Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu

Data: 2013-01-21 21:30:55
Autor: ToMasz
Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
więcej w artykule:
http://www.telix.pl/artykul/deloitte-- co-trzeci-polak-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu-- wideo-- 3,52863.html
Jak następnym razem ktoś wyskoczy z dyskusją na temat....
1 moda, szpan
2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić więcej niż n3310
3 zamożność klientów
ToMasz

Data: 2013-01-21 21:44:17
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-21 21:30, Użytkownik ToMasz napisał:
Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu

Brednie jakieś.
"30 proc. właścicieli smartfonów w Polsce nie łączy się z internetem"
Ja się z internetem z telefonu nie łącze bo i po co, a smartofona
używam do wielu zadań niezwiązanych z rozmowami czy SMSami.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-21 21:03:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Jan 2013 21:44:17 +0100, RadoslawF napisał(a):

[...]

Mnóstwo ludzi miało (i sporo jeszcze ma) smartfony z Windows Mobile tylko
do odpalenia Automapy.
Znam nawet takich, że w życiu tam karty SIM nie włożyli. Ani nie wgrali
żadnego innego programu. A czasem wgrali tylko inną nawigację, np. TomToma
do wyjazdu zagranicznego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-01-22 01:35:51
Autor: Maciej Bebenek
Co trzeci Polak uĹźywa smartfonu tylko jako telefonu
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
[...]

Waldek, ale populacja posiadaczy WM na pewno nie wynosi 30% posiadaczy
smartfonów. Śmiem twierdzić, że 3% to też za dużo.

Data: 2013-01-22 02:22:22
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-22 01:35, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

[...]

To był przykład wskazujący że nie używanie internetu na smartfonie
nie oznacza że używa się go tylko jako telefonu i maszynki do smsów.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-22 13:31:02
Autor: J.F
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup
[...]

Wiec nie wiadomo czy sie w badaniu znalezli.
Oraz czy to aby na pewno takie "mnostwo", bo mnostwo osob ma tez dedykowane nawigacje do samochodu, szczegolnie odkad zaczely one kosztowac 200zl ..

J.

Data: 2013-01-21 23:13:07
Autor: ToMasz
W dniu 21.01.2013 21:44, RadoslawF pisze:
[...]

ale to się nie wyklucza. ja też używałem WM6 i androida bez dostępu do netu przez gsm, jednak autor pisze o tym że 30% smartfoniarzy tylko rozmawia i smsuje.....

ToMasz

Data: 2013-01-22 00:24:24
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-21 23:13, Użytkownik ToMasz napisał:

[...]

A teraz się zastanów czy aby ta wiedza o co trzecim polaku tylko
rozmawiającym i semsującym nie pochodzi przypadkiem z interpretacji
pierwszego zdania w artykule które już cytowałem i na które mogą
istnieć dowody ?

Pozdrawiam

Data: 2013-01-21 23:36:44
Autor: Mr Misio
Użytkownik ToMasz napisał:
[...]

4 trudnosc z kupieniem sensowenego niedotykowego telefonu (takie sensowne to e51, e52, male, dlugo trzymaja, wygodna obsluga, sluza glownie do dzwonienia)

ja nie wiem co zrobie jak mi sie moje popsuja albo uszkodza :(

Data: 2013-01-21 22:42:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:36:44 +0100, Mr Misio napisał(a):

4 trudnosc z kupieniem sensowenego niedotykowego telefonu (takie sensowne to e51, e52, male, dlugo trzymaja, wygodna obsluga, sluza glownie do dzwonienia)

ja nie wiem co zrobie jak mi sie moje popsuja albo uszkodza :(

Asha 302.
Co prawda pocztę i www ma kompletnie skopane, ale w końcu chodzi o telefon
do dzwonienia, a nie do internetu. Do tego sprawdza się świetnie i jest
tani. Osoby nienawidzące QWERTY znajdą sobie Ashę w wersji candybar.

Data: 2013-01-22 00:29:01
Autor: Mr Misio
[...]

az jeden do wyboru? :)

no mega wypas ;)

Data: 2013-01-22 01:40:14
Autor: Filip
On 22-01-2013 00:29, Mr Misio wrote:
[...]

