[YT] Co to za samochód?

Data: 2011-09-20 23:59:27
Autor: megrims
[YT] Co to za samochód?
Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Data: 2011-09-21 00:16:25
Autor: tck
[YT] Co to za samochód?

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5b2bv$drg$2usenet.news.interia.pl...
Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

volvo s60 IIgen

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-09-21 00:21:28
Autor: kamil d
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 00:16, tck pisze:
volvo s60 IIgen

Fucktycznie. Pojeb*** mi sie z tym v50.

--
kamil d

Data: 2011-09-20 22:42:13
Autor: to
[YT] Co to za samochód?
begin kamil d
W dniu 2011-09-21 00:16, tck pisze:
volvo s60 IIgen

Fucktycznie. Pojeb*** mi sie z tym v50.

W jakim celu zagwiazdkowałeś neutralne "ało", zostawiając wulgarne "pojeb"? Pytam z ciekawości.

Data: 2011-09-21 01:21:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 00:42, to pisze:

W jakim celu zagwiazdkowałeś neutralne "ało", zostawiając wulgarne
"pojeb"? Pytam z ciekawości.

Co byÅ› hapnÄ…Å‚ dzidÄ™, katolu ;P

--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-09-21 01:22:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[YT] Co to za samochód?

Co byÅ› hapnÄ…Å‚ dzidÄ™, katolu ;P

PS. Wróciłem ;)

Data: 2011-09-20 23:33:18
Autor: to
[YT] Co to za samochód?
begin Rafał \"SP\" Gil
Co byÅ› hapnÄ…Å‚ dzidÄ™, katolu ;P

PS. Wróciłem ;)

Zapytam tradycyjnie -- piłeś? :D

Data: 2011-09-22 00:38:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 01:33, to pisze:

Co byÅ› hapnÄ…Å‚ dzidÄ™, katolu ;P
PS. Wróciłem ;)
Zapytam tradycyjnie -- piłeś? :D

I wczoraj ... i dziś ... co ? Wkurwia, że niektórzy mogą codziennie bez konsekwencji ? ;>

Data: 2011-09-22 09:59:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
[YT] Co to za samochód?
Hello Rafa³,

Thursday, September 22, 2011, 12:38:33 AM, you wrote:

Co by¶ hapn±³ dzidê, katolu ;P
PS. Wróci³em ;)
Zapytam tradycyjnie -- pi³e¶? :D
I wczoraj ... i dzi¶ ... co ? Wkurwia, ¿e niektórzy mog±
codziennie bez konsekwencji ? ;>

Zna³êm wielu takich, którzy twierdzili, ¿e mog± codziennie piæ bez
konsekwencji. Wiêkszo¶æ ju¿ nie ¿yje...

--
Best regards,

Data: 2011-09-22 10:16:20
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Thu, 22 Sep 2011 09:59:38 +0200, RoMan Mandziejewicz
Znałęm wielu takich, którzy twierdzili, że mogą codziennie pić bez
konsekwencji. Większość już nie żyje...

BTW odnośnie picia na grupie motoryzacyjnej. Tydzień temu alkomat sobie
kupiłem (w końcu) i jestem zaskoczony wynikami. W stanie, w którym w życiu
bym nie wsiadł za kółko, wykazuje mi zaledwie .10. Czyli mogę wypić 1,5
kielicha wina lub dwa browary 0,5. Zawsze myślałem, że kieliszek wina mi
wskazuje pod prokuratora, łba do alkoholu nie mam, a tu o... :P Duży nie
jestem, raptem 86kg @ 186. Żona zionie już po połówce kieliszka wina przy
swoich 55kg i to na .20

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-22 10:52:09
Autor: go!
[YT] Co to za samochód?
On 22/09/2011 09:16, Myjk wrote:

BTW odno¶nie picia na grupie motoryzacyjnej. Tydzieñ temu alkomat sobie
kupi³em (w koñcu) i jestem zaskoczony wynikami.

To i ja zapytam tak BTW
Od jakich kwot szukac alkomatu, zeby pokazylal miarodajne wyniki?
--
go!

Data: 2011-09-22 12:15:14
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Thu, 22 Sep 2011 10:52:09 +0100, go!
To i ja zapytam tak BTW
Od jakich kwot szukac alkomatu, zeby pokazylal miarodajne wyniki?

