Co tu takie pustki jakos?

Data: 2009-05-07 09:32:15
Autor: habit
Co tu takie pustki jakos?
Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

/habit

Data: 2009-05-07 09:41:50
Autor: Catalyst
Co tu takie pustki jakos?

"habit" <mbrzozowiec@interia.pl> wrote in message news:gtu3cc$nt8$1mx1.internetia.pl...
Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

Newsy umierajo śmiercio naturalno :)
Łatwiej się na lipnych forach poruszać

Data: 2009-05-07 09:53:02
Autor: Cezar
Co tu takie pustki jakos?
Użytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtu3c0$pvi$1inews.gazeta.pl...

"habit" <mbrzozowiec@interia.pl> wrote in message news:gtu3cc$nt8$1mx1.internetia.pl...
Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

Newsy umierajo śmiercio naturalno :)
Łatwiej się na lipnych forach poruszać

Przenieśli się ludzie na Poly. I dobrze, bo tam brygada fajna.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-07 13:36:01
Autor: KuFeL
Co tu takie pustki jakos?
Cezar pisze:
[...]

ja tam usenetu nigdy nie zdradze na rzecz jakis for gdzie dzieci neo strasza ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-05-07 13:42:38
Autor: Cezar
Co tu takie pustki jakos?
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości news:gtuh2v$pip$1inews.gazeta.pl...
Cezar pisze:
[...]

To be honest... Tam Wojtastów nie ma...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-07 14:30:54
Autor: Tomek Głowacki
Co tu takie pustki jakos?
Cezar pisze:

Przenieśli się ludzie na Poly. I dobrze, bo tam brygada fajna.

ja tam usenetu nigdy nie zdradze na rzecz jakis for gdzie dzieci neo strasza ;)

To be honest... Tam Wojtastów nie ma...

Ta, tylko do póki na forach ktoś nie wymyśli albo struktury drzewiastej wątków, z wcięciami, albo nie będzie zmuszał ludzi do pisania "w jednym wątku bo tak i basta", co jest baaardzo nagminne (i wtedy masz 49384838934 stron wątku po 9439343489 postów na każdej) to raczej usenet dalej będzie rulez.

Są oczywiście wyjątki, ale to rzadkość...

Pozd,
Tomek

Data: 2009-05-07 15:02:53
Autor: Cezar
Co tu takie pustki jakos?
Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości news:1241699454.546789bongos2.pseinfo.pl...
Cezar pisze:
to raczej usenet dalej będzie rulez.

To dlaczego tutaj tak pusto...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-07 15:11:08
Autor: doslaw
Co tu takie pustki jakos?
Cezar pisze:
to raczej usenet dalej będzie rulez.

To dlaczego tutaj tak pusto...

bo usenet jest dla geekow, a oboecnie wiekszosc ludzi w internecie to dzieci neo ;)

Data: 2009-05-07 16:39:22
Autor: KuFeL
Co tu takie pustki jakos?
Cezar pisze:
to raczej usenet dalej będzie rulez.

To dlaczego tutaj tak pusto...

bo usenet jest dla geekow, a oboecnie wiekszosc ludzi w internecie to dzieci neo ;)
piekne podsumowanie tematu!!!

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-07 15:32:05
Autor: Tomek Głowacki
Co tu takie pustki jakos?
Cezar pisze:
to raczej usenet dalej będzie rulez.

To dlaczego tutaj tak pusto...

ładna pogoda, ładne dziewczyny na zewnątrz, grille, rowery, motory, żagle, inne sporty, wycieczki na łonie natury...

:)

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-05-07 15:44:26
Autor: odk
Co tu takie pustki jakos?
Cezar pisze:
to raczej usenet dalej będzie rulez.

To dlaczego tutaj tak pusto...

Jakoś tematów nie ma, a flejmy się chyba wszystkim na jakiś czas przejadły ;)

--
Michał Marek Gryko czasem zwany Odkurzaczem.

Data: 2009-05-07 19:44:07
Autor: SimonX
Co tu takie pustki jakos?
Dnia 07-05-2009 o 14:30:54 Tomek Głowacki  <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał(a):

albo nie będzie zmuszał ludzi do pisania "w jednym wątku bo tak i basta"

no niestety - pelna wolnosc na usenecie ma swoje zalety, ma tez wady
na forum moderatorzy bardziej pilnuja pisania na temat, od pisania pierdol  od rzeczy jest stosowna czesc forum
porzadek ma swoje zalety, ale masz racje - watki po kilkadziesiat stron to  akurat wada forum, sa nie do ogarniecia i sa kompletnie nie przydatne dla  nikogo, jedynie dla piszących na bieżąco

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-07 18:10:24
Autor: SirMike
Co tu takie pustki jakos?
habit wrote:
Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

Bo tu normalni ludzie siedza ;) Jak na rynku konsolowym sucho to
dyskutowac nie ma o czym.