Jeszcze c3

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-01-22 09:51:21
Autor: Mr Misio
Użytkownik Filip napisał:
[...]

No dobrze, ale cos jakosci wykonania wspomnianych e51,e52 a nie tylko plasticzafony.

Odpowiem od razu - wlasciwie nie ma nic takiego.

Data: 2013-01-22 18:46:45
Autor: Filip
On 22-01-2013 09:51, Mr Misio wrote:
Użytkownik Filip napisał:
[...]

Racja.

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———

Data: 2013-01-22 13:29:02
Autor: J.F
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości
[...]

No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak smartfonu, chyba niezly wynik ?

Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem "typowy klient" :-)

J.

Data: 2013-01-22 14:35:54
Autor: kakmar
Co trzeci Polak uÂżywa smartfonu tylko jako telefonu
Dnia 22.01.2013 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
UĹźytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości
[...]
2 rynek na urządzenia dotykowe ktĂłre są i nie muszą niczego robić więcej  niĹź n3310
3 zamożność klientów

No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak smartfonu, chyba niezly wynik ?

Bardzo dobry i raczej nieprawdziwy. Więcej niż połowa z nich używa
pakietu danych, "wciśniętego" przez sprzedawcę, głównie do aktualizacji
widgetu pogody. Z 2 strony smartfon to dość uniwersalny sprzęt i nie
trzeba mieć konieczności używania wielu z jego możliwości, żeby zakup,
zwłaszcza w "atrakcyjnej cenie", był uzasadniony.

Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

Raczej nie, klawiatura nie ma wielkich zalet, raczej ogranicza. Większość znanych mi telefonów z klawiaturą, w rękawicach obsługuje się tak samo źle. W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby były wygodne.

Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem "typowy klient" :-)

Masz Moto F3?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-22 16:51:07
Autor: Mr Misio
Użytkownik kakmar napisał:
W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby
były wygodne.

No nie wiem, mnie zawsze bylo wygodnie. Wystaczyl duzy czerwony, duzy zielony i navi key. MAlo kto i niezbyt czesto uzywal klawiatury do wpisywania za kazdym razem numeru tel.

Data: 2013-01-24 06:27:22
Autor: Michal Tyrala
Co trzeci Polak u??ywa smartfonu tylko jako telefonu
On Tue, 22 Jan 2013 16:51:07 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]

 No nie wiem, mnie zawsze bylo wygodnie. Wystaczyl duzy czerwony, duzy
 zielony i navi key. MAlo kto i niezbyt czesto uzywal klawiatury do

Byly jeszcze telefony inne niz nokie ;-) W Erricssonach (i pozniej
niektorych SE) menu bylo numerowane, a dzwonic mozna bylo albo quick
dial (numerek + zielona sluchawka), albo przytrzymujac cyfre z pierwsza
litera nazwy i potem klepiac dalej.
SMSow rozumiem nie piszesz? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-24 11:56:05
Autor: Mr Misio
Użytkownik Michal Tyrala napisał:
[...]

No wlasnie raczej nie pisze. A jak mialem dotykowca przez chwile to i tak dla mnie bylo malo wygodnie (kwestia przyzwyczajenia).

Dla mnie najwieksza wada dotykowcow nie jest dotyk tylko... krotkie trzymanie na bateri. Wiec poki dotykowiec za 800-1000 pln nie bedzie dzialal 7 dni na jednym ladowaniu to dla mnie jest nic nie warty...

Data: 2013-01-24 12:06:03
Autor: J.F
Co trzeci Polak uzyywa smartfonu tylko jako telefonu
Użytkownik "Mr Misio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdr400$453$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jak to bedzie "wlasciwie uzywany smartfon" to nie bedzie trzymal 7 dni.

A jesli "zwykly telefon" ... to czy dotykowy ekran wygodniejszy niz klawiatura ?
Bo innych zalet w zasadzie nie ma.

J.

Data: 2013-01-24 11:27:50
Autor: kakmar
Dnia 24.01.2013 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Jak to bedzie "wlasciwie uzywany smartfon" to nie bedzie trzymal 7 dni.

A jesli "zwykly telefon" ... to czy dotykowy ekran wygodniejszy niz klawiatura ?
Bo innych zalet w zasadzie nie ma.