Ciężko stwierdzić. Ja kupiłem popularny BlowIn za 260 zł brutto.
Tutaj jest test: http://www.alkomat.pl/index.php?act=testy Na szczycie jest
AlcoSafe S4 za... 260 zł.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-22 13:28:59
Autor: J.F
[YT] Co to za samochód?
Użytkownik "Myjk"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Twoj alkomat ma nieokreslona dokladnosc pomiaru, jest jakas predkosc wchlaniania, jest predkosc rozkladu w watrobie, jest istotne czy przeplukales usta miedzy piciem a pomiarem, a chyba nawet ile glebokich wdechow wykonales.

A litr piwa, powiedmy 35g alkoholu, na ~70kg mokrej masy = 0.5 promila.
Nawet jesli w praktyce ryzyko mniejsze, bo sie nie wchlonie od razu i czesciowo przepali, i pik bedzie np 0.25 prom, to czemu ryzykowac utrate PJ ?
Jedno male i slabe, albo coca-cola :-)

J.

Data: 2011-09-22 22:33:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
[YT] Co to za samochód?
On 2011-09-22, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A litr piwa, powiedmy 35g alkoholu, na ~70kg mokrej masy = 0.5 promila.

1) Promila czego w czym?
2) Zak³adasz 100% wch³anianie?
3) Zak³adasz zerowy rozk³ad alkoholu?

Nawet jesli w praktyce ryzyko mniejsze, bo sie nie wchlonie od razu i czesciowo przepali, i pik bedzie np 0.25 prom, to czemu ryzykowac utrate PJ ?

A to ju¿ ka¿dy sam ocenia. Moim zdaniem przeciêtny i my¶l±cy facet po
dwóch piwach nie stwarza wiêkszego zagro¿enia ni¿ przeciêtny kierowca.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-09-23 20:32:49
Autor: J.F
[YT] Co to za samochód?
U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski"  napisa³ w wiadomo¶ci
On 2011-09-22, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A litr piwa, powiedmy 35g alkoholu, na ~70kg mokrej masy = 0.5
promila.

1) Promila czego w czym?

Alkoholu w tkankach klienta. Tak jakos to licza - z wylaczeniem kosci.

2) Zak³adasz 100% wch³anianie?
3) Zak³adasz zerowy rozk³ad alkoholu?

Cos musze zalozyc z braku lepszych danych.

[...]

Ale ja nie mowie jakie stwarza, tylko na jakie sie naraza.
Zlapia, zabiora PJ, wlepia grzywne - po co mu to.
A niech jeszcze przypadkiem sie zagapi, jak to sie i trzezwym zdarza, wypadek spowoduje, bedzie placil odszkodowanie do konca zycia.
Albo niech ktos w niego wjedzie, to sie okaze ze on winny, a zanim odkreci to 5 lat minie.

Lepiej soczek niz dwa piwa.

J.

Data: 2011-09-21 01:28:38
Autor: kamil d
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 00:42, to pisze:
W jakim celu zagwiazdkowałeś neutralne "ało", zostawiając wulgarne
"pojeb"? Pytam z ciekawości.

Bo mi się popierdoliło ;)

--
kamil d

Data: 2011-09-20 23:33:36
Autor: to
[YT] Co to za samochód?
begin kamil d
W jakim celu zagwiazdkowałeś neutralne "ało", zostawiając wulgarne
"pojeb"? Pytam z ciekawości.

Bo mi się popierdoliło ;)

OK, to wszystko wyjaśnia. :D

Data: 2011-09-21 00:18:31
Autor: kamil d
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-20 23:59, megrims pisze:
Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?
http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Volvo V50

--
kamil d

Data: 2011-09-21 00:40:06
Autor: nadir
[YT] Co to za samochód?
Data: 2011-09-21 00:53:55
Autor: megrims
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 00:40, nadir pisze:
U mnie Cietroen. :D
http://imageshack.us/photo/my-images/843/citroenh.jpg/

E.. to chyba player

Data: 2011-09-21 07:21:10
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Wed, 21 Sep 2011 00:53:55 +0200, megrims
U mnie Cietroen. :D
http://imageshack.us/photo/my-images/843/citroenh.jpg/
E.. to chyba player

ROTFL :D

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-21 07:22:02
Autor: Robson
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 00:53, megrims pisze:
W dniu 2011-09-21 00:40, nadir pisze:
U mnie Cietroen. :D
http://imageshack.us/photo/my-images/843/citroenh.jpg/

E.. to chyba player

Nie player tylko przycisk rozwijania reklam

Data: 2011-09-21 08:31:46
Autor: ToMasz
[YT] Co to za samochód?
W dniu 21.09.2011 07:22, Robson pisze:
[...]

HAHA!! Pop³aka³êm sie ze ¶miechu.....

