[YT] Co to za samochód?

Data: 2011-09-21 12:36:54
Autor: Przemysław Czaja
[YT] Co to za samochód?

Użytkownik "megrims"

Co to za samochód, w którym dzieje się akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby pytać o SAMOCHÓD ;-)

Data: 2011-09-21 12:37:36
Autor: Grejon
[YT] Co to za samochód?
W dniu 2011-09-21 12:36, Przemys³aw Czaja pisze:

U¿ytkownik "megrims"

Co to za samochód, w którym dzieje siê akcja?

http://www.youtube.com/watch?v=jmIeIKmWsX0

Zastanawiam siê w³a¶nie jak wielkim trzeba byæ fanem motoryzacji, aby
pytaæ o SAMOCHÓD ;-)

A o co ma pytaæ? Pod³okietnik?

--
Grzegorz Joñca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-21 13:39:10
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Wed, 21 Sep 2011 12:36:54 +0200, Przemysław Czaja
Zastanawiam się właśnie jak wielkim trzeba być fanem motoryzacji, aby pytać o SAMOCHÓD ;-)

Ja jestem bardziej zboczony, bo się zastanawiałem co to może być za kamera.
Jakieś paskudne artefakty pojawiają się przy dolnej krawędzi z lewego rogu.
Np przy 2:55. Maaaaasakra jakaś. Producent powinien za to beknąć! :|

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-21 14:36:26
Autor: nadir
[YT] Co to za samochód?
Ja jestem bardziej zboczony, bo siê zastanawia³em co to mo¿e byæ za kamera.
Jakie¶ paskudne artefakty pojawiaj± siê przy dolnej krawêdzi z lewego rogu.
Np przy 2:55. Maaaaasakra jaka¶. Producent powinien za to bekn±æ! :|

Mo¿e byæ wrêcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, ¿e wychwyci³a jaki¶ pi¼dzi w³os. Przyuwa¿, ¿e inne tego typu momenty nie s± rozmyte.
:)

Data: 2011-09-21 15:23:09
Autor: Myjk
[YT] Co to za samochód?
Wed, 21 Sep 2011 14:36:26 +0200, nadir
Może być wręcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, że wychwyciła jakiś piździ włos. Przyuważ, że inne tego typu momenty nie są rozmyte.

Myślisz, że bóbr miał takie parcie na szkło?
Ysz, pie@*^&ony! ;)

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-21 16:00:23
Autor: nadir
[YT] Co to za samochód?
My¶lisz, ¿e bóbr mia³ takie parcie na szk³o?
Ysz, pie@*^&ony! ;)
Dok³adnie tak.
Nie wiem jak w matuszce rasiji, ale u nas bobry s± pod ochron±, mo¿e ju¿ dzia³a ta agenda, któr± PiS chcia³ stworzyæ do monitorowania internetu, i bobra ukrywaj±.

Data: 2011-09-21 17:01:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
[YT] Co to za samochód?
Hello Myjk,

Mo¿e byæ wrêcz odwrotnie, kamera jest tak dobra, ¿e wychwyci³a jaki¶
pi¼dzi w³os. Przyuwa¿, ¿e inne tego typu momenty nie s± rozmyte.
My¶lisz, ¿e bóbr mia³ takie parcie na szk³o?
Ysz, pie@*^&ony! ;)

Wielokrotnie.

--
Best regards,

Data: 2011-09-22 13:41:56
Autor: J.F
[YT] Co to za samochód?
Użytkownik "Myjk"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Po ochlonieciu z pierwszego wrazenia - kamera jest calkiem niezla. Wrecz bardzo dobra.

Auto z tak wysunieta szyba ze sie zmiescila w srodku, czy zamocowali na masce ?
Namiot nad nia ... no i musieli wozic na lawecie. Niskiej jakies.

Albo w ogole jakis bluebox - choc wyglada wyjatkowo naturalnie.

J.

Data: 2011-09-21 22:15:49
Autor: megrims
[YT] Co to za samochód?

[...]

MEGA ROTFL... :D

No co.. lasie fajne :D Kumpel mi to podesłał z pytaniem,
czy jedziemy do Rosji. Ja jestem za.

Data: 2011-09-21 22:25:46
Autor: Big Jack
[YT] Co to za samochód?
W wiadomo¶ci
*megrims* napisa³(-a):

No co.. lasie fajne :D Kumpel mi to podes³a³ z pytaniem,
czy jedziemy do Rosji. Ja jestem za.

Jed¼cie. Na pewno na Was czekaj± :)

--
Big Jack