Co to za wymysl?

Data: 2020-07-18 20:38:04
Autor: Myjk
Co to za wymysl?
Sat, 18 Jul 2020 10:05:01 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!

Jest poprawne.

Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.

Ależ ono jest zrobione dla odpornych co nie potrafią po nieoznaczonych
rondach jeździć.

Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

Bzdura, tylko trafił się dekiel co się pcha na kolizję jak na skrzyżowaniu
są pojazdy z pierwszeństwem przejazdu. Na które skrzyżowanie by nie wjechał
z takimi umiejętnościami to by doprowadził do kolizji.

To jakas piramidalna bzdura!

Może dla rondoprostowaczy. :P

Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

Ja też, szybko by wyszło jaki procent nie umie jeździć.

--
Pozdor
Myjk

Co to za wymysl?