Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty po wariowaliście?!

Data: 2009-10-30 13:33:35
Autor: Antenka
Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty po wariowaliście?!
Wariatkowo, prawdziwe wariatkowo :D

Antenka

Data: 2009-10-30 13:38:41
Autor: Antenka
On 30 Paź, 21:36, "Jarek Kaczyniski" <j...@pis.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:191d8331-9b6c-4cda-b6f5-8a479c2e0d48f16g2000yqm.googlegroups.com...

> Wariatkowo, prawdziwe wariatkowo :D

> Antenka

z kobietami nie sypiam
bujaj się

Tak, wiem ty tylko ze zwierzątkami lubisz

Antenka

Data: 2009-10-30 14:10:51
Autor: Antenka
Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszt y powariowaliście?!
On 30 Paź, 22:06, "up" <f...@them.up> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomościnews:hcfk5i$6d1$1aioe.org...

> A czerwone stringi na basen też ?

też z puszystą maskotką z przodu
i zabierz kolesi gejów z policji, którzy współpracowali z mafią..
Znicz niech przyniosą zapalimy Kaczynskim, Gertychowi i Lepierdowi.

Koniecznie zabierzcie ze sobą Rycha, Zbycha i Donia - oni też lubią te
klimaty...Aha i "Bufetową" - zrobi wam drinka a loda macie gratis!

Antenka

Data: 2009-10-30 16:45:52
Autor: Marek
On 30 Paź, 21:33, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Wariatkowo, prawdziwe wariatkowo :D

Antenka

Ales poruszyla lawine pedałów...

Data: 2009-10-30 17:30:05
Autor: Marek
Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszt y powariowaliście?!
On 30 Paź, 21:33, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Wariatkowo, prawdziwe wariatkowo :D

Antenka

Taaaak....
kiedys bylo tu inaczej...
Tu sie dyskutowalo....

Ta dzisiejsza kloaka napawa obzydzeniem...

Data: 2009-10-31 01:48:20
Autor: Marek
On 31 Paź, 01:42, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> Taaaak....
> kiedys bylo tu inaczej...
> Tu sie dyskutowalo....

> Ta dzisiejsza kloaka napawa obzydzeniem...

To co temat zarzuciło nie napawa *obrzydzeniem*? :>

Sorry, mialo byc:  obZYDzeniem !

Data: 2009-10-31 02:05:38
Autor: Antenka
On 31 Paź, 08:36, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:5befbe16-7e8a-4a4d-8eac-afe3d5b9ed8b37g2000yqm.googlegroups.com....
> [...]

kiedys bylo tu inaczej...
Tu sie dyskutowalo....

Ta dzisiejsza kloaka napawa obzydzeniem...

Jak moze by inaczej skoro namnozylo sie tu pelno roznych antenek ? .
W zasadzie szkoda czasu na to aby sie na grupie udzielac .

cyc

Czujesz się niedowartościowany?  Napisz książkę :D

Antenka

Data: 2009-10-30 21:37:07
Autor: matador
Antenka pisze:

> Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty powariowaliście?!

Wszystko wskazuje na to, że WSI przestało płacić. "Sądasze" za słabe..
Stąd ten jazgot.

:-)

matador.

Data: 2009-10-31 00:29:05
Autor: Antenka
On 31 Paź, 00:52, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Wariatkowo, prawdziwe wariatkowo :D

Piątek wieczór... Piszesz po 21, zwariowałaś? :> Porzuć wirtualny świat
na rzecz realu... :> Idź do pubu, poderwij jakiegoś desperata... Zabaw
się kobieto. :>

Nie wysilaj się głupia ciotko Vicio - zdradza cię ta beznadziejna
retoryka. Stale ta sama zdarta płyta. Wypad do bachora bo się znowu
zesroł i zaczyna śmierdzieć. :-P

Antenka

P.s. Wiesz nie każda kobieta jest taką pijaczką jak ty i taką zdzirą,
że chodzi łapać pijanych facetów w pubach. No ale na trzeźwo żaden z
tobą nie pójdzie -ty krzyżacka gębo! :D hehehe

Data: 2009-10-31 08:42:24
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

Uuuu, co za poziom.

