Co to znaczy, że ksiądz złamał celibat?

Data: 2009-06-25 17:10:58
Autor: CYC
Co to znaczy, że ksiądz złamał celibat?

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1tqdd$kqa$1nemesis.news.neostrada.pl...
Celibat (łac. caelebs) to forma życia bez wchodzenia w związek małżeński.
Jeżeli jakiś ksiądz przeleciał babę, to wcale nie znaczy to, że ten ksiądz
złamał celibat. Złamanie celibatu następuje wtedy gdy ksiądz się żeni.

Czym innym jest grzech cudzołóstwa, a czym innym złamanie celibatu.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

A co jesli ksiadz " przeleci " Twoja babe " ? .
Pojdzie do nieba , czy do piekla ? , baba bedzie swieta bo w koncu ksiadz ja ujarzmial ? , czy tylko godna pozalowania i pokuty grzesznica , ktora nalezy najpierw w czysccu przygotowac do wiecznej szczesliwosci ? bowiem o piekle w tym wypadku mowy byc nie moze ....w koncu ksiadz ja "przelecial " !.

cyc

Co to znaczy, że ksiądz złamał celibat?