Przeciez nie bedziemy flejmowac ;)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-05-07 19:44:59
Autor: SimonX
Co tu takie pustki jakos?
Dnia 07-05-2009 o 09:32:15 habit <mbrzozowiec@interia.pl> napisał(a):

Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

/habit

zauwazylem ze to pytanie co jakis czas tutaj wraca :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-07 21:39:06
Autor: domin
Co tu takie pustki jakos?
habit pisze:
Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

/habit

nie wychodza jak narazie za ciekawe gry ani sprzety wiec nie ma o czym dyskutowac, poza tym jak ktos napisal duzo ludzi przenioslo sie na polygamie (wiekszosc tych co pisali o/ sa w posiadaniu ps3?)

ps. na posuche mam sprawdzone i wciaz swiete fight night 3 :) z reka na sercu moge powiedziec, ze to moja ulubiona gra

Data: 2009-05-07 22:12:40
Autor: Rumburak
Co tu takie pustki jakos?
Pusto bo matury trwają :)

Data: 2009-05-07 22:15:23
Autor: KuFeL
Co tu takie pustki jakos?
Rumburak pisze:
Pusto bo matury trwają :)
hmmm... sredni statystyczny konsolowiec to maturzysta czy rodzic maturzysty ktory teraz paznokcie gryzie? ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-05-08 09:37:02
Autor: MrJiNks
Co tu takie pustki jakos?
habit pisze:
Czy moze mi cos z serwerem grup sie stalo?

/habit

Ja gram w tej chwili na PC, zacytuje z p.r.g.k. sam siebie: ;);)
"mój Xklocek360 leży odłogiem od miesiąca(czeka na nowe jRPG:D)... Może to dlatego, że kupiłem Heroes3, CoD4 na kompa... Dodatkowo od kumpla pożyczyłem Civ4 Complete z patchem PL od cenegi i grania mam mase! A nowe gry jakoś coś... no do dupy są."

JiNx

Data: 2009-05-08 09:55:22
Autor: SimonX
Co tu takie pustki jakos?
Dnia 08-05-2009 o 09:37:02 MrJiNks <mrjinks@blabla.com> napisał(a):

habit pisze:
[...]

az sie prosi rozpoczac flejma stwierdzeniem, ze na klocka faktycznie nic  fajnego nie ma :)

nie no, wiadomo - na ps3 tez z nowych rzeczy nic jakos sie nie pojawia,  wszyscy dczekaja do E3 i wysypu hitow na jesieni i na gwiazdke :)

ale ja i tak nie gram w nowe gry - mam takie zaleglosci, ze sam nie wiem  za co sie lapac
chyba sie rzuce na Killzone2, a w kolejce ciagle czekaja Mirrors Edge,  Dead Space, Resistance2, Dirt, Grid, Tomb Rider  - to tylko te  najwazniejsze dla mnie :)

pare dni temu skonczylem Prince'a - jeszcze epilogue (damn, kupowanie  zakonczen sucks, ale co zrobic, jednak sie skusze) i bedzie cos nastepnego  - konsola nie ma prawa lezec odlogiem :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-08 10:49:15
Autor: MrJiNks
Co tu takie pustki jakos?
SimonX pisze:
[...]

Z tych wszystkich gier to bym moze na klocku w mirrors edge pograł, czekam na final fantasy(no i mam jeszcze do skonczenia eternal sonata, gta IV, halo3, pgr4... od biedy indiana jones i kung fu panda co dostałem z klocem), więc troche tego jest. Jednak stare gry na PC mają ten taki dziwny klimat, ludzie więcej serca w te gry wciskali a nie mocy obliczeniowej i tekstur w rozdzielczości pierdyliard x pierdyliard i postaci z 983275875575 poligonów ;D. Ale to faktycznie na flejma haha.

JiNx

Data: 2009-05-08 11:57:12
Autor: Marcin Gardeła
Co tu takie pustki jakos?
MrJiNks wrote:
[...]

Ależ mnie się taki flejm bardzo podoba.
Właśnie ściągam OpenTTD, http://www.openttd.org
Palec pod budkę kto pamięta i wciąż jest fanem :)
Best tycoon EVER!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-08 11:49:37
Autor: kamil
Co tu takie pustki jakos?

