Co to za wymysl?

Data: 2020-07-20 14:25:01
Autor: N Tom
Co to za wymysl?
sczygiel@gmail.com w <news:01a2b645-4ba3-4668-ba8f-2d4e05fed279ogooglegroups.com>:

https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=276

To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!

*Idziesz*e nie potrafisz kierować pojazdem mechanicznym, dla którego
wymagane jest to właśnie PJ.

Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.

Taaaaak? Czyli ustąpienie pierwszeństwa przez tego, który chce wjechać trym,
którzy już jada po jest zanegowane?

Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

To ty nie wiesz gdzie zacząć, ten z pikasiaka dobrze zaczął, ale
przechytrzył, bo wjechał na zewnętrzny pas na SORO z pasa lewego przed SORO.

To jakas piramidalna bzdura!

Że są takie nieogary jak ty i ten z fracuza?  Nie, takie życie -- hipokryto.

Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

Yoda?

--
'Tom N'