[KRK] Co to za "weterani"?

Data: 2009-07-29 09:26:57
Autor: Andrzej Ozieblo
[KRK] Co to za "weterani"?
Jadac w ostatnia niedziele, ok. 18-ej w Giebultowie, tuz przed blotnistym zjezdem do dol. Pradnika wyminalem grupe ok. 10 osob, w tym 1-2 panie w wieku, hm... balzakowskim jak to sie kiedys mowilo. Towarzystwo wygladalo bardzo bojowo i sympatycznie, a zajete bylo usuwaniem blota z zatrzaskow pedalowych. Bo blota, jak sie zaraz przekonalem nie brakowalo, a odcinkami trudno bylo, nie, nie tyle jechac, co isc z uwagi na pochylenie sciezki. Anyway, ktos z grupy?

A propos blota w tym dniu. Wracalem dol. Krzyworzeki, gdzie blota bylo jeszcze wiecej. Ale najwiecej bylo wysokich pokrzyw, ktorych nijak sie ominac nie dalo.

Andrzej

Data: 2009-07-29 10:09:57
Autor: biodarek
[KRK] Co to za "weterani"?
1-2 panie w wieku, hm... balzakowskim jak to sie kiedys mowilo.

Czyli około 40 lat?
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=3250482

Towarzystwo wygladalo bardzo bojowo i sympatycznie, a zajete bylo usuwaniem blota z zatrzaskow pedalowych. Bo blota, jak sie zaraz przekonalem nie brakowalo...

Otrzepiemy buty nasze rączki nasze ;)

Ale najwiecej bylo wysokich pokrzyw, ktorych nijak sie ominac nie dalo.

Jakiś czas temu zauważyłem, że smaganie pokrzywami w czasie jazdy nie robi dużej szkody. Może to wynika ze spocenienia - ja nie wiem. Szkoda, że tak to nie działa z komarami. A komary? Komary macie?

--
biodarek

Data: 2009-07-29 10:16:27
Autor: pianagol[LUB]
[KRK] Co to za "weterani"?
Użytkownik "biodarek" <darkmWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000775.4a7003d5newsgate.onet.pl...

Jakiś czas temu zauważyłem, że smaganie pokrzywami w czasie jazdy nie robi
dużej szkody.

No, to nawet fajne jest... Szczególnie, jak później chłodny deszczyk na to pójdzie...
Gorzej z jeżynami...

A komary? Komary macie?

Komary to pikuś, bo nawet przy relaksowym tempie odpadają.
Są za to gzy, a na te to już potrzeba dość żwawego tempa...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-07-30 10:38:45
Autor: ikov
[KRK] Co to za "weterani"?
Komary to pikuś, bo nawet przy relaksowym tempie odpadają.
Są za to gzy, a na te to już potrzeba dość żwawego tempa...

Gdzieś ostatnio czytałem, że to co powszechnie nazywa sie gzami to bąki (inny model niż te duże kuliste ze zbyt małymi skrzydłami). Gzy są dużo rzadziej spotykane. Ale jak zwał to zwał, nie znoszę togo draństwa.

Data: 2009-07-30 13:16:22
Autor: RP
[KRK] Co to za "weterani"?
ale te komary gzy i inne meszki to świetne naturalne, legalne środki dopingujące... :))
a jak by kto chciał rekordy jakies bić to polecam kopnąć w gniazdo szerszeni :)

Data: 2009-07-30 13:18:27
Autor: RP
[KRK] Co to za "weterani"?
hehe jeszcze raz to samo bo nie zauważyłem że sie ukazało już poniżej

Data: 2009-07-29 10:26:54
Autor: Andrzej Ozieblo
[KRK] Co to za "weterani"?
biodarek pisze:

Jakiś czas temu zauważyłem, że smaganie pokrzywami w czasie jazdy nie robi dużej szkody. Może to wynika ze spocenienia - ja nie wiem. Szkoda, że tak to nie działa z komarami. A komary? Komary macie?

Ono ponoc pomaga. Mimo wszystko jazda, a raczej marsz w gaszczu wysokich, gestych pokrzyw robi pewne wrazenie. ;) Komarow w nadmiarze nie zauwazylem. Podobnie w okolicach Leby, gdzie jezdzilem w zeszly poniedzialek.

Andrzej

Data: 2009-07-29 03:45:50
Autor: jpogoda
Co to za "weterani"?
On 29 Lip, 10:26, Andrzej Ozieblo <ypozi...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
biodarek pisze:

> A komary? Komary macie?

Komarow w nadmiarze nie zauwazylem.