A teraz znajdź mi zwykły telefon z taką historią połączeń jaka jest w Androidzie. Nic tylko dzwonienie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-24 16:21:38
Autor: Mr Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

co właściwie znaczy magiczne "właściwie"? :)

Data: 2013-01-24 16:30:07
Autor: J.F
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Internet, poczta, facebook, nawigacja/korki/radary, gry, muzyka, ilmy  - kupiles, k*, smartfona, to go uzywaj :-)

J.

Data: 2013-01-24 17:41:20
Autor: Mr Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Moja kumpela z tego powyzej uzywa sporadycznie (30 minut dziennie) internet/facebook i... musi ladowac codziennie (conocnie). BT, Wifi ma powylaczane, navi brak, nie oglada, nie slucha muzy, nie gra. Dzwoni i esemesuje (duzy ekran swieci!).

JAk miala zwyklego eriksona z takich po 600-700 to 3-4 dni na baterii.

Data: 2013-01-24 21:32:54
Autor: Irokez
Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kdr400$453$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dla mnie największą wadą jest - nie działający dotyk przez rękawiczki.
Już mnie wq.. że zanim wyciągnę go z kieszeni, zciągnę rękawiczkę i tapnę aby odebrać to dzwoniący rezygnuje lub czas mija.

--
Irokez

Data: 2013-01-25 11:48:37
Autor: ALEX Alpha MR
Co trzeci Polak u??ywa smartfonu tylko jako telefonu
Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:32:54 +-0100, Irokez napisa+AUI-(a):

[...]

Dla mnie najwi+ARk-ksz+AQU- wad+AQU- jest - nie dzia+AUI-aj+AQU-cy dotyk przez r+ARk-kawiczki.
Ju+AXw- mnie wq.. +AXw-e zanim wyci+AQU-gn+ARk- go z kieszeni, zci+AQU-gn+ARk- r+ARk-kawiczk+ARk- i tapn+ARk- aby odebra+AQc- to dzwoni+AQU-cy rezygnuje lub czas mija.

Niekt+APM-re dotykowce maj+AQU- zielon+AQU- i czerwon+AQU- s+AUI-uchawk+ARk-.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2013-01-25 20:23:15
Autor: John Kołalsky
Co trzeci Polak u??ywa smartfonu tylko jako telefonu

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl>

[...]

Spraw se taki co może odbierać przez przyłożenie do ucha

Data: 2013-01-25 20:28:27
Autor: Mr Misio
Użytkownik John Kołalsky napisał:

[...]

Ale to powinien byc standard, a nie ekstrawagancja. :)

Skoro to takie przydatne i funkcjonalne :)

Data: 2013-01-22 16:49:21
Autor: John Kołalsky
Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem "typowy klient" :-)

Ale jako smartfonie ??? Bo ja rozumiem, jak ktoś chce telefon, to smartfon może np za trudny, ale jako smartfon ... ma to co ma mieć, znaczy ... ten z WP to ... właśnie taki telefon jest bardziej.

Data: 2013-01-22 16:49:23
Autor: Mr Misio
Użytkownik J.F napisał:

(imo - jeszcze wroci moda na klawiatury)

BLAGAM! SZYBKO! :)

Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

Data: 2013-01-22 16:36:18
Autor: krzysztofsf
On 22 Sty, 16:49, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik J.F napisał:

> [...]

Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za
trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

Wygooglaj padafone :)

Data: 2013-01-22 16:58:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-22 16:49, Użytkownik Mr Misio napisał:

[...]

Przesadzasz. JuĹź telefonu 7 calowego nie schowasz do normalnej
kieszeni.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-22 17:24:29
Autor: Mr Misio
Użytkownik RadoslawF napisał:
[...]

hipsterzy schowają ;)

Data: 2013-01-22 17:13:57
Autor: J.F
UĹźytkownik "Mr Misio"  napisał w wiadomości
Użytkownik J.F napisał:
[...]

No nie wiem - gdzies ktos pisal ze konczy sie rynek netbookow.

Za duze na przenosne, za male na laptop ... a moze po prostu zwolennicy zabawek kupuja sobie tablety ?

J.

Data: 2013-01-24 06:31:41
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 22 Jan 2013 16:49:23 +0100, Mr Misio wrote:
> (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury)

 BLAGAM! SZYBKO! :)

Dla tych 3 klawiszy?

 Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za  trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

Przeciez juz dzis mozesz miec telefon 7/9", tyle ze musisz go kupic pod
nazwa tablet. A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
przewoźną stacjonarką ;-)

Data: 2013-01-24 11:57:22
Autor: Mr Misio
[...]

Raczej dla mniejszego wyswietlacza ;)

[...]

eeeee, tablety nie dzwonia (przewaznie).

A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
przewoźną stacjonarką ;-)

:p

Data: 2013-01-24 12:50:47
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 24 Jan 2013 11:57:22 +0100, Mr Misio wrote:
> Przeciez juz dzis mozesz miec telefon 7/9", tyle ze musisz go kupic pod
> nazwa tablet.

 eeeee, tablety nie dzwonia (przewaznie).

Galaxy 7.7 ma apke telefoniczna. Sens to ma od biedy w wariancie
glosnomowiacym, albo po BT ;-) Ale jest.

> A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
> raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
> przewoźną stacjonarką ;-)

:p

No ale tak jest... Przez pojawianie się ,,laptopow'' 17"/4kg pojawily
się netbooki. A ostatnio czytalem jakas analize, ze netbooki się nie
oplacaja, bo tablety kradna ten rynek (i cos w tym jest, ostatnio w
delegacje coraz czesciej biore Taba zamiast EEE).

Data: 2013-01-24 14:02:50
Autor: J.F
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomości
[...]

Zalezy od uzywanego oprogramowania.

Mam takie, ktore na tablecie uzywac sie nie da.
Ale po dorzuceniu piorka i klawiatury ... calkiem przyzwoicie sie spisuje tablet w roli netbooka :-)

J.

Data: 2013-01-24 18:15:17
Autor: ALEX Alpha MR
Co trzeci Polak u???ywa smartfonu tylko jako telefonu
Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:02:50 +-0100, J.F napisa+AUI-(a):

No ale tak jest... Przez pojawianie si+ARk- ,,laptopow'' 17"/4kg pojawily
si+ARk- netbooki. A ostatnio czytalem jakas analize, ze netbooki si+ARk- nie
[...]

http://www.goclever.pl/pl/pl/keyboard_stand_wired
http://www.goclever.pl/pl/pl/keyboard_stand_wireless
Tylko czy to jest wtedy tablet, netbook, tabbook, czy netlet? ;-)

Data: 2013-01-24 18:52:31
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 24 Jan 2013 14:02:50 +0100, J.F wrote:
> [...]
>oplacaja, bo tablety kradna ten rynek (i cos w tym jest, ostatnio w
>delegacje coraz czesciej biore Taba zamiast EEE).

E, naprawde?

 Mam takie, ktore na tablecie uzywac sie nie da.

Ja tez, ale niekoniecznie na wyjezdzie.
W delegacji potrzebuje ssh/przegladarki sluzbowo, a rozrywkowego softu od
groma na Andka jest.
A orania netbookow mi troche szkoda, bo to jednak kilogramowy klocek co się
miesci w 20l plecak...

Data: 2013-01-24 12:45:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-21 21:30, ToMasz pisze:
[...]

Możesz dokładnie zdefiniować na czym polega smartowatość telefonu? Bo mój prawie wszystko mający Samsung Monte nie dostępuje zaszczytu nazywania smartfonem.

Data: 2013-01-24 13:14:24
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-24 12:45, Użytkownik Trybun napisał:

[...]

A ja mogę ?
Smartofon poza ekranem dotykowym powinien mieć popularny system
umożliwiający instalowanie dodatkowych aplikacji pisanych
przez firmy trzecie.
Własny system producenta mimo że umożliwiający dogranie aplikacji
nie łapie się, to musi być system na który takie aplikacje
istnieją. Liczba takich systemów jest naprawdę niewielka.

Jaki system ma ten twój Samsung ?

Pozdrawiam

Data: 2013-01-24 12:29:01
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jan 2013 13:14:24 +0100, RadoslawF napisał(a):

Własny system producenta mimo że umożliwiający dogranie aplikacji
nie łapie się, to musi być system na który takie aplikacje
istnieją. Liczba takich systemów jest naprawdę niewielka.

