Co to za samochód??

Data: 2009-02-27 09:25:44
Autor: Masło
Co to za samochód??
dan_ynx_ pisze:
http://img513.imageshack.us/img513/6426/uwaganafotoradary.jpg

ja obstawiam naszego Polonezinę ale słyszałem też inne opinie....m.in. Skoda....

Ale czemu ten fotoradar robi zdjecia tak pod katem? I do tego nie widac rejestracji ;)

Data: 2009-02-27 09:44:02
Autor: Gabriel'Varius'
Co to za samochód??
Użytkownik Masło napisał:
dan_ynx_ pisze:

[...]

Pewnie go cos innego zainteresowalo, np. ta Lady Speed Stick :-)

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-02-27 10:06:34
Autor: kamil
Co to za samochód??

"Masło" <suchy13sNO@SPAMtlen.pl> wrote in message news:go877r$knp$1news.interia.pl...
dan_ynx_ pisze:
[...]

Bo to pewnie robil jadacy obok samochod/autobus, a ktos nazwal "fotoradar" dla lepszego efektu. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Co to za samochód??