Co to za samolot komunikacyjny

Data: 2016-06-23 15:21:57
Autor: Tomek
Co to za samolot komunikacyjny
Dwa silniki turbośmigłowe w układzie pchającym, usterzenie T i uwaga- statecznik (ster) a'la kaczka w dziobie.
Bardzo hałaśliwy jak na turbośmiegłowego. Widziałem, jak był wczoraj na podejściu 33 EPWA.
Tomek.

Data: 2016-06-23 15:44:55
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Tomek pisze:
Dwa silniki turbośmigłowe w układzie pchającym, usterzenie T i uwaga-
statecznik (ster) a'la kaczka w dziobie.
Bardzo hałaśliwy jak na turbośmiegłowego.

Piaggio Avanti.

Rafal "RAV" Miszczak      www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783

Data: 2016-06-23 20:37:33
Autor: Tomek
Co to za samolot komunikacyjny

Użytkownik "Rafal 'RAV' Miszczak" <rav@e-rav.pl> napisał w wiadomości news:nkgp50$pe7$1node2.news.atman.pl...

Piaggio Avanti.

To ten.
Słuchajcie- silniki po 950 KM- więc skąt taki duży i nieprzyjemny hałas? Wychodzi, że od śmigieł- są nadkrytycznie??
Tomek.

Data: 2016-06-28 11:15:51
Autor: u2
W dniu 2016-06-23 o 20:37, Tomek pisze:
[...]

Smigla pracuja w strugach zaskrzydlowych.
Ogar ma podobny problem :)

--
uriuk

Data: 2016-06-29 14:11:55
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nktf8c$uql$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A jak jest odwrotnie, to nie ma problemu, ze skrzydla sa w strugach zasmiglowych i tez halasuja ? :-)

J.

Data: 2016-06-30 00:12:53
Autor: monter.FM
W dniu 2016-06-29 o 14:11, J.F. pisze:
[...]

Skrzydłom hałas nie przeszkadza ;-)

--
http://monter.fm/

Data: 2016-07-04 13:16:49
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
u2 pisze:

Słuchajcie- silniki po 950 KM- więc skąt taki duży i nieprzyjemny hałas?

Smigla pracuja w strugach zaskrzydlowych.
Ogar ma podobny problem :)

Raczej stawiałbym na wylot spalin prosto w śmigło.

Data: 2016-06-24 11:51:05
Autor: elmer radi radisson
On 2016-06-23 15:21, Tomek wrote:

Dwa silniki turbośmigłowe w układzie pchającym, usterzenie T i uwaga-
statecznik (ster) a'la kaczka w dziobie.
Bardzo hałaśliwy jak na turbośmiegłowego. Widziałem, jak był wczoraj na
podejściu 33 EPWA.

Zapewne Piaggio należący do LPR, to jest miejsce jego stacjonowania

http://pliki.lotniczapolska.pl/2013/piaggio_lpr_epwa.jpg

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-06-24 19:50:36
Autor: Czarek

W dniu 24.06.2016 o 11:51, elmer radi radisson pisze:
On 2016-06-23 15:21, Tomek wrote:

[...]

Podepnę się pod wątek - dziś w około godziny 13:40 nad Aleksandrowem Łódzkim przelatywał na niskim pułapie z małą prędkością jakby kierował się na lotnisko w Łodzi, duży, czterosilnikowy samolot, (z daleka trochę wyglądał na 747) Widział też go ktoś i może podać o nim więcej informacji?
Na flightradar24 go nie widać.

--
Czarek

Data: 2016-07-01 00:24:55
Autor: Kagamine Lenka

"Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> wrote in message

> Zapewne Piaggio nalezacy do LPR, to jest miejsce jego stacjonowania
>
> http://pliki.lotniczapolska.pl/2013/piaggio_lpr_epwa.jpg

Podepne sie pod watek - dzis w okolo godziny 13:40 nad Aleksandrowem
Lódzkim przelatywal na niskim pulapie z mala predkoscia jakby kierowal
sie na lotnisko w Lodzi, duzy, czterosilnikowy samolot, (z daleka troche
wygladal na 747) Widzial tez go ktos i moze podac o nim wiecej informacji?
Na flightradar24 go nie widac.

--
Czarek
C-17 moze? Raczej A340 to chyba nie byl...

On 2016-06-23 15:21, Tomek wrote:

[...]

Żaden z nich, znalazłem tu o tym info:
http://lotnictwo.net.pl/5-poszczegolne_lotniska/26-lodz_lublinek_epll_lcj/76262-info_z_ostatniej_chwili_przekierowania_podmiany_ciekawostki_2016_a-3.html#post1183815
Krócej: http://goo.gl/WH1hQW
--
Czarek

Data: 2016-07-02 00:57:32
Autor: Grzegorz Tomczyk
Co to za samolot komunikacyjny
W dniu 23.06.2016 o 15:21, Tomek pisze:
Bardzo hałaśliwy jak na turbośmiegłowego. Widziałem, jak był wczoraj na
podejściu 33 EPWA.

Następnym razem od razu sprawdzić tutaj: :)

https://fr24.com/2016-06-22/10:00/12x/SPMXH/a1a2cd6

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2016-07-04 10:58:15
Autor: twistedme
W dniu 2016-06-23 o 15:21, Tomek pisze:
[...]

Właśnie mi przeleciał nad domem

http://www.jetphotos.net/photo/8176521

Dzizas, rzeczywiście głośny i nieprzyjemny dźwięk. Jakie są korzyści z takiej konstrukcji? Bo chyba jakieś muszą być :)

Data: 2016-07-04 11:16:56
Autor: u2
W dniu 2016-07-04 o 10:58, twistedme pisze:

Dzizas, rzeczywiście głośny i nieprzyjemny dźwięk. Jakie są korzyści z
takiej konstrukcji? Bo chyba jakieś muszą być :)

Jak lecisz to wszyscy znajomi o tym wiedza. Nawet panie po 50-tce podniosa glowe. Po wyladowaniu w telefonie kupa smsow w stylu "leciales dzisiaj nad moim domem"  ;)

--
uriuk

Data: 2016-07-06 11:51:43
Autor: elmer radi radisson
On 2016-07-04 10:58, twistedme wrote:

Dzizas, rzeczywiście głośny i nieprzyjemny dźwięk. Jakie są korzyści z
takiej konstrukcji? Bo chyba jakieś muszą być :)

Mniejsze opory i zuzycie paliwa = wiekszy zasieg, ponadto osiagi
nie tak bardzo slabsze od jakis Learjetow.

--

memento lorem ipsum

Co to za samolot komunikacyjny