Co ty Mertya mozesz powiedziec o elegancji ?

Data: 2009-04-24 17:25:54
Autor: CYC
Co ty Mertya mozesz powiedziec o elegancji ?
 W tym zakresie jestes calkowitym dyletantem !!.
Merta elegant !! , he , he , he , he , he !!!!

cyc

Data: 2009-04-24 11:07:55
Autor: Mariusz Merta
ho, ho, hoooooo...a moze wiecej...
np. wiem, ze przy stole siekiere nalezy trzymac w lewej rece...
w przeciwienstwie do towarzyszy z kc...ktorzy mieli problem np.
w ktorej rece nalezy trzymac widelec jezeli w prawej trzymam befsztyk
tatarski...
panie cyc...poza tym, nie wiem czy pan wiesz ale barok to nie jest
barbarzynska odmiana rocka a kon nie jest zwierzeciem parzystokopytnym
choc ma cztery kopyta...to tak w ramach oglady towarzyskiej podaje
panu te ciekawostki...
jezeli u pana te zdjecia nie wzbudzaja politowania i obrzydzenia...to
jest pan dobrym materialem na stupajke lagru albo ssmana w Auchswitz
kiedy reaktywuje swoja dzialalnosc...
no to heil putin
Mariusz Merta

Co ty Mertya mozesz powiedziec o elegancji ?