Co to za zamaskowana bestia?

Data: 2010-07-30 00:40:25
Autor: Koziołek
Co to za zamaskowana bestia?
Przedwczoraj na krakowskich ulicach mignęło nam (z kumplem) za oknami takie owinięte brezentem srebrne "coś" na niemieckich tablicach. Szto eta? Podpowie ktoś? Ciekawy jestem ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CwZ0gEaOjMo

Z harcerskim pozdrowieniem,

Koziołek
--
http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

Data: 2010-07-29 22:46:59
Autor: to
Co to za zamaskowana bestia?
begin Koziołek
Przedwczoraj na krakowskich ulicach mignęło nam (z kumplem) za oknami
takie owinięte brezentem srebrne "coś" na niemieckich tablicach. Szto
eta? Podpowie ktoś? Ciekawy jestem ;)

Nowy papamobil?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-30 00:58:48
Autor: Koziołek
Co to za zamaskowana bestia?
to napisał:
Nowy papamobil?

Z Wawelu to on spierdalał.

Koziołek

Data: 2010-07-30 08:34:34
Autor: Gabriel 'wilk'
Co to za zamaskowana bestia?
Użytkownik Koziołek napisał:

[...]

Moze sie myle ale to chyba nowy C-max Forda

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-30 09:03:52
Autor: Gabriel 'wilk'
Opel Meriva
Użytkownik Gabriel 'wilk' napisał:

[...]

pozdrawiam
A jednak sie myle a Lepek ma racje to nowa Meriva nawet wyglad felg pasuje
http://automotiveblog.pl/2009/10/07/nowy-opel-meriva-2010-szpiegowskie-zdjecia/

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-30 09:22:34
Autor: daro
Opel Meriva

A jednak sie myle a Lepek ma racje to nowa Meriva nawet wyglad felg pasuje
http://automotiveblog.pl/2009/10/07/nowy-opel-meriva-2010-szpiegowskie-zdjecia/

Na pewno nie nowa Meriva bo tą można oglądać bez maskowania w salonach ;-)
--
d.

Data: 2010-07-30 13:59:13
Autor: Massai
Opel Meriva
daro wrote:

> [...]
> ie-zdjecia/

Na pewno nie nowa Meriva bo tą można oglądać bez maskowania w

I ma drzwi tylne otwierane w drugie mańkie ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-30 08:53:08
Autor: LEPEK
Co to za zamaskowana bestia?
Koziołek pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=CwZ0gEaOjMo

O, fajny przykład na coś, o czym chciałem od pewnego czasu napisać.
Nie wiem, może się starzeję, ale obecne (od kilku lat) samochody tak się do siebie upodobniły, że można je odróżnić jedynie po znaczkach. Oczywiście - są pewne wyjątki, jak np. Peugeot, ale jak np. w poprzedni weekend zobaczyłem coś nowego, to dopiero po dokładniejszych oględzinach oznaczeń stało się jasne, że to nowa Astra. Owszem ładna, nie powiem, ale równie dobrze mogła to być jakaś Mazda, może Focus... Do tego dochodzi fakt produkowania tego samego modelu pod różnymi markami. No pełna unifikacja...
Kiedyś, jak były zdjęcia takiego zamaskowanego w Auto Motor und Sport, to od razu było wiadomo, że to np. Fiesta, tylko detale były ukryte.

A tu? Hmmm... Pojazd wielkości mikrovana, np. Merivy, ale po kształcie tylnych świateł raczej podejrzewam jakąś wariację na bazie Polo. Natomiast po kształcie przodu, błotników - może jakaś napompowana Fiesta?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-07-30 14:04:12
Autor: Katanka
Co to za zamaskowana bestia?
Koziołek wrote:
[...]

W pierwszym momencie byłem przekonany, że to coś z Fordów. Światła mi mówiły S-Max. Bryła też. ale te fele mi na 100% nie pasują do fordowskich kinetic design ;) Nie mam pojęcia co to, no chyba, że faktycznie fele specjalnie inne dali, aby zmylić.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-30 14:46:49
Autor: Koziołek
Co to za zamaskowana bestia?
Katanka napisał:
[...]

Gość miał rejestrację zaczynającą się od OF. Sprawdziłem - jest to
Offenbach, gdzie znajdują się m. in. centra rozwojowe Hondy i Hyundaia, a w
czymś co zowie się Automotive-Cluster Rhein-Main "rzeźbi" ponoć Opel.

Pozdr.,

Koziołek

Data: 2010-07-30 15:09:37
Autor: m

[...]