Co tutaj się dzieje!!! >:-E

Data: 2010-09-20 20:53:20
Autor: Polok_prawdziwy
Co tutaj się dzieje!!! >:-E
Antenka wrote:

Chyba komu¶ powyrywam giry z _ _ _ _!!!

A ¶rodkowom, tes by¶ pociongła...?

- bojak by¶mi siem ¶rodkowom girom zajenła, to pisem siem nato...!

Data: 2010-09-21 09:18:57
Autor: Antenka
Co tutaj się dzieje!!! >:-E
On 20 Wrz, 20:53, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:
> Chyba komu¶ powyrywam giry z _ _ _ _!!!

A ¶rodkowom, tes by¶ pociongła...?

- bojak by¶mi siem ¶rodkowom girom zajenła, to pisem siem nato...!

Wieprz!

Antenka

Data: 2010-09-21 19:20:37
Autor: raff
Co tutaj siÄ™ dzieje!!! >:-E
W dniu 2010-09-21 18:18, Antenka pisze:
On 20 Wrz, 20:53, Polok_prawdziwy<Baca_nowoce...@patryjot.pol>  wrote:
Antenka wrote:
Chyba komuĹ› powyrywam giry z _ _ _ _!!!

A środkowom, tes byś pociongła...?

- bojak byśmi siem środkowom girom zajenła, to pisem siem nato...!

Wieprz!

Antenka

SrodkowÄ…, to jak mu ktos do dupy nakopal i mu juz tak zostalo.

R.

Data: 2010-09-23 08:01:29
Autor: Antenka
Co tutaj się dzieje!!! >:-E
On 21 Wrz, 19:20, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
W dniu 2010-09-21 18:18, Antenka pisze:

Wieprz! <

Srodkow±, to jak mu ktos do dupy nakopal i mu juz tak zostalo.<

Raffik, no ale sam powiedz, czy z tego Falszywego_Polaka nie jest
kawał wieprza? :D A co mnie tam obchodzi, czy mu kto¶ wyrwał trzeci±
girę z korzeniem, czy mu wcisn±ł tak, że ma teraz tzw. trzeci± girę
wewnętrzn± ;-D

Antenka

Co tutaj się dzieje!!! >:-E