Co to za ustrojstwo?

Data: 2011-09-26 23:47:51
Autor: to
Co to za ustrojstwo?
begin Mirosław
jechałem wczoraj trasą 94 Dąbrowa Górnicza - Olkusz, i chciałem Was
zapytać co to za dziadastwo wisi nad drogą? takie coś ala bramka(na rogu
tależ sat) i nakażdy pas jest skierowana jakby jakaś fotokomórka?
czemu to ma służyć?

Jest to pojemnik na ogrodowego węża. Jeśli uszkodzi Ci się opona, możesz się tam zatrzymać, wyjąć węża i owinąć nim felgę. Z tej grupy dowiedziałem się, że owinięcie felgi wężem ogrodowym to bardzo kreatywna metoda zastąpienia uszkodzonej opony. Może będziesz miał okazję przetestować ją w praktyce.

Co to za ustrojstwo?