Co "ugral" Lech Kaczynski ?

Data: 2009-04-06 18:08:29
Autor: Preceptor
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
"Prezydent USA Barack Obama powiedział w parlamencie w Ankarze, że
członkostwo Turcji w Unii Europejskiej "rozszerzy i umocni" fundamenty
Europy.
Amerykański prezydent zaznaczył, że przemawia jako "bliski przyjaciel
Turcji i Europy". Dodał, że Turcję łączy z Europą "więcej niż mosty
przez Cieśninę Bosfor". --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-06 18:32:27
Autor: Piotr
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Dnia Mon, 06 Apr 2009 18:08:29 +0200, "Preceptor <he®sk>" napisał(a):

"Prezydent USA Barack Obama powiedziaÂł w parlamencie w Ankarze, Âże
czÂłonkostwo Turcji w Unii Europejskiej "rozszerzy i umocni" fundamenty
Europy.
Amerykañski prezydent zaznaczy³, ¿e przemawia jako "bliski przyjaciel
Turcji i Europy". Doda³, ¿e Turcjê ³¹czy z Europ¹ "wiêcej ni¿ mosty
przez CieÂśninĂŞ Bosfor".

Ty powtarzasz te peloskie brednie z takim zapałem, że ja nie wierzę
ani trochÄ™ w twoje UPR-owskie sympatie. Amerykanie wspierajÄ… europejskie aspiracje Turcji "od zawsze" i jeĹĽeli
coś "ugrała" Turcja, to ewentualnie można by usłyszeć dopiero od
Anieli albo tego nieduzego męża modelki. Słyszałeś coś?
Ponadto pierdzenie zawiedzionych ambicji Radzia jest  ĹĽaĹ‚osne, pan
"zero szans" odgrywa teraz swojÄ… frustracjÄ™ na preziu frymarczÄ…c
dobrym wizerunkiem państwa, jak czosnkiem na targu. Nic nie było do ugrania na tym szczycie, można sobie było tylko
narobic gnoju, bo determinacja możnych była wielka. pz
Piotr

Data: 2009-04-06 20:43:08
Autor: CeSaR
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Nic nie było do ugrania na tym szczycie, można sobie było tylko
narobic gnoju, bo determinacja możnych była wielka.

Może warto było jednak spróbować? Poddać się gorzej niż Czech - lipa, panie.

Data: 2009-04-06 20:47:10
Autor: Piotr
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:43:08 +0200, CeSaR napisał(a):

Może warto było jednak spróbować? Poddać się gorzej niż Czech - lipa, panie.

Ale co spróbować?
pz
Piotr

Data: 2009-04-06 20:51:09
Autor: CeSaR
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Ale co spróbować?

Spróbować cokolwiek! ugrać. Wystawili tego łosia więc za wycofanie łosia powinni cokolwiek! ugrać.
Dla nas. Ot tak, dla zasady.

Data: 2009-04-06 12:03:36
Autor: mrdevilyn
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
On 6 Kwi, 20:51, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> Ale co spróbować?

Spróbować cokolwiek! ugrać. Wystawili tego łosia więc za wycofanie łosia
powinni cokolwiek! ugrać.
Dla nas. Ot tak, dla zasady.

Ale CO?? Kilo gwożdzi, bilet do Disneylandu, gumowego palikota? W
dodatku tego łosia" to oni nawet nie wystawili, a cóż mozna ugrać za
wycofanie niewystawionej rogacizny?

Data: 2009-04-06 21:08:44
Autor: CeSaR
Co "ugral" Lech Kaczynski ?

Ale CO?? Kilo gwożdzi, bilet do Disneylandu, gumowego palikota? W

Kilo gwoĽdzi. Disneyland jest przereklamowany.

Za Irak mamy goowno. Za Afganistan - jeszcze większe. Może w końcu cokolwiek by¶my mieli z tej naszej "przynależno¶ci"?
Czy znów sama "¶wiadomo¶ć" ma nam wystarczać?

Data: 2009-04-06 21:31:56
Autor: raff
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
[...]

Tez byloby goowno.

Niech te patalachy sie naucza wreszcie grac. Bo skonczymy marnie.

R.

Data: 2009-04-06 21:22:22
Autor: Piotr
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:51:09 +0200, CeSaR napisał(a):

Spróbować cokolwiek! ugrać. Wystawili tego łosia więc za wycofanie łosia powinni cokolwiek! ugrać.
Dla nas. Ot tak, dla zasady.

Pytanie co ugrać nie jest bezpodstawne, bo niespecjalnie było o co
grać. Jako¶ nikt nic nie wymienia a "cokolwiek" to takie pełoskie
"Donald mażi".
Ba, może gdyby rz±d oficjalnie lansował Sikorskiego, to można by
poudawac obrażonych, zaniedbanych, albo jakich¶ innych, he, he. Ale
tak, to co? Dzień przed szczytem sam Sikorski mówi w ogólnopolskich
mediach, że nie jest kandydatem, to o co miał prezio grać? Jedyne co
mi przychodzi do głowy to, że to była próba wystawienia go na
po¶miewisko, ale się nie udało bo prezio się wy¶lizgał i donkomózgi
musiały się obje¶ć smakiem, co wyraĽnie ich zło¶ći. Do tego stopnia,
że posuwaj± się do chamskich insynuacji i kolejnych obelg.
pz
Piotr

