Co to za zamaskowana bestia?

Data: 2010-07-30 14:04:12
Autor: Katanka
Co to za zamaskowana bestia?
Koziołek wrote:
Przedwczoraj na krakowskich ulicach mignęło nam (z kumplem) za oknami
takie owinięte brezentem srebrne "coś" na niemieckich tablicach. Szto
eta? Podpowie ktoś? Ciekawy jestem ;)

http://www.youtube.com/watch?v=CwZ0gEaOjMo

Z harcerskim pozdrowieniem,

W pierwszym momencie byłem przekonany, że to coś z Fordów. Światła mi mówiły S-Max. Bryła też. ale te fele mi na 100% nie pasują do fordowskich kinetic design ;) Nie mam pojęcia co to, no chyba, że faktycznie fele specjalnie inne dali, aby zmylić.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-30 14:46:49
Autor: Koziołek
Co to za zamaskowana bestia?
Katanka napisał:
[...]

Gość miał rejestrację zaczynającą się od OF. Sprawdziłem - jest to
Offenbach, gdzie znajdują się m. in. centra rozwojowe Hondy i Hyundaia, a w
czymś co zowie się Automotive-Cluster Rhein-Main "rzeźbi" ponoć Opel.

Pozdr.,

Koziołek

Co to za zamaskowana bestia?