Co w Open po 19 stycznia?

Data: 2010-01-12 22:46:38
Autor: Diseq
Co w Open po 19 stycznia?
W dniu 2010-01-11 11:05, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
Jak myślicie, znowu przedłużą optymalną na dotychczasowy procent? Czy raczej
pójdzie w dół/górę? Zniknie???

Od 19 stycznia z przyczyn systemowych nie będzie już lokat o dziennej kapitalizacji. Odstępstwa od tej reguły będą dotyczyć tylko naprawdę wyjątkowych przypadków (czytaj. baaaradzo duże Pareto w stosunku do lokaty). Na www też nie będzie tych lokat.

Data: 2010-01-12 23:07:42
Autor: Valdi
Co w Open po 19 stycznia?
"Diseq" news:hiiqjp$817$1news.task.gda.pl

Szklana kulka ci tak powiedziała? ;P

Data: 2010-01-12 23:16:18
Autor: Valdi
Co w Open po 19 stycznia?
"Diseq" news:hiis43$bjp$1news.task.gda.pl

> Szklana kulka ci tak powiedziała? ;P

Dobrzy ludzie :)

A kim są ci "dobrzy ludzie"?

Zaś co do twojego wpisu o prawdopodobnych zmianach w ofercie - Pożywiom
uwidim bo zaufania do newsów pojawiających się "z czapy" osobiście nie
posiadam :)

Data: 2010-01-12 23:23:22
Autor: Diseq
Co w Open po 19 stycznia?
W dniu 2010-01-12 23:16, Valdi pisze:
[...]

Dyr. ds Produktów Inwestycyjnych OF

Zaś co do twojego wpisu o prawdopodobnych zmianach w ofercie - Pożywiom
uwidim bo zaufania do newsów pojawiających się "z czapy" osobiście nie
posiadam :)

Ależ ja Ci nic nie chce sugerować.:) Nie wymagam też żebyś miał zaufanie do tych wiadomości.
Pozdrawiam.

Data: 2010-01-13 13:39:07
Autor: glaukonWYTNIJTO
Co w Open po 19 stycznia?
W dniu 2010-01-12 23:16, Valdi pisze:
> "Diseq" news:hiis43$bjp$1news.task.gda.pl

To jest nius! Jak to nie będzie na www? Znikną sobie? Mogliby jakoś uprzedzic,
żeby klient mógł sobie zarchiwizowac ołówkiem na kartce!

Data: 2010-01-13 16:43:01
Autor: Diseq
Co w Open po 19 stycznia?
W dniu 2010-01-13 13:39, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

Odwołanie alarmu :)
Dostałem dzisiaj taka informacje:
"Udało znaleźć się obejście problemu. Dzienną kapitalizację ciągniemy bez zmian do odwołania.
Sorry za zamieszanie ale zawsze staram się Was informować z wyprzedzeniem.
Tak samo lokaty będą dostępne na WWW."

Valdi "pożyliśmy , zobaczyliśmy" zobacz jak to się szybko zmienia :)

Co w Open po 19 stycznia?