Co to za sms-y?

Data: 2010-11-20 01:42:15
Autor: animka
Co to za sms-y?
Bo to za sms-y?
WysÅ‚aÅ‚am dzisiaj tylko jednego  znajomego na nakomórkÄ™.
Z tu mi na orange onlice, w połączeniach siedzą jakieś bzdiągwy:
1,00 szt. 2010.11.19   08.15 0,00 486284 SMS
1,00 szt. 2010.11.19   14.14 0,00 486284 SMS
1,00 szt. 2010.11.19   14.54 0,00 486284 SMS
1,00 szt. 2010.11.19   22.33 0,00 486284 SMS
1,00 szt. 2010.11.17   04.33 0,00 48101 SMS
I to rzekomo o 4 rano!

A tu internet. Zapomniałam już bo prawie wcale nie korzystałam z internetu przez komórkę.
A ten darmowy to jaki to interneet i przy jakich ustawieniach?Bo raz się z takowym łączyłam.

50,00 kB 2010.11.19   07.19 0,00 Internet i OW Standard
650,00 kB 2010.11.17   05.28 0,00 Internet i OW Standard
450,00 kB 2010.11.17   05.49 0,00 Internet i OW Standard
50,00 kB 2010.11.17   05.10 0,00 Internet i OW Standard
*50,00 kB 2010.11.17   05.26 0,00 Internet i OW Standard
900,00 kB 2010.11.19   08.16 0,00 Bezplatna BezpÅ‚atna*
50,00 kB 2010.11.17   22.25 0,00 Internet i OW Standard
350,00 kB 2010.11.17   05.20 0,00 Internet i OW Standard
200,00 kB 2010.11.19   23.02 0,00 Internet i OW Standard

--
animka

Data: 2010-11-20 10:03:16
Autor: zdumiony
Co to za sms-y?
W dniu 20-11-2010 01:42, animka pisze:
Bo to za sms-y?
Wysłałam dzisiaj tylko jednego znajomego na nakomórkę.
Z tu mi na orange onlice, w połączeniach siedzą jakieś bzdiągwy:
1,00 szt. 2010.11.19 08.15 0,00 486284 SMS

6284 zdaje się związany z aktywacją usługi nawigacji

Data: 2010-11-20 21:13:38
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 10:03, zdumiony pisze:
[...]

To znaczy, że ktoś w Orange mi mieszał i nabił (niby zero, ale pieniądze schodzą z zapłaconego abonamentu). Ja w tym czasie spałam. W tym dniu spałam bardzo długo, a nikt z mojego telefonu nie korzystał. Trzeba będzie napisać do Orange reklamację w tej sprawie i jeszce innych.

--
animka

Data: 2010-11-20 21:22:12
Autor: Kotlet
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 21:13, animka pisze:
[...]

masz telefon z androidem jak przypuszczam. Ostrzegalem! On nei jest da idiotek ! Ja sie za idiote nie uwazam a nabilem sobie w kilka minut ponad 100 zl.

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-20 23:33:19
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 21:22, Kotlet pisze:
[...]

Widocznie jesteś idiotek jak sobie nabiłeś. Mnie prawie nic z 5 zł na internet (do tego jeszcze z poprzedniego m-ca 3 zł) nie zeszlo, bo telefon mnie łączy przez Wifi jak zasięg do mojego mieszkania dochodzi. Tak sobie testowałam tylko telefon i surfowałam w Operze (przeglądarce oczywiście).

--
animka

Data: 2010-11-21 00:19:32
Autor: JoteR
Co to za sms-y?
"Kotlet" napisał:

masz telefon z androidem jak przypuszczam.

Źle przypuszczasz. Oprócz pisania przydatna jest również umiejętność czytania.

Ostrzegalem! On nei jest da idiotek !

Dlatego nie kupiła tego badziewia, którym niedawno spamowałeś na grupie.

Ja sie za idiote nie uwazam a nabilem sobie w kilka minut ponad 100 zl.

