Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu

Data: 2013-01-22 13:29:02
Autor: J.F
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości
Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
więcej w artykule:
http://www.telix.pl/artykul/deloitte-- co-trzeci-polak-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu-- wideo-- 3,52863.html
Jak następnym razem ktoś wyskoczy z dyskusją na temat....
1 moda, szpan
2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić więcej  niż n3310
3 zamożność klientów

No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak smartfonu, chyba niezly wynik ?

Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem "typowy klient" :-)

J.

Data: 2013-01-22 14:35:54
Autor: kakmar
Co trzeci Polak uÂżywa smartfonu tylko jako telefonu
Dnia 22.01.2013 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
UĹźytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości
Co trzeci Polak uĹźywa smartfonu tylko jako telefonu
[...]
2 rynek na urządzenia dotykowe ktĂłre są i nie muszą niczego robić więcej  niĹź n3310
3 zamożność klientów

No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak smartfonu, chyba niezly wynik ?

Bardzo dobry i raczej nieprawdziwy. Więcej niż połowa z nich używa
pakietu danych, "wciśniętego" przez sprzedawcę, głównie do aktualizacji
widgetu pogody. Z 2 strony smartfon to dość uniwersalny sprzęt i nie
trzeba mieć konieczności używania wielu z jego możliwości, żeby zakup,
zwłaszcza w "atrakcyjnej cenie", był uzasadniony.

Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

Raczej nie, klawiatura nie ma wielkich zalet, raczej ogranicza. Większość znanych mi telefonów z klawiaturą, w rękawicach obsługuje się tak samo źle. W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby były wygodne.

Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem "typowy klient" :-)

Masz Moto F3?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-22 16:51:07
Autor: Mr Misio
Użytkownik kakmar napisał:
W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby
były wygodne.

No nie wiem, mnie zawsze bylo wygodnie. Wystaczyl duzy czerwony, duzy zielony i navi key. MAlo kto i niezbyt czesto uzywal klawiatury do wpisywania za kazdym razem numeru tel.

Data: 2013-01-24 06:27:22
Autor: Michal Tyrala
Co trzeci Polak u??ywa smartfonu tylko jako telefonu
On Tue, 22 Jan 2013 16:51:07 +0100, Mr Misio wrote:
> [...]

 No nie wiem, mnie zawsze bylo wygodnie. Wystaczyl duzy czerwony, duzy
 zielony i navi key. MAlo kto i niezbyt czesto uzywal klawiatury do

Byly jeszcze telefony inne niz nokie ;-) W Erricssonach (i pozniej
niektorych SE) menu bylo numerowane, a dzwonic mozna bylo albo quick
dial (numerek + zielona sluchawka), albo przytrzymujac cyfre z pierwsza
litera nazwy i potem klepiac dalej.
SMSow rozumiem nie piszesz? :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-24 11:56:05
Autor: Mr Misio
Użytkownik Michal Tyrala napisał:
[...]

No wlasnie raczej nie pisze. A jak mialem dotykowca przez chwile to i tak dla mnie bylo malo wygodnie (kwestia przyzwyczajenia).

Dla mnie najwieksza wada dotykowcow nie jest dotyk tylko... krotkie trzymanie na bateri. Wiec poki dotykowiec za 800-1000 pln nie bedzie dzialal 7 dni na jednym ladowaniu to dla mnie jest nic nie warty...

Data: 2013-01-24 12:06:03
Autor: J.F
Co trzeci Polak uzyywa smartfonu tylko jako telefonu
Użytkownik "Mr Misio"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kdr400$453$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jak to bedzie "wlasciwie uzywany smartfon" to nie bedzie trzymal 7 dni.

A jesli "zwykly telefon" ... to czy dotykowy ekran wygodniejszy niz klawiatura ?
Bo innych zalet w zasadzie nie ma.

J.

Data: 2013-01-24 11:27:50
Autor: kakmar
Dnia 24.01.2013 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:

Jak to bedzie "wlasciwie uzywany smartfon" to nie bedzie trzymal 7 dni.

