Co to znaczy?

Data: 2009-11-20 15:53:13
Autor: daniloff
Co to znaczy?
Przeczytalem artycul dyscyplinie   w Polsce.
Bardzo smisnie.
Ale chcialbym zapytac czy pieprzony Zyd jest wielkie oskarzenie?
Co to znaczy po rosyjsku "pieprzony"?

Data: 2009-11-20 13:59:13
Autor: u2
Co to znaczy?
daniloff pisze:
Przeczytalem artycul dyscyplinie   w Polsce.
Bardzo smisnie.
Ale chcialbym zapytac czy pieprzony Zyd jest wielkie oskarzenie?
Co to znaczy po rosyjsku "pieprzony"?

To znaczy to samo co "fu***ing Russian" :)

Data: 2009-11-20 16:08:57
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"u2" <u_2@o2.pl> / : news:he63vm$gnr$1atlantis.news.neostrada.pl...
daniloff pisze:
[...]

Dla ciebie Rosjanie i Zydzi sa jednakowe?

Data: 2009-11-20 16:41:14
Autor: u2
Co to znaczy?
daniloff pisze:

Co to znaczy po rosyjsku "pieprzony"?

To znaczy to samo co "fu***ing Russian" :)

Dla ciebie Rosjanie i Zydzi sa jednakowe?

Pisze się "jednakowi". Dużo Żydów z Rosji przybyło do Polski w czasach
stalinowskich aby objąć stanowiska urzędników n.p. MBP. Ale chodziło mi
pokazanie znaczenia "pieprzony" :)

Data: 2009-11-20 19:07:29
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"u2" <u_2@o2.pl> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:he6dfe$7h1$3atlantis.news.neostrada.pl...
daniloff pisze:

[...]

Mam rozumiec ze na moje pytanie odpowiadales twierdzaco? :-)

Data: 2009-11-20 17:11:39
Autor: u2
Co to znaczy?
daniloff pisze:

[...]

Absolutnie nie. Inne tradycje, inna narodowość. Poza tym kogo ty chcesz
tutaj oszukać, cwa ?

Data: 2016-11-24 14:56:35
Autor: Stachu Chebel
Co to znaczy?
W dniu pitek, 20 listopada 2009 13:59:13 UTC+1 uytkownik u2 napisa:

To znaczy to samo co "fu***ing Russian" :)

Bd tyle samo, co Sgt. Peppers L.H.C.B. (The Beatles).

Za f**** russian moesz zosta bohaterem narodowym, za f**** jew moesz pj do pierdla. Ot, taka demokracja...  Uwaaj na sowa!!

Data: 2009-11-20 14:02:43
Autor: Jadrys
Co to znaczy?
daniloff pisze:
Przeczytalem artycul о dyscyplinie w Polsce.
Bardzo smisnie.
Ale chcialbym zapytac czy pieprzony Zyd jest wielkie oskarzenie?
Co to znaczy po rosyjsku "pieprzony"?

Pieprzny, przyprawiony pieprzem. Pieprz to w Polsce przyprawa.. Ale nie którzy "Pieprzeniem" nazywają stosunek płciowy. Wiesz tak jakby ktoś temu Żydowi zarzucał że uprawiał sex z innym mężczyzną jako partnerka.

Data: 2009-11-20 16:06:29
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Jadrys" <Che@yahoo.com> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:he641k$6am$1news.onet.pl...
daniloff pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Dziekuje, teraz rozumie :-)

Data: 2009-11-20 14:32:29
Autor: Prawusek
Co to znaczy?

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> wrote in message

> [...]
> Przeczytalem artycul dyscyplinie   w Polsce.
> Bardzo smisnie.
> Ale chcialbym zapytac czy pieprzony Zyd jest wielkie oskarzenie?

Moe tez by pierdolony, kopnity, usmyrany, szurniety itd.
Cho niektre wyrazy s powizane z innymi znaczeniami, to uzycie jest tu
pejoratywne, ale nie s to okrelenia obraliwe, bowiem mog by take
wyrazem podziwu.

Data: 2009-11-20 17:43:32
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:he66df$plq$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Cho niektre wyrazy s powizane z innymi znaczeniami, to uzycie jest tu
pejoratywne, ale nie s to okrelenia obraliwe, bowiem mog by take

Dziekuje bardzo, teraz zrozumialem.
Uczylem sie polskiego po Panu Sienkiewiczu
Pan Wolodyjowski wtedy jeszcze nie znal tych nowych slow.
Wielki i obfity polski jezyk, prawie jak rosyjski :-)

Data: 2009-11-20 16:44:10
Autor: raff
Co to znaczy?

> [...]

Pan Wolodyjowski wtedy jeszcze nie znal tych nowych slow.
Wielki i obfity polski jezyk, prawie jak rosyjski :-)

Ty prowoczku maly. Wcale bym sie nie zdziwil jesli to Kupa.

R.

Data: 2009-11-20 15:51:07
Autor: Karol
Co to znaczy?
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisa(a):

> Uczylem sie polskiego po Panu Sienkiewiczu
> Pan Wolodyjowski wtedy jeszcze nie znal tych nowych slow.
> Wielki i obfity polski jezyk, prawie jak rosyjski :-)
> Ty prowoczku maly. Wcale bym sie nie zdziwil jesli to Kupa.

..,bo to i on jest :)

Data: 2009-11-20 19:03:37
Autor: daniloff
Co to znaczy?

" Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:he6dtb$his$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Wielki i obfity polski jezyk, prawie jak rosyjski :-)

Ty prowoczku maly. Wcale bym sie nie zdziwil jesli to Kupa.

.,bo to i on jest :)

Musi panstwo pogodzic sie ze  nie jestem Kupa.
Po prostu czasami pojawia sie pragnienie zamienic paru slow z baciami slowianami.
Zapytajcie pana Aleksandra Szarona z  soc.culture.polish.
On mnie zna. Zawsze posyla mnie na chuj z powrotem do rosji

Data: 2009-11-20 17:08:38
Autor: raff
Co to znaczy?
[...]

No to powtarzaj ladnie za mna: "Izrael to chuje"

R.

Data: 2009-11-20 08:23:49
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
raff napisa(a):

No to powtarzaj ladnie za mna: "Izrael to chuje"

Ten ruski faszyzujcy neokomunista nie bdzie mia adnych oporw, by
wypowiedzie t kwesti..

Data: 2009-11-20 19:27:59
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:37ace85c-8f53-4db2-9601-4d6b3aeb69a4a21g2000yqc.googlegroups.com...
raff napisa(a):

No to powtarzaj ladnie za mna: "Izrael to chuje"

Ten ruski faszyzujcy neokomunista nie bdzie mia adnych oporw, by
wypowiedzie t kwesti..

Takiego nie bywa na swiecie.
Albo faszyzujcy albo neokomunista.
Ani pierwsze ani drugie, jestem rosyjskim neoimperialistem

Data: 2009-11-20 08:40:15
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisał(a):

Albo faszyzuj�cy albo neokomunista.

ты сказал, что ест ьальтернатива: быть нацистом или коммунистом.. я
думаю это неправда.. современные русские удовлетворяют этим двум
характеристикам.. и ты просто отличный пример этого явления...

Data: 2009-11-20 19:46:52
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:d0cd51f2-e122-47f5-a7f7-0cd366ebe511j19g2000yqk.googlegroups.com...
daniloff napisał(a):

[...]

Какие-то вы здесь все запуганные.
Разобрались по баррикадам.
Моментально ярлыки вешаете.
Я ведь так, поболтать пришел.
Ладно, пойду баню топить.
Вы там хоть в бане-то моетесь?
Или так, до сих пор под душем грязь на теле растираете?

Data: 2009-11-20 08:59:26
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisał(a):

Какие-то вы здесь все запуганные.

ты не можешь отрицать правду... это очень заметно сегодня... ты
делаешь такую же ошибку, как и мы германцы сделали.. и ты заплатишь за
это...

Data: 2009-11-20 18:06:39
Autor: u2
Co to znaczy?
Tzva Adonai pisze:
daniloff napisał(a):

Какие-то вы здесь все запуганные.

ты не можешь отрицать правду... это очень заметно сегодня... ты
делаешь такую же ошибку, как и мы германцы сделали.. и ты заплатишь за
это...

Пошли оба на жоп. Здесь польская дискуссионная группа.

Data: 2009-11-20 20:19:23
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"u2" <u_2@o2.pl> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:he6iv7$31t$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:
daniloff napisał(a):

[...]

Jezeli tu jtst polska sciepa wiec tutaj mozna tylko cwalic Izrael albo posylac zydow do dupy?
Trzeciego wariantu nie ma?

Data: 2009-11-20 18:21:59
Autor: u2
Co to znaczy?
daniloff pisze:

Jezeli tu jtst polska sciepa wiec tutaj mozna tylko cwalic Izrael albo
posylac zydow do dupy?
Trzeciego wariantu nie ma?

Naucz się pisać po polsku i dopiero wtedy wróć.

Data: 2009-11-20 09:34:05
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
u2 napisa(a):

Naucz si pisa po polsku i dopiero wtedy wr.

Nie bd taki tiptu... Go pochodzi z Rosji, a zna polski nie gorzej
od niejednego genetycznego polskiego patrioty, naduywajcego zwrotw:
"przyszem" i "wyszem"...

Data: 2009-11-21 09:48:21
Autor: u2
Co to znaczy?
Tzva Adonai pisze:

Naucz si pisa po polsku i dopiero wtedy wr.

Nie bd taki tiptu... Go pochodzi z Rosji, a zna polski nie gorzej
od niejednego genetycznego polskiego patrioty, naduywajcego zwrotw:
"przyszem" i "wyszem"...

Zna polski na twoim poziomie, cwa, wic obydwaj wypad std.

Data: 2009-11-21 16:21:52
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"u2" <u_2@o2.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:he89l8$bru$2atlantis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:

[...]

Znam polski na poziomie Tzva Adonai?
Pochliebiasz mnie

Data: 2009-11-20 20:27:56
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"u2" <u_2@o2.pl> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:he6jcc$km7$1atlantis.news.neostrada.pl...
daniloff pisze:

Jezeli tu jtst polska sciepa wiec tutaj mozna tylko cwalic Izrael albo
posylac zydow do dupy?
Trzeciego wariantu nie ma?

Naucz się pisać po polsku i dopiero wtedy wróć.

Ale kogo wtedy bedziesz uczyc?

Data: 2009-11-20 20:14:32
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> сообщил/сообщила в новостях следующее: news:4255a10b-3609-44bd-864a-959d0d331552d10g2000yqh.googlegroups.com...
daniloff napisał(a):

Какие-то вы здесь все запуганные.

ты не можешь отрицать правду... это очень заметно сегодня... ты
делаешь такую же ошибку, как и мы германцы сделали.. и ты заплатишь за
это...

Czy jestes niemcem?

Data: 2009-11-20 19:19:06
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:he6eu6$3g5$1news.onet.pl...
[...]

Nie, nie moge tego powiedziec wbrew prawdzie.
Izrael - to wielkie mocarstwo
Przeciez i Rosja i Polska i nawet USA sluchaja jego rozkazow.
Czy mozna zamiast tego pana Sharona na chuj poszle?.

Data: 2009-11-20 08:27:21
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisa(a):

Czy mozna zamiast tego pana Sharona na chuj poszle?.

Jeli Olek Sharon ci nie lubi, to widocznie ma ku temu racjonalne
powody... Generalnie moesz przyj, e jego wrogowie to rwnie moi
wrogowie..

Data: 2009-11-20 19:36:47
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:c7ccc6c1-bf8d-4f3a-bb78-928f248c980bv25g2000yqk.googlegroups.com...
daniloff napisa(a):

Czy mozna zamiast tego pana Sharona na chuj poszle?.

Jeli Olek Sharon ci nie lubi, to widocznie ma ku temu racjonalne
powody... Generalnie moesz przyj, e jego wrogowie to rwnie moi
wrogowie..

Twoj Olek posyla na chuj wszystkich rosjan.
Nie za wielu bedze wrogow dla ciebe?
Do rzecy, za to pan Szaron bardzo lubi nacystow
Ale przeciez juz mowilem ciebe ze kto sa twoj bracia.

Data: 2009-11-20 09:01:42
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisa(a):

Twoj Olek posyla na chuj wszystkich rosjan.

Nie on, tylko ja...

Data: 2009-11-20 20:21:42
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:008955b5-992f-4123-a7ca-25912fad8259j4g2000yqe.googlegroups.com...
daniloff napisa(a):

Twoj Olek posyla na chuj wszystkich rosjan.

Nie on, tylko ja...

Myslisz ze to ciebie upiekszaje?

Data: 2009-11-20 09:30:55
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisa(a):

Myslisz ze to ciebie upiekszaje?

Umoralnia raczej... Imperializm nie popaca, zwaszcza ten opierajcy
si na niezaleczonych kompleksach...

Data: 2009-11-20 20:45:39
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:7d3112f4-b7f7-4661-a46f-78744d34b541d5g2000yqm.googlegroups.com...
daniloff napisa(a):

Myslisz ze to ciebie upiekszaje?

Umoralnia raczej... Imperializm nie popaca, zwaszcza ten opierajcy
si na niezaleczonych kompleksach...

Ale jeszcze jak oplaca sie
popatrz:
http://exiledonline.com/americas-imperial-economy-what-the-republicans-are-too-squeamish-to-admit/all/1/

Data: 2009-11-20 09:59:01
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisa(a):

Ale jeszcze jak oplaca sie
popatrz:

Ty lepiej popatrz na to: http://www.youtube.com/watch?v=GuoLx4Uob7A

Data: 2009-11-20 16:34:32
Autor: Karol
Co to znaczy?
daniloff <mdaniloff@yandex.ru> napisa(a):
Izrael - to wielkie mocarstwo

ee tam, jakie to mocarstwo.? taki sam mocarz na glinianych nogach jakim byl
Sajuz. USA odetnie niebawem zasilanie ( bo juz musi) i sie mocarstwo Izraela
skonczy. --

Data: 2009-11-20 17:24:31
Autor: raff
Co to znaczy?
[...]

Nastepne "Sram w Tore"

R.

Data: 2009-11-20 19:31:54
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:he6fs0$637$1news.onet.pl...
[...]

Nigdy tego nie robilem.
Ani razu nie widzalem tory.

Data: 2009-11-20 17:38:08
Autor: raff
Co to znaczy?

[...]

Sluchaj, Bilyk, ty chyba masz juz naprawde popieprzone pod kopulka. Tak cie to bawi ? Ty chyba juz w ogole nie masz zycia w realu.

Zalosc, tylko zalosc.

R.

Data: 2009-11-20 20:23:15
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:he6glh$7ou$1news.onet.pl...

[...]

Czy  czesto tak sie bawi?

Zalosc, tylko zalosc.

R.

Data: 2009-11-20 09:28:54
Autor: Tzva Adonai
Co to znaczy?
daniloff napisa(a):

Czy  czesto tak sie bawi?

Nie zwracaj uwagi na tego idiot, to jaki nastoletni szarobury troll,
ktry myli, e nazywam si Biyk... Teraz z kolei myli, e ja to
ty...

Data: 2009-11-20 20:33:57
Autor: daniloff
Co to znaczy?

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> ???????/???????? ? ???????? ?????????: news:5c264740-5aeb-4cb1-bc0f-c0623ac8836cw19g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Jak tu u was wszystko zaplatano.

Data: 2009-11-23 10:16:52
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Co to znaczy?

Oskarenia polskich Szwabw mona zignorowa. T germask
5 kolumn mij jeszcze si w Polsce wymorduje precz wont ze
sowiaskiej ziemi. Tylko Polska si odrodzi wpierw wedug tych
wszystkich przepowiedni. Cierpielimy Krzyaka 1000 lat, to my
Sowianie pocierpimy jeszcze te par lat nim Polska ich antyydowsk
krwi ca rzek spynie. Polak Polakowi nie rwny. Zawsze tak byo
i z tymi Szwabami z Polski zawsze tak bdzie pki ostatni polski
szlachcic bdzie oddycha.
:)

sarmackiej narodowoci i sarmackiej nacji, pan Piotr Gownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie pada, jeszcze my Szlachta yjemy!

Data: 2009-11-23 13:13:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Co to znaczy?
Przeczytalem artycul dyscyplinie   w Polsce.
Bardzo smisnie.
Ale chcialbym zapytac czy pieprzony Zyd jest wielkie oskarzenie?
Co to znaczy po rosyjsku "pieprzony"?

Pokacapsku co znacy, to powim ci, ze niewim, a popolcku znacy "POSRANY"...

Doradzem ci jedno SASZA - niedyskutuj zniewturymi GUPIELOKAMI tukej, bo one
okrutnie Kacapuw nielubiom i syko robi bedom, by ciem splantowa ...

Niegawarij SASZA zdurakami....

Data: 2016-11-24 09:23:38
Autor: agulinka.12345678
Co to znaczy?
lol

Data: 2017-01-25 23:19:42
Autor: edyta.grabarczyk
Co to znaczy?
W dniu pitek, 20 listopada 2009 13:53:13 UTC+1 uytkownik daniloff napisa:
Przeczytalem artycul ?(C)? dyscyplinie   w Polsce.
Bardzo smisnie.
Ale chcialbym zapytac czy pieprzony Zyd jest wielkie oskarzenie?
Co to znaczy po rosyjsku "pieprzony"?

odpowiedz:
pieprzony po rosyjsku znaczy no niewim naprzykad porbany albo pop***szony

Co to znaczy?