Data: 2009-04-07 06:46:57
Autor: Preceptor
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
On Mon, 6 Apr 2009 18:32:27 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
> Amerykański prezydent zaznaczył, że przemawia jako "bliski przyjaciel
> Turcji i Europy". Dodał, że Turcję łączy z Europą "więcej niż mosty

Ty powtarzasz te peloskie brednie z takim zapa?em,

 nie wiem czy pelowskie czy pisowskie. to twoj problem.
 wystarczy przeczytac zdanie wyzej by zrozumiec co "ugrala" turcja.    nasz prezydent stawia nas w smiesznej sytuacji. nie dosc, że nie
 podpisuje traktatu ktorego sam byl zwolennikiem,a do podpisania
 ktorego jest zobowiazany  przez sejm i senat to zamiast stawiac na
 wlasnego kandydata popiera kolesia z danii bo "bedzie to dobre
 dla mojej ojczyzny". kpiny! nasz prezio to zlosliwy typ,
 manipulowany przez braciszka. chcesz przykladow ?
?e ja nie wierz? ani troch? w twoje UPR-owskie sympatie.

 to twoj problem.

Data: 2009-04-07 09:34:49
Autor: Piotr
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Dnia Tue, 07 Apr 2009 06:46:57 +0200, "Preceptor <he®sk>" napisał(a):

nie wiem czy pelowskie czy pisowskie. to twoj problem.
 wystarczy przeczytac zdanie wyzej by zrozumiec co "ugrala" turcja.    nasz prezydent stawia nas w smiesznej sytuacji. nie dosc, Âże nie
[...]

Jeżeli już mogę czegoś chcieć hesku, to żebyś czytał całość mojego
posta, masz jakieś konskie klapy na oczach? Przeciez ci napisałem, że
nic "z ugranego" u turków nie zobaczyłem, bo amerykanskie wsparcie
ambicji tureckich kosztem europy, to żadna nowość. Nowość bedzie jak
zdanie zmienią włodarze europy. A ty mi, jak jakiś dałn, odpowiadasz, na okretkę.
Pisałem ci również, że dla Polski nie było nic do "ugrania" (co to zaj
jakieś szulerskie słowo?) na tym szczycie. Rozumisz ćwoku - nic. Można było tylko narobić sobie gnoju i o tym marzył Tusk. pz
Piotr

Data: 2009-04-07 17:23:24
Autor: Preceptor
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
On Tue, 7 Apr 2009 09:34:49 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]
>  dla mojej ojczyzny". kpiny! nasz prezio to zlosliwy typ,
>  manipulowany przez braciszka. chcesz przykladow ?

Je?eli ju? mog? czego? chcie? hesku, to ?eby? czyta? ca?o?? mojego
posta, masz jakie? konskie klapy na oczach? Przeciez ci napisa?em, ?e
nic "z ugranego" u turków nie zobaczy?em, bo amerykanskie wsparcie
ambicji tureckich kosztem europy, to ?adna nowo??. Nowo?? bedzie jak
zdanie zmieni? w?odarze europy.

 ale turcja "zyskuje", n'est pas ?

A ty mi, jak jaki? da?n, odpowiadasz, na okretk?.
Pisa?em ci równie?, ?e dla Polski nie by?o nic do "ugrania" (co to zaj
jakie? szulerskie s?owo?) na tym szczycie. Rozumisz ?woku - nic.

 sam jestes cwokiem, chlopczyku... CWOKIEM!  brak ci argumentow? upadasz az tak nisko ?

Mo?na by?o tylko narobi? sobie gnoju i o tym marzy? Tusk.

 chyba braciszek prezydenta...

Data: 2009-04-07 17:39:04
Autor: Piotr
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Dnia Tue, 07 Apr 2009 17:23:24 +0200, "Preceptor <he®sk>" napisał(a):

sam jestes cwokiem, chlopczyku... CWOKIEM!  brak ci argumentow? upadasz az tak nisko ?

Jest dokładnie na odwrót, hesku.
Hesku, gada się z tobą jak ze ścianą, wycinasz niewygodne kawałki
posta, powtarzasz w kółko slogany, nie masz argumentów, poza jednym
"bo tak", to jak mam ciebie nazwać, jak nie starpolskim "ćwok"?
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 08:58:33
Autor: Vic
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Piotr wrote:
 wycinasz niewygodne kawaĹ‚ki
posta, powtarzasz w kółko slogany, nie masz argumentów, poza jednym
"bo tak", to jak mam ciebie nazwać, jak nie starpolskim "ćwok"?

To siebie spokojnie tez nazwij staropolskim "cwokiem", bo zachowujesz sie dokladnie wedlug opisanego przez siebie schematu.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-08 11:54:32
Autor: Piotr
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Dnia Wed, 08 Apr 2009 08:58:33 +0200, Vic napisał(a):

To siebie spokojnie tez nazwij staropolskim "cwokiem", bo zachowujesz sie dokladnie wedlug opisanego przez siebie schematu.

Hehh, a ty dalej się koło moich kostek szwendasz... Zamiast i¶ć na siku.
pz
Piotr

Data: 2009-04-08 12:31:17
Autor: Vic
Co "ugral" Lech Kaczynski ?
Piotr wrote:
Hehh, a ty dalej się koło moich kostek szwendasz... Zamiast i¶ć na siku.

Piotrze, gada się z tob± jak ze ¶cian±, wycinasz niewygodne kawałki
posta, powtarzasz w kółko slogany, nie masz argumentów, poza jednym
"bo tak", to jak mam ciebie nazwać, jak nie starpolskim "ćwok"?
:)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."