PS

2:10 - lekkie bum? Ta sie zastanawiam, jak bym w wieku 13 lat "odkry³" ze moja matka takie co¶ przed kamer± odstawia³a, to straci³aby ca³y autorytet. inernet straszna rzecz.....

Data: 2011-09-21 14:27:21
Autor: kamil
[YT] Co to za samochód?
On 21/09/2011 07:31, ToMasz wrote:
[...]

Ale zyska³by¶ autorytet u wszystkich kolegów w szkole.

A powa¿nie, masz racjê, matka powinna do ko¶cio³a ze ¶wiêconk± chodziæ i t³uc kotlety od rana w niedzielê, a nie dobrze siê bawiæ ¿yciem.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-21 19:26:29
Autor: ToMasz
[YT] Co to za samochód?
W dniu 21.09.2011 15:27, kamil pisze:
[...]

taak, to fakt.

A powa¿nie, masz racjê, matka powinna do ko¶cio³a ze ¶wiêconk± chodziæ i
t³uc kotlety od rana w niedzielê, a nie dobrze siê bawiæ ¿yciem.
ja tego nie powiedzia³em. Ale fakt, ze pseudo taniec z elementami prezentacji bielizny w czasie jazdy samochodem, wg mnie nie jest dobrym sposobem na zabawê....
ToMasz

Data: 2011-09-21 09:27:22
Autor: nadir
[YT] Co to za samochód?
E.. to chyba player

No player, ale czasem ³adnie siê z ga³k± zmiany biegów zlewa i wtedy podpada pod Cietroena.

Data: 2011-09-21 08:17:44
Autor: Big Jack
[YT] Co to za samochód?
W wiadomości
*megrims* napisał(-a):

Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Dziwkowóz :P

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-21 19:27:21
Autor: ToMasz
[YT] Co to za samochód?
*megrims* napisał(-a):

Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Dziwkowóz :P

trafne ! znowu muszę czyścić opl;uty monitor :) :)
ToMasz

Data: 2011-09-21 12:36:54
Autor: Przemysław Czaja
[YT] Co to za samochód?

Użytkownik "megrims"

Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby pytać o SAMOCHÓD ;-)

Data: 2011-09-21 12:37:36
Autor: Grejon
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 12:36, Przemys³aw Czaja pisze:

U¿ytkownik "megrims"

Co to za samochód, w którym dzieje siê akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Zastanawiam siê w³a¶nie jak wielkim trzeba byæ fanem motoryzacji, aby
pytaæ o SAMOCHÓD ;-)

A o co ma pytaæ? Pod³okietnik?

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-21 13:39:10
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Wed, 21 Sep 2011 12:36:54 +0200, Przemysław Czaja
Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby pytać o SAMOCHÓD ;-)

Ja jestem bardziej zboczony, bo się zastanawiałem co to może być za kamera.
Jakieś paskudne artefakty pojawiają się przy dolnej krawędzi z lewego rogu.
Np przy 2:55. Maaaaasakra jakaś. Producent powinien za to beknąć! :|

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-21 14:36:26
Autor: nadir
[YT] Co to za samochód?
Ja jestem bardziej zboczony, bo siê zastanawia³em co to mo¿e byæ za kamera.
Jakie¶ paskudne artefakty pojawiaj± siê przy dolnej krawêdzi z lewego rogu.
Np przy 2:55. Maaaaasakra jaka¶. Producent powinien za to bekn±æ! :|

Mo¿e byæ wrêcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, ¿e wychwyci³a jaki¶ pi¼dzi w³os. Przyuwa¿, ¿e inne tego typu momenty nie s± rozmyte.
:)

Data: 2011-09-21 15:23:09
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Wed, 21 Sep 2011 14:36:26 +0200, nadir
Może być wręcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, że wychwyciła jakiś piździ włos. Przyuważ, że inne tego typu momenty nie są rozmyte.

Myślisz, że bóbr miał takie parcie na szkło?
Ysz, pie@*^&ony! ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-21 16:00:23
Autor: nadir
[YT] Co to za samochód?
My¶lisz, ¿e bóbr mia³ takie parcie na szk³o?
Ysz, pie@*^&ony! ;)
Dok³adnie tak.
Nie wiem jak w matuszce rasiji, ale u nas bobry s± pod ochron±, mo¿e ju¿ dzia³a ta agenda, któr± PiS chcia³ stworzyæ do monitorowania internetu, i bobra ukrywaj±.

Data: 2011-09-21 17:01:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
[YT] Co to za samochód?
Hello Myjk,

Mo¿e byæ wrêcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, ¿e wychwyci³a jaki¶
pi¼dzi w³os. Przyuwa¿, ¿e inne tego typu momenty nie s± rozmyte.
My¶lisz, ¿e bóbr mia³ takie parcie na szk³o?
Ysz, pie@*^&ony! ;)

Wielokrotnie.

