Co tu tak cicho o zmierzchu?

Data: 2018-04-18 09:29:16
Autor: Bruno
Co tu tak cicho o zmierzchu?
W dniu środa, 18 kwietnia 2018 18:12:56 UTC+2 użytkownik szczepan  bialek napisał:
Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:d8a8f4cc-f57d-476c-96b6-c14ab5eeaaeegooglegroups.com...
W dniu środa, 18 kwietnia 2018 09:31:21 UTC+2 użytkownik szczepan  bialek napisał:

>Co stalo sie 2,5 km przed pasem  wiedzieli piloci Tutki, rosjanie i swietej
> pamieci zalogant JAKa.

Zgadza piloci Tu wiedzieli.
Reszta g... widziała i wiedziała. Chwilę trwało zanim zorientowali się w sytuacji. Z prostej przyczyny: "Arek, teraz widać 200."
Co do załogi Jaka, twierdzisz że Wosztyl udziela się na Twitterze z zaświatów? https://twitter.com/WosztylArtur/status/986505236402638848

<W zaswiatach jest R. Mus:
http://niezalezna.pl/34271-nie-zyje-chorazy-remigiusz-mus-technik-jaka-40

<Dodam ze pilot slowackiej prezydenckiej Tutki napisal ze taki  samolot moze zejsc na 30m bo jest lekki.
<To byl jedyny swiadek bo Wosztyl i drugi stali na plycie lotniska. Mus byl w Jaku i WSZYSTKO slyszal.

Muś to nie cała załoga Jaka, korespondencja radiowa Jaka została odczytana. Możesz ją znaleźć np. tu:http://static.presspublica.pl/red/rp/pdf/Stenogram-JAK-40.pdf

A co z tymi świadkami zerwania linii? Pochwalisz się w końcu źródłem?

--
Bruno

Data: 2018-04-19 09:56:30
Autor: szczepan bialek
Co tu tak cicho o zmierzchu?

napisał:

> [...]

w Jaku i WSZYSTKO slyszal.

Muś to nie cała załoga Jaka, korespondencja radiowa Jaka została odczytana.

<Z odczytem czasami sa trudnosci. Mus slyszal wszystko na zywo.
<Czy piloci co chwila mowia ze nie zrozumiale?

A co z tymi świadkami zerwania linii? Pochwalisz się w końcu źródłem?

<Jedynym zrodlem informacji sa media.
<Ale jezeli nie wiedziales o Musiu to pewnie niewiele czytales na  temat.
<Ale pisac mozesz co chcesz bo jest wolnosc slowa.
S*

--
Bruno

Data: 2018-04-20 09:32:23
Autor: Bruno
Co tu tak cicho o zmierzchu?
W dniu czwartek, 19 kwietnia 2018 08:54:37 UTC+2 użytkownik szczepan  bialek napisał:
> [...]

<Z odczytem czasami sa trudnosci. Mus slyszal wszystko na zywo.
<Czy piloci co chwila mowia ze nie zrozumiale?

Nie wszystko. Zeznał, na lądowanie Tu czekał na zewnątrz.

A co z tymi świadkami zerwania linii? Pochwalisz się w końcu źródłem?
<Jedynym zrodlem informacji sa media.

Po pierwsze to bądź konsekwentny. Przecież sam dowodziłeś, że media piszą różne głupoty i są mało wiarygodne
A po drugie daj namiar ma medium które opublikowało tę rewelację.

<Ale jezeli nie wiedziales o Musiu to pewnie niewiele czytales na  temat.
<Ale pisac mozesz co chcesz bo jest wolnosc slowa.

Jak byś nie kombinował, Muś to nie cała załoga Jaka. A uśmierciłeś całą załogę.
 --
Bruno

Data: 2018-04-21 18:24:29
Autor: szczepan bialek
Co tu tak cicho o zmierzchu?

Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:6dae3a90-6c6f-4452-8859-228275fd7fa9googlegroups.com...
[...]

<"Muś był ostatnim z członków załogi jaka, który rozmawiał z pilotami tupolewa.
Porucznika Artura Wosztyla (pierwszego pilota, który rozmawiał wcześniej z dowódcą Tu-154) nie było już wtedy w samolocie.

- Ja też wyszedłem na mniej więcej dwie minuty, na tę ostatnią fazę lądowania, żeby nasłuchiwać, jak lądują. Porucznik Wosztyl rozejrzał się i powiedział: "Nie, teraz to już w ogóle nic nie widać. W tych warunkach to się chyba nie da wylądować. Może lepiej, żeby nie lądowali?". Mgła wchodziła na lotnisko takimi pasami. Wtedy to był moment, że nie było widać już drzew, które stały obok nas. Ja na to: "Dobra, to wrócę". Wróciłem i powiedziałem o tych 200 metrach. Odpowiedzieli: "Dzięki" - relacjonował Muś."

<Z tej relacji wynika ze na zewnatrz byl tylko kilka sekund. Przeciez nie nie byl szybki ja blyskawica.

<Jak dowodca kazal mu wrocic to wrocil i sluchal co mowia piloci Tu.

[...]

<Juz w pierwszej godznie dziennikarze radiowi relacjonowali co sie dowiedzieli.
<Sluchalem 3-ki. Pewnie maja to nagrane.

<Ale jezeli nie wiedziales o Musiu to pewnie niewiele czytales na  temat.
<Ale pisac mozesz co chcesz bo jest wolnosc slowa.

Jak byś nie kombinował, Muś to nie cała załoga Jaka. A uśmierciłeś całą załogę.

<Ani ja ani nikt nie usmierca ludzi ktorzy nic nie slyszeli ani nic nie widzieli.
<Mus mial pecha ze slyszal.
S*

Co tu tak cicho o zmierzchu?