Poczuj się uważany.

JoteR

Data: 2010-11-20 23:48:01
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 10:03, zdumiony pisze:

6284 zdaje się związany z aktywacją usługi nawigacji

Dzięki :-)

--
animka

Data: 2010-11-20 14:02:16
Autor: boxfish
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 01:42, animka pisze:

Wys³a³am dzisiaj tylko jednego znajomego na nakomórkê.

Jak siê wysy³a znajomego na komórkê ? po co go tam wys³a³a¶ ?

Data: 2010-11-20 14:06:54
Autor: ma³gorzata
Co to za sms-y?
Jak siê wysy³a znajomego na komórkê ? po co go tam wys³a³a¶ ?

to animka, wienc moze i to zrobiæ

jk

Data: 2010-11-20 21:15:56
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 14:06, małgorzata pisze:
Jak się wysyła znajomego na komórkę ? po co go tam wysłałaś ?

to animka, wienc moze i to zrobić

jk

Ludzie Ci na wszystkich grupach piszą kolina sp*, a ty świniochłopie teraz się przebrałeś za małgorzatkę. Paszła!

--
animka

Data: 2010-11-20 21:14:32
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 14:02, boxfish pisze:
W dniu 2010-11-20 01:42, animka pisze:

Wysłałam dzisiaj tylko jednego znajomego na nakomórkę.

Jak się wysyła znajomego na komórkę ? po co go tam wysłałaś ?

Mało domyślny jesteś! Nie potrafisz sam sobie dopowiedzieć?

--
animka

Data: 2010-11-20 21:22:45
Autor: Kotlet
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 21:14, animka pisze:
[...]

potrafi.  Dach przeciekal i poszedl zalatac dziure ..

Data: 2010-11-20 21:00:11
Autor: Maciej Muran
Co to za sms-y?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał

I to rzekomo o 4 rano!
A tu internet.

Wszystko wskazuje na to, że kupiłaś sobie nowy aparat. Zgadłem?
Masz jakiś pakiet danych w abonamencie? Bo widać, że te połączenia z Siecią na razie nic nie kosztują, bo są odliczane od kwoty abonamentu. A to szybko przestanie być darmowe...
--
animka

Data: 2010-11-20 21:23:19
Autor: Kotlet
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 21:00, Maciej Muran pisze:
[...]

SieciÄ… na razie nic nie kosztujÄ…, bo sÄ… odliczane od kwoty abonamentu. A
to szybko przestanie być darmowe...

ma androida, a ostrzegalem idiotke, apndroid bo bedzie plakac :)

Data: 2010-11-21 00:24:36
Autor: JoteR
Co to za sms-y?
"Kotlet" napisał:

ma androida, a ostrzegalem idiotke, apndroid bo bedzie plakac :)

Sprawia ci jakąś perwersyjną przyjemność robienie z siebie nieustannie idioty? Chyba, że opracowałeś metodę na wgranie Androida do LG GT-505.

JoteR

Data: 2010-11-21 02:10:38
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-21 00:24, JoteR pisze:
"Kotlet" napisał:

ma androida, a ostrzegalem idiotke, apndroid bo bedzie plakac :)

Sprawia ci jakąś perwersyjną przyjemność robienie z siebie nieustannie
idioty? Chyba, że opracowałeś metodę na wgranie Androida do LG GT-505.

A mnie jakiś facet z pomocy technicznej na infolinii Orange (konsultantka mnie do niego połączyła) powiedział, że to jest telefon z Androidem.
Jak go zapytaÅ‚am jak mam sobie ustawić to wifi  w telefonie (bo tam byÅ‚y puste pola maska sieci, IP i mnie to zastanawiaÅ‚o). PodaÅ‚ takie:
IP: 104.204.159.001
IP WAP 192.168.006.102
Te pola były akurat nieaktywne i nie dało się tego wprowadzić.
Póżniej się zorientowałam (jak mój telefon dostał pozwolenie na połączenie się z Wifi i weszłam sobie na strony internetowe), że wystarczy mieć włączony przycisk na ON, bo telefon był już skonfigurowany przez Orange. Do czasu pierwszej próby myślałam, że coś jeszcze muszę skonfigurować.