--
Best regards,

Data: 2011-09-22 13:41:56
Autor: J.F
[YT] Co to za samochód?
[...]

Po ochlonieciu z pierwszego wrazenia - kamera jest calkiem niezla. Wrecz bardzo dobra.

Auto z tak wysunieta szyba ze sie zmiescila w srodku, czy zamocowali na masce ?
Namiot nad nia ... no i musieli wozic na lawecie. Niskiej jakies.

Albo w ogole jakis bluebox - choc wyglada wyjatkowo naturalnie.

J.

Data: 2011-09-21 22:15:49
Autor: megrims
[YT] Co to za samochód?

Użytkownik "megrims"

Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby
pytać o SAMOCHÓD ;-)

MEGA ROTFL... :D

No co.. lasie fajne :D Kumpel mi to podesłał z pytaniem,
czy jedziemy do Rosji. Ja jestem za.

Data: 2011-09-21 22:25:46
Autor: Big Jack
[YT] Co to za samochód?
W wiadomo¶ci
*megrims* napisa³(-a):

No co.. lasie fajne :D Kumpel mi to podes³a³ z pytaniem,
czy jedziemy do Rosji. Ja jestem za.

Jed¼cie. Na pewno na Was czekaj± :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-21 17:41:17
Autor: jerzu
[YT] Co to za samochód?
On Tue, 20 Sep 2011 23:59:27 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Co to za samochód, w którym dzieje siê akcja?

Nie wiem, ale akcja mi siê podoba :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-22 11:25:59
Autor: Papkin
[YT] Co to za samochód?
megrims wrote:
Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

Data: 2011-09-22 11:27:29
Autor: Grejon
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-22 11:25, Papkin pisze:
megrims wrote:
Co to za samochód, w którym dzieje siê akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

Define "lewa" :P Bo jak patrzysz od przodu auta lewa jest po prawej.

Data: 2011-09-22 13:52:38
Autor: Papkin
[YT] Co to za samochód?
Define "lewa" :P Bo jak patrzysz od przodu auta lewa jest po prawej.

lewa to ta z lewej co pokazuje poduszki i bawelniany, bialy pokrowiec na swoja stacyjke.

W sumie duzo na teledysk nie wydali a efekt jest ;) Ale to sa zespoly z castingu, dobieraja kilka ladnych, mlodych soczystych a do tego kazde disco i kasa leci. Za dwa lata moze nikt o nich nie bedzie pamietal :)

Data: 2011-09-23 20:34:48
Autor: Grejon
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-22 13:52, Papkin pisze:

W sumie duzo na teledysk nie wydali a efekt jest ;) Ale to sa zespoly z
castingu, dobieraja kilka ladnych, mlodych soczystych a do tego kazde
disco i kasa leci. Za dwa lata moze nikt o nich nie bedzie pamietal :)

Optymista. Ja obstawiam, ¿e nikt nie bêdzie o nich pamiêta³ za pó³ roku.

Data: 2011-09-23 22:36:39
Autor: Grejon
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-23 22:34, megrims pisze:
[...]

Aleosohozi? Jakie laski?

Data: 2011-09-24 23:59:44
Autor: jerzu
[YT] Co to za samochód?
On Thu, 22 Sep 2011 13:52:38 +0200, "Papkin" <spam@spamerssux.net>
wrote:

W sumie duzo na teledysk nie wydali a efekt jest ;) Ale to sa zespoly z castingu, dobieraja kilka ladnych, mlodych soczystych a do tego kazde disco i kasa leci. Za dwa lata moze nikt o nich nie bedzie pamietal :)

Te panienki ¶piewaj± ju¿ d³u¿ej ze sob±, ni¿ dwa lata. Ta po lewej, co
prezentuje futera³ :) ¶piewa od 5. roku ¿ycia.

Data: 2011-09-22 11:53:43
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Thu, 22 Sep 2011 11:25:59 +0200, Papkin
nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

Tylko jakaś taka wstydliwa. Zwłaszcza w okularach.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-23 16:57:21
Autor: Staszek Sosenko
[YT] Co to za samochód?

Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4e7aff2b$1news.home.net.pl...
megrims wrote:
Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

nie wiem ale ta czarna z lewej jest niezla ;)

Ma paskudnÄ… szparkÄ™.

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

.... między zębami :P

Fajna jest, ale pani za kierownicÄ… podoba mi siÄ™ bardziej :)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

[YT] Co to za samochód?