Czyli Wave nie jest smartfonem?
A Nokia 900?
I wychodzi, że Blackberry 10 w momencie premiery za tydzień też nie będzie
smartfonem?

Data: 2013-01-24 14:10:34
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-24 13:29, Użytkownik Waldek Godel napisał:

[...]

Poprzednie modele BB są smartfonami, jeśli wprowadzają w nowym
modelu oferują nowy system niekompatybilny pod względem programowym
z poprzednim potraktował bym ten system ja Windows8 na ARMy.
Czyli przyjął że będą na to pisane aplikacje i uznał za smartofon.
Nokia 900 ma linuxa czyli są lub będą na to aplikacje firm
trzecich. Samsung Wave podobnie jak poprzednio wymieniany Samsung
Monte się nie łapie, no chyba że coś źle doczytałem o ich systemach.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-24 13:33:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:10:34 +0100, RadoslawF napisał(a):

trzecich. Samsung Wave podobnie jak poprzednio wymieniany Samsung
Monte się nie łapie, no chyba że coś źle doczytałem o ich systemach.

Samsung Wave ma system Bada, oparty podobnie jak Nokiowe Maemo oraz Android
na linuxie.

Blackberry jako takie NIE MA systemu operacyjnego. To jest tylko i
wyłącznie maszyna wirtualna Javy. I sam fakt nazywania tego Blackberry OS
tu niewiele zmienia.

Jeżeli natomiast uznać Blackberry za smartfona, to AUTOMATYCZNIE trzeba też
uznać za smartfon Nokię 6310i, która ma bardzo podobną maszynę wirtualną
Javy (tylko o nieco mniejszych możliwościach).
Zresztą sam osobiście odpalałem aplety pisane na Nokię 6310i na Blackberry
7100. I działały świetnie.

Data: 2013-01-24 15:41:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-24 14:33, Użytkownik Waldek Godel napisał:

[...]

W ofertach sprzedaży jakie widziałem nie było informacji o tym
systemie. W sklepie mają na ten system jakieś 8 tyś aplikacji.
Jeśli część pisały firmy trzecie to łapią się na definicje
smartfonów. Tyle że z uwagi na małą popularność systemu nie polecał
bym nikomu tego sprzętu.

Blackberry jako takie NIE MA systemu operacyjnego. To jest tylko i
wyłącznie maszyna wirtualna Javy. I sam fakt nazywania tego Blackberry OS
tu niewiele zmienia.

W łapkach tego nie miałem ale wikipedia twierdzi że "Tym co wyróżnia BlackBerry, jest system operacyjny BlackBerry OS".
A czy system jest napisany z asemblerze, C czy javie niewiele
to zmienia. Cały ten sprzęt z softem jest nastawiony na obsługę
poczty a duże korporacje które potrzebują, z tego powodu
nie jest to sprzęt specjalnie interesujący dla użytkownika
prywatnego.

[...]

A jak jest z dostępnością oprogramowania firm trzecich na te maszyny ?

Pozdrawiam

Data: 2013-01-24 16:34:35
Autor: J.F
[...]

A definicje systemu operacyjnego pamietasz ?
Nawet to sie lapie.

A pod ta wirtualna maszyna jakis bardziej klasyczny system pewnie jest.

[...]

Ale to wada, zaleta, pochwala symulatora ?

J.

Data: 2013-01-24 13:38:47
Autor: J.F
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości
[...]

Hm, kazdy system mial kiedys jedna aplikacje, potem dwie itp.

Jesli ten system jest dobrze udokumentowany i dostepne sa narzedzia .... no ale mamy przyklad Bada ..

J.

Data: 2013-01-24 16:23:52
Autor: Mr Misio
[...]

Symbian byl wrecz idealem. Co bylo potrzebne bylo. W nadmiarze. :)

Data: 2013-02-07 15:58:15
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-24 13:14, RadoslawF pisze:
[...]

No tak, ale mimo wszystko wygląda na to że pierwotna nazwa została wypaczona, dawniej na miano smartfona zasługiwało wszystko mające więcej funkcji niż rozmowy i wiadomości. To aparat foto, internet, łączność 3g, poczta, bluetooth itd. czyniły z niego smart, a nie zainstalowany system.

Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu