Co to znaczy?

Data: 2009-07-29 09:27:19
Autor: flower
Co to znaczy?
"Ponadto informujemy, że zgodnie z § 5 ust. 2 Rozdziału VI Szczegółowych
Zasad Obrotu Giełdowego, Zarząd Giełdy postanawia, że wszystkie zlecenia
maklerskie przekazane na giełdę, które nie zostaną zrealizowane do dnia 31
lipca 2009 roku tracą ważność. "

Czy dobrze myślę, że wyjeżdżając na urlop od 1 sierpnia nie mam możliwości
ustawienia wcześniej stopów?!

Data: 2009-07-29 00:37:38
Autor: browar
Co to znaczy?
On 29 Lip, 09:27, "flower" <flower19...@wp.pl> wrote:
Czy dobrze myślę, że wyjeżdżając na urlop od 1 sierpnia nie mam możliwości
ustawienia wcześniej stopów?!

"nie zostaną zrealizowane do dnia 31 lipca 2009"  - czyli stracą
ważność po 16:35 na sesji 30 lipca, więc można będzie złożyć zlecenie
wg nowych reguł już od 8.00 dnia następnego.
Zawsze jeszcze możesz przecież złożyć zlecenie przez telefon.

--
Pozdrawiam, Michał.

Data: 2009-07-29 09:47:24
Autor: flower
Co to znaczy?

Użytkownik "browar" <michal.towarek@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I tak zrobię. Ale przez telefon z kumplem - te całe telekody które
natychmiast gubię, piny i inne sriny, plus przebijanie się przez automaty
0800...

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-29 01:02:21
Autor: browar
Co to znaczy?
On 29 Lip, 09:47, "flower" <flower19...@wp.pl> wrote:

I tak zrobię. Ale przez telefon z kumplem - te całe telekody które
natychmiast gubię, piny i inne sriny, plus przebijanie się przez automaty
0800...

Upewnij się jeszcze w swoim BMie jak to jest, bo wg. mnie to swoje
zlecenie możesz złożyć już 31lipca rano i nie straci ono ważności.

--
Pozdrawiam, Michał.

Data: 2009-07-29 09:30:55
Autor: Dombrek
Co to znaczy?
Czy dobrze myślę, że wyjeżdżając na urlop od 1 sierpnia nie mam możliwości
ustawienia wcześniej stopów?!

Dobrze kombinujesz. Ale też wiele zależy od biura. Każdemy brokerowi zależy, by ludzie wystawiali zlecenia i realizowali transakcje. Dlatego są domy maklerskie, które automatycznie ponawiają zlecenia klientów po takich giełdowych anulatach (które zresztą co jakiś czas się zdarzają, średnio raz na pół roku). Niestety nie ma gwarancji ponowienia, dlatego na sesji po dniu anulacji lepiej sprawdzić czy faktycznie zlecenia wiszą.
Jak będziesz mógł sam tego zrobić, to zleć zaufanej osobie w rodzinie ;)
Dombrek

Co to znaczy?