Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty powariowaliście?!

Data: 2009-11-01 08:19:39
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:071e3c88-fe59-47e9-b2c4-00a6e94bc72at2g2000yqn.googlegroups.com...
On 31 Paź, 09:08, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:d619049a-9369-4d08-96de-8c261d4c7206m38g2000yqd.googlegroups.com...
On 31 Paź, 08:57, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w
> wiadomościnews:e8c15424-8c6d-4110-8789-fc844e920d1fm16g2000yqc.googlegroups.com...

> Coo kasuję? Nikogo nie kasuję Cycu! Nie ten adres!

> Antenka

> P.s. Pewnie sami się kasujecie ty i Burczymucha. Przecież to są wasz
> stare sb-ckie metody.

> Dobra dobra !!. Ja tam juz swoje wiem .

> cyc

Wiedz, że piszę przez google, to niby jak miałabym cię kasować?
Podpowiedz mi, to może to zastosuję w praktyce :D Czekam na
wskazówki.

Antenka

P.s. Jesteś wyjatkowym egocentrykiem - myślisz, że ja nie mam nic
innego do roboty jak śledzić twoje bzdetne posty? A pisz sobie co
chcesz, ja i tak tego nie czytam.

ha, ha , ha, ha !! i jeszcze raz ha !.
Madrosc swoja czerpiesz wylacznie z moich postow .

Tak, oczywiście od dzisiaj stałeś się moim "guru".
Nie rozśmieszaj mnie, Cycu! Jeszcze nie raz zapłczesz jak cię zacznę
"szczypać" . Sam sobie jesteś winien - po co prowokujesz, pisząc takie
przewrotne bzdety?! Oj będzie bolało :-E he he

Antenka

P.s. Ciekawe kto ci tak namieszał w mózgownicy.... :-[

To cos "wyprodukowala " w ostatnich czasach przypomina mi znany skad inad styl i chyba sie nie myle .

cyc

Co tu taj się dzieje? Czy już wszyscy do reszty powariowaliście?!