A jesli "zwykly telefon" ... to czy dotykowy ekran wygodniejszy niz klawiatura ?
Bo innych zalet w zasadzie nie ma.

A teraz znajdź mi zwykły telefon z taką historią połączeń jaka jest w Androidzie. Nic tylko dzwonienie.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-01-24 16:21:38
Autor: Mr Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

co właściwie znaczy magiczne "właściwie"? :)

Data: 2013-01-24 16:30:07
Autor: J.F
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Internet, poczta, facebook, nawigacja/korki/radary, gry, muzyka, ilmy  - kupiles, k*, smartfona, to go uzywaj :-)

J.

Data: 2013-01-24 17:41:20
Autor: Mr Misio
Użytkownik J.F napisał:
[...]

Moja kumpela z tego powyzej uzywa sporadycznie (30 minut dziennie) internet/facebook i... musi ladowac codziennie (conocnie). BT, Wifi ma powylaczane, navi brak, nie oglada, nie slucha muzy, nie gra. Dzwoni i esemesuje (duzy ekran swieci!).

JAk miala zwyklego eriksona z takich po 600-700 to 3-4 dni na baterii.

Data: 2013-01-24 21:32:54
Autor: Irokez
Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kdr400$453$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dla mnie największą wadą jest - nie działający dotyk przez rękawiczki.
Już mnie wq.. że zanim wyciągnę go z kieszeni, zciągnę rękawiczkę i tapnę aby odebrać to dzwoniący rezygnuje lub czas mija.

--
Irokez

Data: 2013-01-25 11:48:37
Autor: ALEX Alpha MR
Co trzeci Polak u??ywa smartfonu tylko jako telefonu
Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:32:54 +-0100, Irokez napisa+AUI-(a):

[...]

Dla mnie najwi+ARk-ksz+AQU- wad+AQU- jest - nie dzia+AUI-aj+AQU-cy dotyk przez r+ARk-kawiczki.
Ju+AXw- mnie wq.. +AXw-e zanim wyci+AQU-gn+ARk- go z kieszeni, zci+AQU-gn+ARk- r+ARk-kawiczk+ARk- i tapn+ARk- aby odebra+AQc- to dzwoni+AQU-cy rezygnuje lub czas mija.

Niekt+APM-re dotykowce maj+AQU- zielon+AQU- i czerwon+AQU- s+AUI-uchawk+ARk-.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2013-01-25 20:23:15
Autor: John Kołalsky
Co trzeci Polak u??ywa smartfonu tylko jako telefonu

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl>

[...]

Spraw se taki co może odbierać przez przyłożenie do ucha

Data: 2013-01-25 20:28:27
Autor: Mr Misio
Użytkownik John Kołalsky napisał:

[...]

Ale to powinien byc standard, a nie ekstrawagancja. :)

Skoro to takie przydatne i funkcjonalne :)

Data: 2013-01-22 16:49:21
Autor: John Kołalsky
Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>

Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem "typowy klient" :-)

Ale jako smartfonie ??? Bo ja rozumiem, jak ktoś chce telefon, to smartfon może np za trudny, ale jako smartfon ... ma to co ma mieć, znaczy ... ten z WP to ... właśnie taki telefon jest bardziej.

Data: 2013-01-22 16:49:23
Autor: Mr Misio
Użytkownik J.F napisał:

(imo - jeszcze wroci moda na klawiatury)

BLAGAM! SZYBKO! :)

Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

Data: 2013-01-22 16:36:18
Autor: krzysztofsf
On 22 Sty, 16:49, Mr Misio <mrmisiodegriz...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik J.F napisał:

> [...]

Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za
trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

Wygooglaj padafone :)

Data: 2013-01-22 16:58:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2013-01-22 16:49, Użytkownik Mr Misio napisał:

[...]

Przesadzasz. JuĹź telefonu 7 calowego nie schowasz do normalnej
kieszeni.

