Co to znaczy?

Data: 2009-07-29 00:37:38
Autor: browar
Co to znaczy?
On 29 Lip, 09:27, "flower" <flower19...@wp.pl> wrote:
Czy dobrze myślę, że wyjeżdżając na urlop od 1 sierpnia nie mam możliwości
ustawienia wcześniej stopów?!

"nie zostaną zrealizowane do dnia 31 lipca 2009"  - czyli stracą
ważność po 16:35 na sesji 30 lipca, więc można będzie złożyć zlecenie
wg nowych reguł już od 8.00 dnia następnego.
Zawsze jeszcze możesz przecież złożyć zlecenie przez telefon.

--
Pozdrawiam, Michał.

Data: 2009-07-29 09:47:24
Autor: flower
Co to znaczy?

Użytkownik "browar" <michal.towarek@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I tak zrobię. Ale przez telefon z kumplem - te całe telekody które
natychmiast gubię, piny i inne sriny, plus przebijanie się przez automaty
0800...

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-07-29 01:02:21
Autor: browar
Co to znaczy?
On 29 Lip, 09:47, "flower" <flower19...@wp.pl> wrote:

I tak zrobię. Ale przez telefon z kumplem - te całe telekody które
natychmiast gubię, piny i inne sriny, plus przebijanie się przez automaty
0800...

Upewnij się jeszcze w swoim BMie jak to jest, bo wg. mnie to swoje
zlecenie możesz złożyć już 31lipca rano i nie straci ono ważności.

--
Pozdrawiam, Michał.

Data: 2009-07-29 10:04:06
Autor: iktorn
[...]