Co to za tel?

Data: 2019-11-17 14:12:42
Autor: Robert Wańkowski
Co to za tel?
W jakim¶ programie pokazywali produkcję smartfona.
Zaskoczył mnie ostatni etap produkcji. Zmontowany aparat, sklejony.
Frezarka tak± kanapkę przefrezowała po obwodzie.

¦niło mi się? :-) Co z przyciskami?
A było to kilka lat wstecz.

Robert

Data: 2019-11-17 14:32:47
Autor: jaNus
Co to za tel?
[...]

Hm, hm:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/15/1896_telephone.jpg
  -- to ten?

--
Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
Fizyka to prawdziwa potęga.

Data: 2019-11-17 16:38:29
Autor: Robert Wańkowski
Co to za tel?
[...]

[...]