Pozdrawiam

Data: 2013-01-22 17:24:29
Autor: Mr Misio
Użytkownik RadoslawF napisał:
[...]

hipsterzy schowają ;)

Data: 2013-01-22 17:13:57
Autor: J.F
UĹźytkownik "Mr Misio"  napisał w wiadomości
Użytkownik J.F napisał:
[...]

No nie wiem - gdzies ktos pisal ze konczy sie rynek netbookow.

Za duze na przenosne, za male na laptop ... a moze po prostu zwolennicy zabawek kupuja sobie tablety ?

J.

Data: 2013-01-24 06:31:41
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 22 Jan 2013 16:49:23 +0100, Mr Misio wrote:
> (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury)

 BLAGAM! SZYBKO! :)

Dla tych 3 klawiszy?

 Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za  trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

Przeciez juz dzis mozesz miec telefon 7/9", tyle ze musisz go kupic pod
nazwa tablet. A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
przewoźną stacjonarką ;-)

Data: 2013-01-24 11:57:22
Autor: Mr Misio
[...]

Raczej dla mniejszego wyswietlacza ;)

[...]

eeeee, tablety nie dzwonia (przewaznie).

A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
przewoźną stacjonarką ;-)

:p

Data: 2013-01-24 12:50:47
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 24 Jan 2013 11:57:22 +0100, Mr Misio wrote:
> Przeciez juz dzis mozesz miec telefon 7/9", tyle ze musisz go kupic pod
> nazwa tablet.

 eeeee, tablety nie dzwonia (przewaznie).

Galaxy 7.7 ma apke telefoniczna. Sens to ma od biedy w wariancie
glosnomowiacym, albo po BT ;-) Ale jest.

> A male laptopy rynkowo są wypierane przez tablety, wiec
> raczej się przyzwyczajaj, ze komputer ,,przenosny'' jest tak naprawde
> przewoźną stacjonarką ;-)

:p

No ale tak jest... Przez pojawianie się ,,laptopow'' 17"/4kg pojawily
się netbooki. A ostatnio czytalem jakas analize, ze netbooki się nie
oplacaja, bo tablety kradna ten rynek (i cos w tym jest, ostatnio w
delegacje coraz czesciej biore Taba zamiast EEE).

Data: 2013-01-24 14:02:50
Autor: J.F
Użytkownik "Michal Tyrala"  napisał w wiadomości
[...]

Zalezy od uzywanego oprogramowania.

Mam takie, ktore na tablecie uzywac sie nie da.
Ale po dorzuceniu piorka i klawiatury ... calkiem przyzwoicie sie spisuje tablet w roli netbooka :-)

J.

Data: 2013-01-24 18:15:17
Autor: ALEX Alpha MR
Co trzeci Polak u???ywa smartfonu tylko jako telefonu
Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:02:50 +-0100, J.F napisa+AUI-(a):

No ale tak jest... Przez pojawianie si+ARk- ,,laptopow'' 17"/4kg pojawily
si+ARk- netbooki. A ostatnio czytalem jakas analize, ze netbooki si+ARk- nie
[...]

http://www.goclever.pl/pl/pl/keyboard_stand_wired
http://www.goclever.pl/pl/pl/keyboard_stand_wireless
Tylko czy to jest wtedy tablet, netbook, tabbook, czy netlet? ;-)

Data: 2013-01-24 18:52:31
Autor: Michal Tyrala
On Thu, 24 Jan 2013 14:02:50 +0100, J.F wrote:
> [...]
>oplacaja, bo tablety kradna ten rynek (i cos w tym jest, ostatnio w
>delegacje coraz czesciej biore Taba zamiast EEE).

E, naprawde?

 Mam takie, ktore na tablecie uzywac sie nie da.

Ja tez, ale niekoniecznie na wyjezdzie.
W delegacji potrzebuje ssh/przegladarki sluzbowo, a rozrywkowego softu od
groma na Andka jest.
A orania netbookow mi troche szkoda, bo to jednak kilogramowy klocek co się
miesci w 20l plecak...