--
animka

Data: 2010-11-21 03:02:39
Autor: JoteR
Co to za sms-y?
"animka" napisała:

[...]

Z Orange... i wszystko jasne ;-)
A może jednak przy tym klikaniu nocą nie trafiłaś dobrze i zamiast tego Pathfindera wyklikałaś LG GT-540 Swift? Obejrzyj dobrze swój nowy telefon ;->

JoteR

Data: 2010-11-23 17:53:53
Autor: animka
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-21 03:02, JoteR pisze:
"animka" napisała:

ma androida, a ostrzegalem idiotke, apndroid bo bedzie plakac :)

Sprawia ci jakąś perwersyjną przyjemność robienie z siebie nieustannie
idioty? Chyba, że opracowałeś metodę na wgranie Androida do LG GT-505.

A mnie jakiÅ› facet z pomocy technicznej na infolinii Orange (konsultantka
[...]

;->

Ja tam siÄ™ na tym nie znam. Ten telefon mam przecież parÄ™ dni. ParÄ™ dni temu Å›ciagnęłam też  i zainstalowaÅ‚am OperÄ™ Mini dla tego telefonu. Nie wiem do czego byÅ‚by czy jest mi potrzebny Android.
http://www.opera.com/mobile/download/lg/gt505/

--
animka

Data: 2010-11-21 17:50:59
Autor: Kotlet
Co to za sms-y?
"Kotlet" napisał:

ma androida, a ostrzegalem idiotke, apndroid bo bedzie plakac :)

Sprawia ci jakąś perwersyjną przyjemność robienie z siebie nieustannie
idioty? Chyba, że opracowałeś metodę na wgranie Androida do LG GT-505.

chyba ze animka chwalila sie jakis czas temu z jakim systemem bedzie miec telefon .. wiec nie wiem kto tu idiote z siebie robi

widze na stronie orange ze jednak nie ma (LG A-Class UI) wiec cofam co pisalem.

Data: 2010-11-20 23:46:59
Autor: animka
Co to za sms-y?
[...]

Tu nie o to chodzi. Internet i połączenia zawsze schodzą mi z abonamentu.
Coś mi wysyłało sms-y aktywacyjne do czy z navifona (niby mam darmowy na 3 m-ce) a sms-a nie dostaję. Na tym navifonie pokazuje się komunikat, że wysyła sms i koniec.
W Orange mieli mi to zdezaktywować, ale konsultantka powiedzieła, że nie zamknięte i nie ma sensu zamykać jak ja mam 3 m-ce za darmo. W sumie w Orange aktywowali, ja z tego korzystać nie mogę. Tam na infolinii Orange nie ma z kim rozmawiać (nie ma już fachowca nawet w ich dziale technicznym) , robią ludzi w bambuko cały czas. Pojadę do salonu na Pl. Konstutucji i od ręki tę sprawę załatwię.

--
animka

Data: 2010-11-21 11:42:57
Autor: Tomaszek
Co to za sms-y?
W dniu 2010-11-20 23:46, animka pisze:
Na tym navifonie pokazuje się komunikat, że
wysyła sms i koniec.

No to Ci dobrze napisali, że nie umiesz z tego korzystać.

Tam na infolinii Orange
nie ma z kim rozmawiać (nie ma już fachowca nawet w ich dziale
technicznym) , robią ludzi w bambuko cały czas. Pojadę do salonu na Pl.
Konstutucji i od ręki tę sprawę załatwię.

Stawiam skrzynkę piwa temu, kto się pierwszy z Tobą dogada i będzie miał na to dowód;)
--
| TOMASZEK nie lubi:
| lewej strony mocy^

Co to za sms-y?