--
stevep

Data: 2009-10-31 08:43:56
Autor: cyc

Antenka pisze:
[...]

Antenkowy ....a jak juz calkim nie wie co napisac , to kasuje .

cyc

Data: 2009-10-31 00:52:08
Autor: Antenka
Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszt y powariowaliście?!
Antenkowy ....a jak juz calkim nie wie co napisac , to kasuje .

Coo kasuję? Nikogo nie kasuję Cycu! Nie ten adres!

Antenka

P.s. Pewnie sami się kasujecie ty i Burczymucha. Przecież to są wasz
stare sb-ckie metody.

Data: 2009-10-31 08:57:16
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e8c15424-8c6d-4110-8789-fc844e920d1fm16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Dobra dobra !!. Ja tam juz swoje wiem .

cyc

Data: 2009-10-31 01:02:24
Autor: Antenka
On 31 Paź, 08:57, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:e8c15424-8c6d-4110-8789-fc844e920d1fm16g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

Antenka

P.s. Pewnie sami się kasujecie ty i Burczymucha. Przecież to są wasz

Wiedz, że piszę przez google, to niby jak miałabym cię kasować?
Podpowiedz mi, to może to zastosuję w praktyce :D Czekam na
wskazówki.

Antenka

P.s. Jesteś wyjatkowym egocentrykiem - myślisz, że ja nie mam nic
innego do roboty jak śledzić twoje bzdetne posty? A pisz sobie co
chcesz, ja i tak tego nie czytam.

Data: 2009-10-31 09:08:56
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d619049a-9369-4d08-96de-8c261d4c7206m38g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

P.s. Jesteś wyjatkowym egocentrykiem - myślisz, że ja nie mam nic
innego do roboty jak śledzić twoje bzdetne posty? A pisz sobie co

ha, ha , ha, ha !! i jeszcze raz ha !.
Madrosc swoja czerpiesz wylacznie z moich postow .

cyc

Data: 2009-10-31 01:25:51
Autor: Antenka
On 31 Paź, 09:08, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d619049a-9369-4d08-96de-8c261d4c7206m38g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

chcesz, ja i tak tego nie czytam.

ha, ha , ha, ha !! i jeszcze raz ha !.
Madrosc swoja czerpiesz wylacznie z moich postow .

Tak, oczywiście od dzisiaj stałeś się moim "guru".
Nie rozśmieszaj mnie, Cycu! Jeszcze nie raz zapłczesz jak cię zacznę
"szczypać" . Sam sobie jesteś winien - po co prowokujesz, pisząc takie
przewrotne bzdety?! Oj będzie bolało :-E he he

Antenka

P.s. Ciekawe kto ci tak namieszał w mózgownicy.... :-[

Data: 2009-10-31 10:29:26
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:071e3c88-fe59-47e9-b2c4-00a6e94bc72at2g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

przewrotne bzdety?! Oj będzie bolało :-E he he

Antenka

P.s. Ciekawe kto ci tak namieszał w mózgownicy.... :-[

To cos "wyprodukowala " w ostatnich czasach przypomina mi znany skad inad styl i chyba sie nie myle .

cyc

Data: 2009-10-31 21:58:50
Autor: VicAbarca
Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty powariowaliście?!
cirrus ďčřĺň:
[...]

To jest baba, ktorej dzieci kojarza sie jedynie ze sraniem i smierdzeniem... :)
Impotentka albo nastolatka... :)))

--
Vic

Data: 2009-10-31 22:03:33
Autor: VicAbarca
Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty powariowaliście?!
VicAbarca ďčřĺň:
To jest baba, ktorej dzieci kojarza sie jedynie ze sraniem i smierdzeniem... :)
Impotentka albo nastolatka... :)))

Jest jeszcze jedna mozliwosc - babka wiazaca sie z facetami - ciulami, ktorzy chca ja jedynie podymac, a tu latka leca...

--
Vic

Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty po wariowaliście?!