Co to za ustrojstwo?

Data: 2011-09-26 10:10:41
Autor: Mirosław
Co to za ustrojstwo?
cze¶ć!
jechałem wczoraj tras± 94 D±browa Górnicza - Olkusz,
i chciałem Was zapytać co to za dziadastwo wisi nad drog±?
takie co¶ ala bramka(na rogu tależ sat) i nakażdy pas jest skierowana jakby jaka¶ fotokomórka?
czemu to ma służyć? czy to jest co¶ takiego jak w niemczech że przelicza ¶rednio prędko¶ć na danym
odcinku i fotka, czy ma to jakie¶ inne zastosowanie typu jaki jest ruch b±dĽ niewiem etc?
Mirek

Data: 2011-09-26 10:17:15
Autor: Tomasz Pyra
Co to za ustrojstwo?
W dniu 2011-09-26 10:10, Mirosław pisze:
cze¶ć!
jechałem wczoraj tras± 94 D±browa Górnicza - Olkusz,
i chciałem Was zapytać co to za dziadastwo wisi nad drog±?

Pińcet razy już było...
jest to www.viatoll.pl

Data: 2011-09-26 18:43:43
Autor: Mirosław
Co to za ustrojstwo?
Pińcet razy już było...
jest to www.viatoll.pl
 dzięki,
Mirek

Data: 2011-09-26 10:20:32
Autor: Przemysław Gubernat
Co to za ustrojstwo?
W dniu 2011-09-26 10:10, Mirosław pisze:
cześć!
jechałem wczoraj trasą 94 Dąbrowa Górnicza - Olkusz,
i chciałem Was zapytać co to za dziadastwo wisi nad drogą?
takie coĹ› ala bramka(na rogu taleĹĽ sat) i nakaĹĽdy pas jest skierowana jakby
jakaĹ› fotokomĂłrka?
czemu to ma służyć? czy to jest coś takiego jak w niemczech że przelicza średnio
prędkość na danym
odcinku i fotka, czy ma to jakieĹ› inne zastosowanie typu jaki jest ruch bÄ…dĹş
niewiem etc?

Teraz ITD przejęło obsługę fotoradarów, więc wymyślili dodatkowy
sposób na kasę. Robią pomiar prędkości średniej ;-)

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2011-09-26 12:51:09
Autor: neoniusz
Co to za ustrojstwo?
W dniu 26.09.2011 10:10, Mirosław pisze:
czy to jest co¶ takiego jak w niemczech że przelicza
¶rednio prędko¶ć na danym
odcinku i fotka, czy ma to jakie¶ inne zastosowanie typu jaki jest ruch

Tak, teraz spokojnie czekaj na mandat.
Jesli przekroczyles wiecej niz 20km/h to zabieraja prawo jazdy na miesiac. Recydywa - rok.

Data: 2011-09-26 14:12:50
Autor: mz
Co to za ustrojstwo?

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:j5plet$uhc$1news.onet.pl...
[...]

No ale na tym odcinku o którym on pisze robi± testy nowego sprżetu, który mierzy z dokładno¶ci± do 10 km/h i od tego juz kary wal±. Więc od razu idz i lepiej sie przyznaj, że jechałe¶ szybciej wtedy możńa co¶ jeszcze ugrać z pkt i mandatu bo inaczej (jak papier przyjdzie do domu) to juz mogiła i jeste¶ w systemie i nic sie nie da zrobić. Matriks ;)  normalnie.

Data: 2011-09-26 14:16:20
Autor: neoniusz
Co to za ustrojstwo?
W dniu 26.09.2011 14:12, mz pisze:
[...]

Az strach gdzies wyjezdzac teraz... ale to jedyny sposob zeby jakos ludzi nauczyc jezdzic wolniej.

Data: 2011-09-26 18:39:49
Autor: Tomasz Pyra
Co to za ustrojstwo?
W dniu 2011-09-26 14:16, neoniusz pisze:
[...]

