Co tu się kuźwa porobiło??!

Data: 2012-04-02 19:22:05
Autor: B.G.
Co tu się kuźwa porobiło??!
Dawno na tej grupie nie byłem. Wchodzę tutaj żeby sprawdzić czy ktoś nie wymyślił jakiegoś nowego sposobu na "belkę" i nie wierzę własnym oczom!
Grupa, która była jedną z najbardziej merytorycznych w całym polskim usenecie, stała się jakby prywatnym podwórkiem jakiegoś psychola, który spamuje ją dzien i noc wytworami swojego chorego umysłu!
Jego autorstwa jest 3/4 postów, a biorąc pod uwagę objętość tekstu, to wyszłoby tego ponad 90%!
Gdyby chociaż pisał na tematy związane z bankami, to można by to jakoś przeboleć, ale widać, że w realu faceta nikt nie toleruje, więc on pewien swojej bezkarności w internecie produkuje się na tej grupie, pisząc na wszelkie możliwe tematy, jakie tylko przyjda do jego chorej głowy!
A najsmutniejsze, że grupa to nie tylko toleruje, nie reagując nawet na takie brednie, jak jego dywagacje na temat mleka i cały poświecony temu tematowi wątek, ale nawet niektórzy użytkownicy (w innych postach sprawiający wrażenie dosyc rozgarniętych) dają się wciągnąć w te bezsensowne dywagacje!
Więc w sytuacji gdy poziom grupie nadaje pacjent z Tworek, to nie ma sie co dziwić, że stała się ona dość mało atrakcyjna dla osób, które interesują się tematyka finasów.

B.G.

Data: 2012-04-02 20:54:00
Autor: HBG
Co tu się kuźwa porobiło??!
"B.G." <nomai@noproblem.com> skrev i meddelandet
[...]

-- Pozdrawiam
B.G.

Przyznam, że i mnie ten gość od pewnego czasu denerwuje. Dużo bablania, najczęściej o samym sobie i o swoich prywatnych sprawach, specyficzny wkurzający styl, dużo słów, a mało treści i pożytku dla grupy. Rozwadnia wątki, czyniąc je w efekcie mało czytelnymi.

Nie reagowałem dotychczas, ale mało brakowało, a napisałbym dokładnie to samo, co mój poprzednik. Popieram zatem wypowiedź i apeluję o rozsądek i opamiętanie osoby, o której mowa.

Data: 2012-04-02 20:55:03
Autor: Budzik
Co tu się kuźwa porobiło??!
Osobnik posiadający mail henryk@gwardak.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Hint KF (bo co innego można zrobić) --
Pozdrawia... Budzik

Data: 2012-04-02 23:26:46
Autor: Akarm
Co tu się kuźwa porobiło??!
Użytkownik "Budzik" napisał:

Hint KF (bo co innego można zrobić)

Niestety tylko to pozostaje. Na dokładkę cierpliwości i czasu potrzeba zanim pośle się tam również pozostałych debili prowadzących niedorzeczne dyskusje. :(
Ale za to później całkiem miło można przeglądać grupy. :)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-04-03 00:09:12
Autor: m
Co tu się kuźwa porobiło??!
W dniu 02.04.2012 22:55, Budzik pisze:
[...]

Dla Thunderbirdowców hint - dać w filtrach opcję "ignoruj odpowiedzi". W ten sposób nie trzeba całego wątku pchać do piachu, a tylko podwątki zainicjowane przez rzeczonego delikwenta.

Który, co ciekawe, na innych grupach jakoś potrafi merytorycznie się wypowiadać i nie narzucać się ze swoim palcem i kłopotami z klerem.

p. m.

Data: 2012-04-02 22:30:54
Autor: RobertS
Co tu si� ku�wa porobi�o??!

Przyznam, �e i mnie ten go�� od pewnego czasu denerwuje. Du�o bablania,
najcz�ciej o samym sobie i o swoich prywatnych sprawach, specyficzny
wkurzaj�cy styl, du�o s��w, a ma�o tre�ci i po�ytku dla grupy. Rozwadnia
w�tki, czyni�c je w efekcie ma�o czytelnymi.

Nie reagowa�em dotychczas, ale ma�o brakowa�o, a napisa�bym dok�adnie to
samo, co m�j poprzednik. Popieram zatem wypowied� i apeluj� o rozs�dek i
opami�tanie osoby, o kt�rej mowa.

wrzucasz posty klienta do KFa i po sprawie, zrobiłem to już dawno i mam grupę czystą od wypocin jednego lub drugiego kolesia...

RobertS

Data: 2012-04-02 22:43:36
Autor: B.G.
Co tu si? ku?wa porobi?o??!
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:jld2ak$vfv$1news.icpnet.pl...

wrzucasz posty klienta do KFa i po sprawie, zrobiłem to już dawno i mam grupę czystą od wypocin jednego lub drugiego kolesia...

KF niewiele  pomoże, jeśli co troche ktoś będzie odpowiadał na posty tego psychola i cytował je.

--
Pozd.
B.G.

Data: 2012-04-03 12:26:02
Autor: Andrzej Lawa
Co tu si? ku?wa porobi?o??!
W dniu 02.04.2012 22:43, B.G. pisze:
[...]

Macie a myśli "enula" czy jak mu tam?

Fakt, niezły psychol, ale tak wkurzający, że szybko będzie trafiał do KFa...

Co tu się kuźwa porobiło??!