Co w Open po 19 stycznia?

Data: 2010-01-11 11:25:07
Autor: Krzysztof
Co w Open po 19 stycznia?

<glaukonWYTNIJTO@op.pl> wrote in message news:2fb9.00000288.4b4af7cenewsgate.onet.pl...
Jak myślicie, znowu przedłużą optymalną na dotychczasowy procent? Czy raczej
pójdzie w dół/górę? Zniknie???

Bez zmian lub lekka obnizka. Na razie systuacja kredytobiorcow pogarsza sie, ale powoli, umacniajacy sie PLN nie powoduje 'puchniecia' kredytow walutowych to i banki nie musza tak nerwowo zbierac kasy z depozytow. Oczywiscie to, w krotkim terminie, bo na dluzsza mete to przewiduje wzrost stop procentowych i zalamanie kursu PLN, ale wg mnie to dopiero raczej przelom 2010/2011.
Lokowanie na terminy najlepiej 6-mies, bo sytuacja jest daleka od stabilizacji i nieprzewidywalna. Oprocz Open masz do wyboru takze Meritum, daje nawet wiecej na 5 lub 6-m-5.7%.

Data: 2010-01-12 07:24:15
Autor: Arek
Co w Open po 19 stycznia?
Krzysztof napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

To prawdopodobne, gdyby mieli zlikwidować we ogóle to by to zrobili
a nie przedłużali ofertę.

Oczywiscie to, w krotkim terminie, bo na dluzsza mete to przewiduje wzrost
stop procentowych i zalamanie kursu PLN, ale wg mnie to dopiero raczej
przelom 2010/2011.

To trochę zależy od sygnałów z gospodarki lub sytuacji budżetu.
Oczywiście pan Szewczak niedawno biadolił, że od niczego nie zależy...

Arek

Data: 2010-01-12 12:57:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co w Open po 19 stycznia?

"Krzysztof" hieua4$vo5$1@news2.ipartners.pl

stabilizacji i nieprzewidywalna. Oprocz Open masz
do wyboru takze Meritum, daje nawet wiecej na 5 lub 6-m-5.7%.

A co z Polbankiem i jego mocnymi? Czy Polbank jest jakiś niepewny?
Mam na zbyciu 5 złotych tałzenów, które leżą (w pewnym sensie bez
sensu, ;) to znaczy bez promili) w Mille. :) Gdzie to wrzucić? :)

Data: 2010-01-12 13:33:07
Autor: Valdi
Co w Open po 19 stycznia?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hiho4a$ljg$1inews.gazeta.pl

A co z Polbankiem i jego mocnymi? Czy Polbank jest jakiś niepewny?

Archiwum grupy.
I popatrzenie z dystansem na to co się w pięknej Grecji dzieje.

Mam na zbyciu 5 złotych tałzenów, które leżą (w pewnym sensie bez
sensu, ;) to znaczy bez promili) w Mille. :) Gdzie to wrzucić? :)

do OF.

Data: 2010-01-12 13:49:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co w Open po 19 stycznia?

"Valdi" hihoku$p2q$1@news.interia.pl

Archiwum grupy.
I popatrzenie z dystansem na to co się w pięknej Grecji dzieje.

A co się tam dzieje?

Mam na zbyciu 5 złotych tałzenów, które leżą (w pewnym sensie bez
sensu, ;) to znaczy bez promili) w Mille. :) Gdzie to wrzucić? :)

I ile tam dają?

Data: 2010-01-12 17:41:13
Autor: Valdi
Co w Open po 19 stycznia?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hihr5u$452$1inews.gazeta.pl

A co się tam dzieje?

zło się dzieje...

I ile tam dają?

mało

Data: 2010-01-12 19:04:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co w Open po 19 stycznia?

"Valdi" hii77a$ace$1@news.interia.pl

A co się tam dzieje?

zło się dzieje...

Jak źle? -- wyjeżdżać już z tego kurortu czy jeszcze nie?
Mam tam dwa razy po 88 groszy i raz pół+ oraz zwykłe/słabo
oszczędne po brzegi. :) Wkrótce [dwie/obie] czary się przeleją
i trzeba będzie zabrać [w sumie] ze sto złotych, aby nie spaść
pod próg [zwany fajftałzenem]... ;)

BTW -- czy fajftałzen to inaczej V? ;) (połowa od rzymskiej dychy -- X)

-=-

Gdybym nie zachorował na oskrzela/płuca -- kupiłbym garaż, bo akurat ktoś
sprzedawał w bloku. I miałbym z głowy te wszystkie kurorty greckie, mocne
i ciemne... Ponadto Panna Mercedes by nie oberwała po drzwiach, miałaby
naładowany akumulator, pewnie zimowe koła, Volvo by też miało zimowe koła,
a może nawet bym Pannę komuś sprzedał, to znaczy -- wydałbym za mąż...

Życie jest brutalne... ;) Mam dwa samochody, oba na letnich kołach,
jeden z potłuczonymi przez wandala drzwiami... Lewymi przednimi,
aby było śmieszniej... Ktoś nie lubi mojej matki, bo chciałem
ten samochód oddać komuś chętnemu, kto by moją matkę woził...

Razem z zamachem na samochód przeprowadzono zamach na portfel
matki -- złoto z Mille (21900 praktycznie bez ograniczeń i bez
ubezpieczeń) nie zostało skradzione... Ale skradziona została
podpisowa karta Citka... A z nią trochę drobnych surowców
wtórnych i dokumentów... Nie mogę pojąć, za co nie lubią
mojej matki... Co najmniej dwa razy ją napadano (raz miała
mieć przy sobie grubszy szmal -- na mieszkanie, ale rozmyśliła
się i nie miała tego dnia przy sobie) i wielokrotnie ją okradano...

-=-

Chciałem, aby ktoś ją/matkę woził, bo [matka] ma rozwalone kolano...
To prezent ,,święty'' -- honorowy prałat JPII, Stanisław Rabiczko
odprawiał mszę świętą (gdzieś około kwietnia czy maja 2001 roku)
w intencji niezwykłej -- moi rodzice mieli otrzymywać wszystko,
co należne było mnie... I Bóg ze zdumiewającą starannością ;)
wykonuje rozkaz ;) Rabiczki -- ex-proboszcza ex-mojej ;)
parafii... Gdy ja grzmotnę nogą o futrynę (czasami mi się
to przytrafia) moją matkę boli stosowny palec nogi...
Gdy ja przeciążę swoje kolano, matka skarży się na swoje kolano...

Qrdeaux -- księża jednak mają posłuch u Boga!!
Jak oni to robią, że Bóg jest ich sługą?!

-=-

Inny prezent -- to drobne przykrości sprawiane mnie. :)
Ktoś (na przykład w sklepie) robi mi jakąś przykrość, po czym opamiętuje
się i w zamian błogosławi firmie mego ojca... To znaczy tak było długimi
latami, :) lecz chyba wreszcie niemal każdy ze znajomych (nieznajomi nie
wiedzą o tej zależności -- o tej firmie) połapał się w czym rzecz i tego
rodzaju praktyki wygasły niemal zupełnie... :) A jeśli wygasły, mogę już
o tym pisać otwarcie... :)

Mogę i jeszcze o czymś -- czego nikomu nie mówiłem do tej pory...
Na taki pomysł (błogosławieństwo firmie ojca w zamian za przykrości
czynione mnie) wpadłem co najmniej 16 lat temu -- nigdy dotąd nikomu
o tym nie powiedziałem -- aż do tej pory... :) Sam o to, całkiem
dobrowolnie, poprosiłem Boga -- i Bóg wysłuchiwał skrzętnie
dłuuugimi latami q mojej uciesze... :)

Rabiczko zmarł na raka odbytu -- złośliwi mówią, że podcierał tyłek
pieniędzmi zbieranymi na ofiarę... :) No, ale to tylko złośliwe języki...

Data: 2010-01-12 19:27:44
Autor: bzdreg
Co w Open po 19 stycznia?
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
parafii... Gdy ja grzmotnę nogą o futrynę (czasami mi się
to przytrafia) moją matkę boli stosowny palec nogi...
Gdy ja przeciążę swoje kolano, matka skarży się na swoje kolano...

A co się dzieje, gdy ejakulujesz w oczy swojej doraźnej wybranki?

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-01-12 19:57:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co w Open po 19 stycznia?

