Co to za wymysl?

Data: 2020-07-23 11:42:23
Autor: K
Co to za wymysl?
On 18/07/2020 18:05, sczygiel@gmail.com wrote:
https://youtu.be/7L9GlPepe4s?t=276

To rondo jest tak poronionym pomyslem ze ja nawet nie wiem gdzie zaczac!

Kazda jedna cecha ronda tam jest zanegowana.
Kazdy jeden sposob na poprawienie bezpieczenstwa jest tam zanegowany.

To jakas piramidalna bzdura!

Ciekaw jestem statystyk wypadkow tam.

Ja zapraszam na to rondo:
https://www.google.com/maps/place/The+Magic+Roundabout,+Swindon/@51.5628576,-1.7715856,120m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4871444acffa3da5:0x586d14ab6c0548c1!8m2!3d51.5629323!4d-1.7711823

Data: 2020-07-23 13:53:44
Autor: J.F.
Co to za wymysl?
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rfbpig$ela$1$horizn@news.chmurka.net...
[...]

akurat jezdzi sie tam normalnie ... tylko dobrze wiedziec wczesniej, ze takie cos jest, bo jak sie przegapi czy nie zrozumie znaku na wjezdzie, to bedzie kiepsko :-)

J.

Co to za wymysl?