Co to za zamaskowana bestia?

Data: 2010-07-30 08:34:34
Autor: Gabriel 'wilk'
Co to za zamaskowana bestia?
Użytkownik Koziołek napisał:

Przedwczoraj na krakowskich ulicach mignęło nam (z kumplem) za oknami takie owinięte brezentem srebrne "coś" na niemieckich tablicach. Szto eta? Podpowie ktoś? Ciekawy jestem ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CwZ0gEaOjMo

Z harcerskim pozdrowieniem,
Moze sie myle ale to chyba nowy C-max Forda

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-30 09:03:52
Autor: Gabriel 'wilk'
Opel Meriva
Użytkownik Gabriel 'wilk' napisał:

[...]

pozdrawiam
A jednak sie myle a Lepek ma racje to nowa Meriva nawet wyglad felg pasuje
http://automotiveblog.pl/2009/10/07/nowy-opel-meriva-2010-szpiegowskie-zdjecia/

                Oskar Wilde

Data: 2010-07-30 09:22:34
Autor: daro
Opel Meriva

A jednak sie myle a Lepek ma racje to nowa Meriva nawet wyglad felg pasuje
http://automotiveblog.pl/2009/10/07/nowy-opel-meriva-2010-szpiegowskie-zdjecia/

Na pewno nie nowa Meriva bo tą można oglądać bez maskowania w salonach ;-)
--
d.

Data: 2010-07-30 13:59:13
Autor: Massai
Opel Meriva
daro wrote:

> [...]
> ie-zdjecia/

Na pewno nie nowa Meriva bo tą można oglądać bez maskowania w

I ma drzwi tylne otwierane w drugie mańkie ;-)

--
Pozdro
Massai

Co to za zamaskowana bestia?