"bzdreg" hiiev1$c5o$1@news.onet.pl

[...]

Nie mam wybranki, nie tryskam w jej oczy...
Chętnie bym trysnął, ale nieco ;) niżej. ;)

Data: 2010-01-12 20:43:32
Autor: Krzysztof
Co w Open po 19 stycznia?

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:hiho4a$ljg$1inews.gazeta.pl...

[...]

Te konta w Polbanku, chyba obslugiwane sa przez kase a nie internet, a poza tym nie mam ochoty zadawac sie z ich dziwacznym systemem internetowym, o ktorym naczytalem sie troche na tej grupie. Gwarancje tego banku sa greckie, a tam coraz gorsze ratingi. Problem Islandii pokazal, ze sa roznice w gwarantowaniu oszczednosci swoim obywatelom i obcym, troche mozna poczytac sobie o tym w sieci, dotyczy to oszcz. obywateli UK i Holandii w islandzkich bankach, problem nie rozwiazany do dzisiaj. W razie problemow to ja nie sadze, zeby nasz wspalnialy Donald z min. finansow gwarantowali wyplaty dla naszych obywateli majacych oszczedn w Polbanku.

Data: 2010-01-12 19:56:36
Autor: xbartx
Co w Open po 19 stycznia?
Dnia Tue, 12 Jan 2010 20:43:32 +0100, Krzysztof napisał(a):

W razie problemow to ja nie sadze, zeby nasz wspalnialy Donald
z min. finansow gwarantowali wyplaty dla naszych obywateli majacych
oszczedn w Polbanku.

Gwarantuje je grecki BFG i to wysokości bodajże 100k euro. Inna sprawa jak miałoby wyglądać odzyskanie, powiem szczerze nie mam pojęcia, bo się nie znam :)

--
xbartx

Data: 2010-01-12 21:37:02
Autor: Pete
Co w Open po 19 stycznia?
W dniu 12.01.10 20:56, xbartx pisze:
[...]

Pewnie tak, jak to wygląda w Islandii.
Rozpiszą referendum, czy oddawać auslanderom :)

--
Pete

Data: 2010-01-12 21:45:01
Autor: Krzysztof
Co w Open po 19 stycznia?

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hiik5k$fra$5inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej, ale podobnie gdyby nasz polski BFG musial naraz obsluzyc wiecej upadlosci to oparloby sie to o rzad polski, ktory musialby zapanowac nad caloscia i nie dopuscic do upadku calego systemu bankowego, podobnie wnioskuje w razie problemow greckiego BFG angazowany bedzie rzad danego kraju a wtedy sprawy z gwarancjami dla obcych obywateli moga sie roznie potoczyc.

Data: 2010-01-12 21:21:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Co w Open po 19 stycznia?

"Krzysztof" hiijd5$2q4m$1@news2.ipartners.pl

Te konta w Polbanku, chyba obslugiwane sa przez kase a nie internet,

Tam chyba via internet niewiele można zdziałać bez bólu. :)

a poza tym nie mam ochoty zadawac sie z ich dziwacznym systemem
internetowym, o ktorym naczytalem sie troche na tej grupie.

:)

Gwarancje tego banku sa greckie, a tam coraz gorsze ratingi.

I może być aż tak źle w najbliższej przyszłości (pół roku czy
rok lub dwa lata), że bank padnie? :)

[...]

Do dzisiaj. A od kiedy?

W razie problemow
to ja nie sadze, zeby nasz wspalnialy Donald z min.
finansow gwarantowali wyplaty dla naszych obywateli
majacych oszczedn w Polbanku.

Więc trzymanie tam szmalu to proszenie o kłopoty? :)
Och, gdybym znów znalazł sprzedawcę garażu... :)

Mój ojciec ma [do dyspozycji] garaż, którego nie używa... :)
A ja bym chyba najchętniej zainwestował te swoje drobniaki... :)

Miejsca do budowani garaży wokoło mnóstwo...
Samochody stoją pod chmurką... :)
Co za obłęd... :)

-=-

Gdzie teraz warto trzymać pieniądze rzędu ćwierćstówki?...
OpenF?

-=-

A co z pewnością Eurobanku?

Co w Open po 19 stycznia?