Co to za rower, prośba o pomoc w identyfikacji

Data: 2010-03-30 01:35:56
Autor: ..::RA::..
Co to za rower, prośba o pomoc w identyfikacji
Witam

Może ktoś z szanownych kolegów będzie wiedział co to za producent i
ile może być warty
 rower szosowy na kołach 26'' z charakterystycznym przegięciem w
kształcie litery Z (schodkiem) górnego ramienia tylnego trójkąta.
Jedyna oznaczenie które posiadał w widocznym miejscu to "BC" na ramie,
główce i tym "Z" w tylnym trójkącie.

Tyle udało mi się zauważyć w korku, ostatnio widziany we Wrocławiu.

Data: 2010-03-30 14:29:59
Autor: szaman
Co to za rower, prośba o pomoc w id entyfikacji
...::RA::.. wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Może ktoś z szanownych kolegów będzie wiedział co to za producent i
ile może być warty

Tyle udało mi się zauważyć w korku, ostatnio widziany we Wrocławiu.

Ciemny zaułek i pałką w łeb?

Data: 2010-03-30 19:44:19
Autor: GumoL
Co to za rower, prośba o pomoc w identyfikacji
..::RA::.. <czarownik@gmail.com> napisał(a):
Witam

Mo=BFe kto=B6 z szanownych koleg=F3w b=EAdzie wiedzia=B3 co to za producent=
ile mo=BFe by=E6 warty
 rower szosowy na ko=B3ach 26'' z charakterystycznym przegi=EAciem w
kszta=B3cie litery Z (schodkiem) g=F3rnego ramienia tylnego tr=F3jk=B1ta.
Jedyna oznaczenie kt=F3re posiada=B3 w widocznym miejscu to "BC" na ramie,
g=B3=F3wce i tym "Z" w tylnym tr=F3jk=B1cie.

Jeśli to taki
http://www.otofotki.pl/img12/hp6841_332099342_3.jpg.html

to kiedyś strasznie go zjechano tu na grupie, że niewart swojej ceny - było
pytanie z linkiem do aukcji. Mi się spodobał, i sobie zdjęcie zostawiłem.
Niestety szczegółów nie znam.

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-30 13:16:35
Autor: ..::RA::..
On Mar 30, 9:44 pm, "GumoL" <dgumo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Jeśli to takihttp://www.otofotki.pl/img12/hp6841_332099342_3.jpg.html

Prawie identyczny, tyle że przedni widelec ze spłaszczonych profili
bez takiego ordynarnego mocowania koła i tarczówki miał zwykła tj.
jakieś mechaniczne zdaje się Shimano.

Co to za rower, prośba o pomoc w identyfikacji