Pitolicie tak, a potem przed bramami widać długie, czarne ¶lady hamowania, bo jaki¶ ło¶ my¶lał że to fotoradary.

Data: 2011-09-26 18:58:56
Autor: neoniusz
Co to za ustrojstwo?
W dniu 26.09.2011 18:39, Tomasz Pyra pisze:
Pitolicie tak, a potem przed bramami widać długie, czarne ¶lady
hamowania, bo jaki¶ ło¶ my¶lał że to fotoradary.

I pisanie na grupie, ktora czyta moze ze 100 osob, cos pomoze?

Data: 2011-09-26 22:56:52
Autor: John Kołalsky
Co to za ustrojstwo?

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam>

Az strach gdzies wyjezdzac teraz... ale to jedyny sposob zeby jakos
ludzi nauczyc jezdzic wolniej.

Pitolicie tak, a potem przed bramami widać długie, czarne ¶lady hamowania, bo jaki¶ ło¶ my¶lał że to fotoradary.

Sk±d wła¶ciwie pewno¶ć, że ich nie ma ? Np tam, gdzie kamery

Data: 2011-09-27 00:23:21
Autor: Tomasz Pyra
Co to za ustrojstwo?
W dniu 2011-09-26 22:56, John Kołalsky pisze:

[...]

FR musz± obecnie być oznakowane.
Znakami drogowymi, a nowe dodatkowo mieć żółt± obudowę.

My¶lę że ITD będzie się do tych wymogów stosować.

Data: 2011-09-26 23:47:51
Autor: to
Co to za ustrojstwo?
begin Mirosław
jechałem wczoraj trasą 94 Dąbrowa Górnicza - Olkusz, i chciałem Was
zapytać co to za dziadastwo wisi nad drogą? takie coś ala bramka(na rogu
taleĹĽ sat) i nakaĹĽdy pas jest skierowana jakby jakaĹ› fotokomĂłrka?
czemu to ma służyć?

Jest to pojemnik na ogrodowego węża. Jeśli uszkodzi Ci się opona, możesz się tam zatrzymać, wyjąć węża i owinąć nim felgę. Z tej grupy dowiedziałem się, że owinięcie felgi wężem ogrodowym to bardzo kreatywna metoda zastąpienia uszkodzonej opony. Może będziesz miał okazję przetestować ją w praktyce.

Data: 2011-09-27 08:02:50
Autor: PiteR
Co to za ustrojstwo?
na  ** p.m.s **  Mirosław pisze tak:

Was zapytać co to za dziadastwo wisi nad drog±?
takie co¶ ala bramka na rogu tależ sat

To jest transmiter. Odbiera sygnał sat i transmituje wprost do muzgu kierowcy Taniec z wiadrami i Jak oni ¶piewajom. Co¶ ala Matrix.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2011-09-27 08:38:33
Autor: mz
Co to za ustrojstwo?

Użytkownik "PiteR" <email@zaolejony.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9F6D51DCFCA5Belektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Mirosław pisze tak:

Was zapytać co to za dziadastwo wisi nad drog±?
takie co¶ ala bramka na rogu tależ sat

To jest transmiter. Odbiera sygnał sat i transmituje wprost do muzgu
kierowcy Taniec z wiadrami i Jak oni ¶piewajom. Co¶ ala Matrix.

To dlatego od razy jak przejadę w pobliżu tej bramki to widzę program uwaga pirat ;) i to najnowsze odcinki.

Data: 2011-09-28 13:46:03
Autor: Mirosław
Co to za ustrojstwo?

To jest transmiter. Odbiera sygnał sat i transmituje wprost do muzgu
kierowcy Taniec z wiadrami i Jak oni ¶piewajom. Co¶ ala Matrix.

wow, widać że ta trasa dała ci radę
bo chyba całkowicie wyprostowała ci zwoje mózgowe!

Co to za ustrojstwo?