W mojej okolicy komary chyba nawałnica przetrzebiła.
Dotąd były bardzo upierdliwe nawet w środku słonecznego dnia zwłaszcza
w cieniu pod drzewami, ale... drzew u nas ostatnio o wiele mniej i
cienia ubyło, ech...

Pozdrawiam,

--
Jarek Pogoda z Legnicy

Data: 2009-07-29 20:21:18
Autor: click
Co to za "weterani"?

Jarek Pogoda z Legnicy

hoho!
(musi temat watku cie zwabil) ;)
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-29 04:20:26
Autor: Szprota aka Stefandora
Co to za "weterani"?
biodarek pisze:

> [...]

Ono ponoc pomaga. Mimo wszystko jazda, a raczej marsz w gaszczu
wysokich, gestych pokrzyw robi pewne wrazenie. ;)

Dodam od siebie, że podczas takiego mojego dłuższego marszu na
dzwudziestym którymś km odezwało się moje kolano i uciszyłam je na
następne pięćdziesiąt z groszem właśnie poprzez chłostanie
pokrzywami ;) Swędziało, szczypało, parzyło, ale kolano się rozgrzało
i nie bolało :) No i wiadomo, pokrzywa jest przeciwreumatyczna, to się
powinno robić regularnie :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-07-29 19:58:09
Autor: biodarek
Co to za "weterani"?
Szprota aka Stefandora:
[...]

Nie wiem, czy takie uciszanie nie podpada pod jakąś perwersję ;)
O! Mam! Uciszanie komarów poprzez smaganie pokrzywami :D
Są pokrzywy w tym Kampinosie?

--
biodarek

Data: 2009-07-30 10:42:25
Autor: ikov
Co to za "weterani"?
[...]

Pokrzyw się nie boję, choć unikam - ale babcia za czasów jak hodowała kury, zrywała pokrzywy gołymi rękoma bez żadnych skarg i do teraz nie narzeka na ręce.

Data: 2009-07-30 11:17:33
Autor: Jaroslaw Berezowski
Co to za "weterani"?
Dnia Thu, 30 Jul 2009 10:42:25 +0200, ikov napisał(a):

Pokrzyw się nie boję, choć unikam - ale babcia za czasów jak hodowała
kury, zrywała pokrzywy gołymi rękoma bez żadnych skarg i do teraz nie
narzeka na ręce.
No moja tez, i jak podczas dokladania do pieca wypadlo troche zarzacych sie wegli, to golymi rekoma wrzucala je z powrotem :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-07-30 13:45:50
Autor: biodarek
Co to za "weterani"?
> [...]
No moja tez, i jak podczas dokladania do pieca wypadlo troche zarzacych sie wegli, to golymi rekoma wrzucala je z powrotem :)

Widać babcie miały zdrowe dłonie - a nie zniszczone od klawiatury :)

--
biodarek

Data: 2009-07-29 17:54:51
Autor: Kosu
[KRK] Co to za "weterani"?
biodarek wrote:
Jakiś czas temu zauważyłem, że smaganie pokrzywami w czasie jazdy nie robi dużej szkody.

Też nie czuję. A nawet jak czuję, to krótko. Może lepsze krążenie jest i szybko organizm przyswaja truciznę :)

Za to kilka dni temu jechałem rowerem wokół warszawskiego lotniska. Jest wąska ścieżka przy parkanie i od razu żyto. Jechałem max 25 km/h. Z całej lewej łydki zeskrobało mi naskórek... Chyba nawet włosy przerzedziło :) Ale dziś już nie piecze pod prysznicem :]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-29 20:30:11
Autor: RP
[KRK] Co to za "weterani"?
komary, gzy, .... to wszystko to legalne środki 'dopingowe' do zwiększonego
wydatku naszych organizmów :))
a jak ktoś by chciał jakieś rekordy bić to polecam kopnąć w gniazdo
szerszeni ;))

Data: 2009-07-30 10:40:25
Autor: ikov
[KRK] Co to za "weterani"?
a jak ktoś by chciał jakieś rekordy bić to polecam kopnąć w gniazdo
szerszeni ;))

Możesz osiągnąć prędkość ponad 100km na godz. nawet w mieście!
Karetką na sygnale...

Data: 2009-07-30 11:04:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[KRK] Co to za "weterani"?

a jak ktoś by chciał jakieś rekordy bić to polecam kopnąć w gniazdo
szerszeni ;))

Możesz osiągnąć prędkość ponad 100km na godz. nawet w mieście!
Karetką na sygnale...

E tam, możesz czymkolwiek, ale odpowiedzieć możesz za to.

zyga

[KRK] Co to za "weterani"?