie zgodności
danych w dowodzie. Po 40 dniach od zawiadomienia wydziału komunikacji
przez sprzedającego o sprzedazy auta, jeśli auto nie zostanie
przerejestrowane to policja dostaje  informacje ze jest takie auto na
drogach i wtedy wie kogo kontrolowac. Moga od 20zl do 500 wypisac za
takie cos. Dokladnych szczegolowanie pamietam.

bzdura. Ustawa nie przewiduje sankcji za nieprzerejestrowanie. Jak najbardziej za niezapłacenie podatku w ciągu 2 tygodni. Ale mozesz jeździć na starym dowodzie do skutku, a policję wysłać na drzewo.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-03 21:17:04
Autor: Jacek Maciejewski
Co to za przepis?
Dnia Sat, 3 May 2014 11:23:40 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

bzdura. Ustawa nie przewiduje sankcji za nieprzerejestrowanie.

S± doniesienia o nêkaniu za "niezgodno¶ci w dokumentach".
--
Jacek

Data: 2014-05-03 19:22:32
Autor: masti
Co to za przepis?
Dnia pięknego Sat, 03 May 2014 21:17:04 +0200 osobnik zwany Jacek
Maciejewski napisał:

Dnia Sat, 3 May 2014 11:23:40 +0000 (UTC), masti napisał(a):

bzdura. Ustawa nie przewiduje sankcji za nieprzerejestrowanie.

Są doniesienia o nękaniu za "niezgodności w dokumentach".

a gdzie są? Bo panie w maglu to różne rzeczy opowiadają.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-03 21:36:55
Autor: Jacek Maciejewski
Co to za przepis?
Dnia Sat, 3 May 2014 19:22:32 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

a gdzie s±? Bo panie w maglu to ró¿ne rzeczy opowiadaj±.

Gógle na nos i poszukaj. A wiarygodno¶æ sam oceñ.
--
Jacek

Data: 2014-05-03 19:48:25
Autor: masti
Co to za przepis?
Dnia pięknego Sat, 03 May 2014 21:36:55 +0200 osobnik zwany Jacek
Maciejewski napisał:

Dnia Sat, 3 May 2014 19:22:32 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a gdzie są? Bo panie w maglu to różne rzeczy opowiadają.

Gógle na nos i poszukaj. A wiarygodność sam oceń.

ale wiesz, że mi wujek gugiel pokaże coś innego niż Tobie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-03 12:58:24
Autor: kogutek444
Co to za przepis?
W dniu sobota, 3 maja 2014 21:48:25 UTC+2 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Sat, 03 May 2014 21:36:55 +0200 osobnik zwany Jacek

Maciejewski napisa³:

> Dnia Sat, 3 May 2014 19:22:32 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

ale wiesz, ¿e mi wujek gugiel poka¿e co¶ innego ni¿ Tobie?

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

To co tobie pokaza³ niech ci kto¶ starszy wydrukuje i sobie kredkami pokolorujesz.

Data: 2014-05-03 20:28:56
Autor: masti
Co to za przepis?
Dnia pięknego Sat, 03 May 2014 12:58:24 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

To co tobie pokazał niech ci ktoś starszy wydrukuje i sobie kredkami
pokolorujesz.

kogutek - idź do wujka Putina. Bo strasznie marudzisz.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-04 11:36:18
Autor: Nex@pl
Co to za przepis?
W dniu 2014-05-03 13:23, masti pisze:

bzdura. Ustawa nie przewiduje sankcji za nieprzerejestrowanie.
Jak najbardziej za niezapłacenie podatku w ciągu 2 tygodni. Ale mozesz
jeździć na starym dowodzie do skutku, a policję wysłać na drzewo.

Ale to nie jest sankcja za nieprzerejestrowanie pojazdu! :) Tylko niezgodność danych w dowodzie rejestracyjnym czy jakoÅ› tak. Też siÄ™ zdziwiÅ‚em, ale postanowiÅ‚em zapytać po tym, jak w tvn turbo uwaga pirat   byla taka sytuacja i gosc dostal mandat za niezgodne dane ze stanem faktycznym czy jakos tak (przedstawial umowy kupna-sprzedazy auta)

Data: 2014-05-04 20:05:12
Autor: masti
Co to za przepis?
Dnia pięknego Sun, 04 May 2014 11:36:18 +0200 osobnik zwany Nex@pl
napisał:

[...]

niezgodność danych w dowodzie rejestracyjnym czy jakoś tak. Też się
zdziwiłem, ale postanowiłem zapytać po tym, jak w tvn turbo uwaga pirat
  byla taka sytuacja i gosc dostal mandat za niezgodne dane ze stanem
faktycznym czy jakos tak (przedstawial umowy kupna-sprzedazy auta)

jeśli miał poprawne te umowy to mogą mu skoczyć. Chyba, że miał w papierach coś nagrabione. Ale nawet jak mi diagnosta znalazł kiedyś literówkę w VINie, przy chyba 4 preglądzie auta :), to napisał kwit do urzędu żeby skorygowali oczywistą pomyłkę i tyle.

mst <at> gazeta <.> pl

Co to za przepis?