Co to znaczy?

Data: 2009-07-29 09:30:55
Autor: Dombrek
Co to znaczy?
Czy dobrze myślę, że wyjeżdżając na urlop od 1 sierpnia nie mam możliwości
ustawienia wcześniej stopów?!

Dobrze kombinujesz. Ale też wiele zależy od biura. Każdemy brokerowi zależy, by ludzie wystawiali zlecenia i realizowali transakcje. Dlatego są domy maklerskie, które automatycznie ponawiają zlecenia klientów po takich giełdowych anulatach (które zresztą co jakiś czas się zdarzają, średnio raz na pół roku). Niestety nie ma gwarancji ponowienia, dlatego na sesji po dniu anulacji lepiej sprawdzić czy faktycznie zlecenia wiszą.
Jak będziesz mógł sam tego zrobić, to zleć zaufanej osobie w rodzinie ;)
Dombrek

Co to znaczy?