Co to za tytuł?

Data: 2012-07-09 15:40:25
Autor: Arturek Murowski
Co to za tytuł?
Film produkcji hiszpańskiej (chyba!). Generalnie był to film o
malarzu, który w swojej pracowni (sporych rozmiarów, domowa piwnica
czy coś) malował akty, do których pozowała mu pewna modelka która doń
w tym celu przychodziła. On był dużo starszy, ona całkiem młoda (może
nawet młodziutka) i chyba między nimi rodziło się jakieś uczucie. Film
oglądałem parę lat temu w telewizji polskiej ( prawdopodobnie TVP
Kultura).  Może ktoś na podstawie strzępów informacji które podałem
będzie umiał mi pomóc. Pamiętam, że był ciekawy i podobał mi się, ale
z jakichś powodów przysnąłem i nie dokończyłem seansu. Miałem w
planach później odszukać i obejrzeć ten film w całości, ale jakoś się
nie składało, minęło trochę czasu a ja zapomniałem co to było.. Z góry
dzięki.

Data: 2012-07-10 07:18:39
Autor: guderin
Co to za tytuł?
W dniu 2012-07-10 00:40, Arturek Murowski pisze:
[...]

Może "Piękna złośnica" ? Co prawda nie jest produkcji hiszpańskiej ale reszta się zgadza

http://www.imdb.com/title/tt0101428/

guderin

Data: 2012-07-10 01:28:42
Autor: bengaykrak
Co to za tytuł?
W dniu wtorek, 10 lipca 2012 07:18:39 użytkownik guderin napisał:

Może "Piękna złośnica" ? Co prawda nie jest produkcji hiszpańskiej ale reszta się zgadza

http://www.imdb.com/title/tt0101428/

-- Pozdrawiam
guderin

Dokładnie tak! To ten film miałem na myśli. Wielkie dzięki. Z Hiszpanii do Francji niedaleko więc pomyłka wcale nie taka wielka ;).

Co to za tytuł?