Co trzeba koniecznie zobaczyc na trasie ?

Data: 2012-07-06 12:09:44
Autor: -Mr. Makarena-
Co trzeba koniecznie zobaczyc na trasie ?
Witam !
Dzisiaj wybieram sie z rodzinka i sakwami na wycieczke po trasie Tczew , Malbork , Frombork , Orneta , Braniewo , Bartoszyce ,Ketrzyn , Wegorzewo ,Goldap , Suwalki ,Augustów ,Sokółka ,Hajnówka , Terespol .
Trasa moze byc oczywiscie delikatnie modyfikowana .Czy macie jakies jakies propozycje fajnych miejsc ktore warto zwiedzic , atrakcji ktore warto zobaczyc , a moze jakies ciekawe propozycje na biwaki ? Wszystkie informacje mile widziane :-)

Z gory dziekuje :

Pozdrawiam :

  Mr.MAKARENA UĆ

Data: 2012-07-06 12:17:30
Autor: pawlin
W dniu 2012-07-06 12:09, -Mr. Makarena- pisze:
[...]

czesc trasy pokrywa sie z polska egzotyczna

http://exoticpoland.zm.org.pl/pe.php?t=trasa

pawlin

http://pawlin.bikestats.pl/
http://www.gpsies.com/mapUser.do?username=pawlin
https://picasaweb.google.com/pawel.bunko

Data: 2012-07-06 14:04:45
Autor: Titus Atomicus
Co trzeba koniecznie zobaczyc na trasie ?
In article <4ff6b966$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>,
 "-Mr. Makarena-" <makarena@neostrada.pl> wrote:

[...]

Przeczytac 'Pana Samochodzika i Zagadki Fromborka'. I (Wilk mode, he, he) obejrzec moja galerie na Picasie.
Warto odbic do Pasleka - ladne mury miejskie i kilka zabytkow (tam tez b. tani camping z wszelkimi wygodami).
Kamping w Elblagu (centrum, nad sama woda) te ok
Ciekawa i widokowa jest tez trasa z Elblaga do Fromborka wzdluz wybrzeza - przez Suchacz, Kadyny, Tolkmicko.
Mozna tez skrocic pociagiem (tez b. widokowe) ale nie wiem czy w tym roku kursuje.
Za Fromborkiem (tu Pan Samochodzik wrecz niezbedny) warto zaraz za mostkiem na rzeczce Baudzie skrecic w strone Zalewu i jechac nad sama woda. Warto zabiwakowac w Starej albo Nowej Paslece zamiast w samym Braniewie...
Uwaga: Paslek, Pasleka Nowa, Pasleka Stara i rzeka Pasleka to calkiem inne rzeczy...
--
TA

Data: 2012-07-06 14:26:25
Autor: Titus Atomicus
Co trzeba koniecznie zobaczyc na trasie ?
In article <Titus_Atomicus-F87849.14044506072012@news.neostrada.pl>,

> [...]

Uwaga: Paslek, Pasleka Nowa, Pasleka Stara i rzeka Pasleka to calkiem inne rzeczy...

I jeszcze dwie rzeczy:
Szosa Malbork - Elblag wyjatkowo nieprzyjemna, zwlaszcza przy wietrze ze wschodu - moze warto odbic w dol w strone Jezioraka.
No i gdzie po drodze jest kanal Elblaski. Warto sie zatrzymac na piknik przy ktorejs z pochylni (najlepiej w Buczyncu) i zobaczyc jak to dziala.
--
TA

Data: 2012-07-06 19:42:21
Autor: Ubuman
W dniu 2012-07-06 14:04, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Ciekawa i widokowa jest tez trasa z Elblaga do Fromborka wzdluz wybrzeza
- przez Suchacz, Kadyny, Tolkmicko.
Mozna tez skrocic pociagiem (tez b. widokowe) ale nie wiem czy w tym
roku kursuje.

Kolej Nadzalewowa? Kursuje.

Ubu

Data: 2012-07-07 19:50:24
Autor: Mike
Co trzeba koniecznie zobaczyc na trasie ?
po trasie Tczew ,
Malbork , Frombork , Orneta , Braniewo , Bartoszyce ,Ketrzyn , Wegorzewo
,Goldap , Suwalki ,Augustów ,Sokółka ,Hajnówka , Terespol .

Podobne coś jechałem już jakiś czas temu:
http://mikemtb.org/relacje/2003_08_wakacje.html

W relacji jest szczegółowy opis, a ciekawych rzeczy do oglądnięcia po drodze jest mnóstwo. Trasa mocno pokręcona właśnie z uwagi na atrakcje.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-07-08 20:21:01
Autor: PawelSuw
[...]
,Goldap , Suwalki ,August�w ,Sok�ka ,Hajn�wka , Terespol .
[...]

Jezeli Ketrzyn to Sw. Lipka, Gierloz Mamerki, zjezdzajac do Gizycka most obrotowy http://most.gizycko.pl/view/view.shtml
Mozna by przeprawic sie statkiem do Wegorzewa, po drodze do Goldapi Piramida w Rapie. Wiadukty w Stanczykach

https://picasaweb.google.com/112523530830076839137/30CzerwcaStanczykiPPrzerosl?authuser=0&feat=directlink
Do Suwalk dojedziecie na SBF
http://www.suwalki.info/informacje-12448-.html
Jak Augustow to sluzy Kanalu Augustowskiego
http://rowerkiem.republika.pl/uchdkan.html

Co trzeba koniecznie zobaczyc na trasie ?