Co to za rodzaj złączki - chevrolet

Data: 2019-06-10 21:34:23
Autor: heby
Co to za rodzaj złączki - chevrolet
Cześć.

Prosta sprawa pozornie, złączka do zapalniczki.

Tak wygląda:

https://drive.google.com/open?id=1lEMEi9T5kMSikA1hnXaYjTu6KTDznnbq

Nie mogę jednak znaleźć tego typu lub czegoś podobnego.

Wie ktoś może co to za rodzaj wtyczki/gniazda bo potrzebuje obu?

Data: 2019-06-10 22:22:54
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-06-10 o 21:34, heby pisze:
[...]

Wygląda jak wtyczka do H4
https://www.e-connectors.pl/pl/p/Wtyczka-do-zarowki-H4-AMP/441

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-06-10 22:45:33
Autor: heby
Co to za rodzaj złączki - chevrolet
On 10/06/2019 22:22, LordBluzg(R) wrote:
Wygląda jak wtyczka do H4

Dzięki, ale jest drobny problem: moje gniazdko ma dodatkowy sprężynujący zatrzask czego nie ma w normalnych gnaizdach/wtyczkach H4. Ostatecznie użyje zwykłego H4 ale dalej chciałbym wiedzieć co to za cudo bo może mozna to kupić jako uniwersalne.

Ostatecznie wydrukuje ;)

Data: 2019-06-11 17:05:44
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-06-10 o 22:45, heby pisze:
[...]

Pewnie producent wpadł sobie na pomysł implementacji H4 z udziwnieniem :)

Ostatecznie wydrukuje ;)

Ja bym gumką spiął :) a jak bardziej na stałe to trytytką jakąś.

Data: 2019-06-10 22:27:41
Autor: kk
On 2019-06-10 21:34, heby wrote:
Cześć.

[...]