Co w Sokolce ?

Data: 2009-10-16 17:11:44
Autor: CYC
Co w Sokolce ?
Czy prokuratura ustalila juz komu wyrwano z klatki piersiowej serce i to to zrobil aby dac nam "cut" ? .

cyc

Data: 2009-10-16 18:21:03
Autor: abc
Co w Sokolce ?
Czy prokuratura ustalila juz komu wyrwano z klatki piersiowej serce i to
to zrobil aby dac nam "cut" ? .

Do tego nie trzeba prokuratury. Kto to zrobił ustalono już dawno i napisał
to dobitnie ¶w. Paweł w Li¶cie do Tesaloniczan  (1 Tes 2,15-16).

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-10-16 19:18:17
Autor: CYC
Co w Sokolce ?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hba75c$o83$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Wynajdz machine czasu , cofnij sie do sredniowiecza i tam glos swoje brednie o cudach z wyrwanym sercem !.
Jakby Bog nie mial nic innego do roboty , tylko zajmowac sie takimi idiotyzmami lub nie mial innego lepszego i bardziej wiarygodnego sposobu na zademonstrowanie swojej obecnosci .
Jesli wierzysz koltunku to nie potrzeba Ci takich " cudow " , jesli nie wierzysz to on enic nie pomoga . Nie rozumiesz bezsensu takiej demostracji ?
To najzwyczajniesze oszustwo , za ktore ktos powinien poniesc odpowiedzialnosc karna i to nie tylko za zbeszczeczenie zwlok ale rowniez za swiadoma manipulacje wiernymi i ich oglupianie !.

cyc

Data: 2009-10-16 21:52:41
Autor: Roger Perejro
Co w Sokolce ?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbaih8$283$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jakby Bog nie mial nic innego do roboty

Bóg daje szansę niewiernym Tomaszom:

"Następnie rzekł do Tomasza: Podnie¶ tutaj swój palec i zobacz moje ręce.
Podnie¶ rękę i włóż /j±/ do mego boku, i nie b±dĽ niedowiarkiem, lecz
wierz±cym.

Tomasz Mu odpowiedział: Pan mój i Bóg mój!

Powiedział mu Jezus: Uwierzyłe¶ dlatego, ponieważ Mnie ujrzałe¶?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli." (Jn 20:27-29)

Dlatego podczas Podniesienia klęczymy, bijemy się w piersi i szeptem
powtarzamy słowa Tomasza: Pan mój i Bóg mój!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fanatyzm

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyja¶niaj±ca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rz±dów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ci±gu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-16 19:28:39
Autor: Andrzej Adam Filip
Co w Sokolce ? [cudzineciÄ…teczontkÄ…]
"CYC" <ja@ja.pl> pisze:
Czy prokuratura ustalila juz komu wyrwano z klatki piersiowej serce i
to to zrobil aby dac nam "cut" ? .

Jak to ktoś "wyargumentował (pośrednio)" w poprzedniej dyskusji wycinek
ludzkiego mięśnia sercowego "zgrubnie" odpowiadający wadze/objętości
opłatka może być chociażby jednym w *wielu* (malusieńkich) próbek "dla oglądu mikroskopem przez studentów medycyny".

Osoba ta "broniąc prokuratury" "po drodze" uzasadniła dlaczego należy to
traktować jako cudzineciąteczontką.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie możesz być gwiazdą na niebie, bądź lampą w domu.

Co w Sokolce ?