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message news:gu10b0$13v$1inews.gazeta.pl...
MrJiNks wrote:
[...]

Yeah, masz mnie w XBL, umowimy sie na jakas partyjke online. W weekend erpegi mecze, ale moze jakos w tygodniu kilka godzin wieczorem?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-08 13:31:55
Autor: Marcin Gardeła
Co tu takie pustki jakos?
kamil wrote:
[...]

Partyjkę w TTD? Bo na XBL to ja tylko w CoD4, ale to i tak od za 2 tygodnie, bo ten weekend mam zawalony, a w poniedziałek wyjeżdżam na urlop unplugged.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-08 13:17:36
Autor: MrJiNks
Co tu takie pustki jakos?
Marcin Gardeła pisze:
MrJiNks wrote:
[...]

O kurde, ale oldskool. Ja akurat w Tycoony wiele kiedyś nie grałem, ale wiem o co kaman... zrobili multi do 255 graczy, masakra ;D.

JiNx

Data: 2009-05-08 14:02:26
Autor: Marcin Gardeła
Co tu takie pustki jakos?
MrJiNks wrote:
[...]

Jestem zarażony tą grą od hmmm, 6-8 lat? Nie pamiętam, żadna późniejsza gra nie daje takiej władzy nad ruchem pociągów, tak sensownego planowania tras, rozkładów itd., jedynie grafikę poprawiali, ale "tego czegoś" już nie było później tak dopracowanego, a zdaje się to banalną sprawą, proste zasady zajętości torów, semaforów jedno i dwukierunkowych, okresu życia pojazdów, ich psucia się, jednak jakoś nie znalazł się godny następca.
I właśnie dziś odkryłem stronę open TTD.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-12 12:00:54
Autor: kamil
Co tu takie pustki jakos?

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message news:gu1717$7k$1inews.gazeta.pl...
MrJiNks wrote:
[...]

OTTD wciaz ma kilka bledow, jak chocby pociagi blokujace sie nawzajem przy bardziej skomplikowanych skrzyzowaniach, szczegolnie przed wiekszymi stacjami. Bywa ze jeden laduje towar, w tym czasie dwa kolejne utnka przed semaforem, zawracaja, znow wracaja po kilku sekundach i tak do znudzenia. Ale przynajmniej mozna wylaczyc zawracanie pociagow na jednym torze. :)

Mozna by tez AI troche dopracowac, bo granie samemu nawet na najwyzszym poziomie trudnosci jest banalne.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-08 21:48:06
Autor: SirMike
Co tu takie pustki jakos?
SimonX wrote:
pare dni temu skonczylem Prince'a - jeszcze epilogue (damn, kupowanie
zakonczen sucks, ale co zrobic, jednak sie skusze)

Tylko sprobuj! Przez takich jak Ty producenci gier dojda do wniosku, ze
"i tak ludzie lupia zakonczenie" wiec bedziemy tak robic wszedzie :)

Data: 2009-05-08 09:58:06
Autor: SimonX
Co tu takie pustki jakos?

habit pisze:
[...]

a Civ4 zostawiam sobie na wakacje - rok temu meczylem ja na lapku, w tym  roku bede meczyl dalej :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-08 01:19:23
Autor: mariuszborkiet
Co tu takie pustki jakos?
On May 8, 8:58 am, SimonX <sbronko@_usunmnie_gmail.com> wrote:

> pożyczyłem Civ4 Complete z patchem PL od cenegi i grania mam mase!

a Civ4 zostawiam sobie na wakacje - rok temu meczylem ja na lapku, w tym
roku bede meczyl dalej :)

ej - to moze pogramy w Civ4 online troche? :)

Data: 2009-05-08 10:46:18
Autor: MrJiNks
Co tu takie pustki jakos?
mariuszborkiet@gmail.com pisze:
[...]

Jak sobie zasady przypomne :D

JiNx

Data: 2009-05-08 14:32:55
Autor: doslaw
Co tu takie pustki jakos?
MrJiNks pisze:
habit pisze:
[...]

heh, ja też H3
quake live odpaliłem i trackmanieNF
i nawet zaczalem grac w jakas taka sieciowa gre co sie miasto rozbudowywuje w antycznym swiecie...

wczoraj zaczalem co prawda na klocku pierwsza czesc Riddicka, ale po 20g aczi znudzilo mnie ;)

Co tu takie pustki jakos?