Co w Sokolce ?

Data: 2009-10-16 18:21:03
Autor: abc
Co w Sokolce ?
Czy prokuratura ustalila juz komu wyrwano z klatki piersiowej serce i to
to zrobil aby dac nam "cut" ? .

Do tego nie trzeba prokuratury. Kto to zrobił ustalono już dawno i napisał
to dobitnie św. Paweł w Liście do Tesaloniczan  (1 Tes 2,15-16).

Data: 2009-10-16 19:18:17
Autor: CYC
Co w Sokolce ?

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hba75c$o83$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Wynajdz machine czasu , cofnij sie do sredniowiecza i tam glos swoje brednie o cudach z wyrwanym sercem !.
Jakby Bog nie mial nic innego do roboty , tylko zajmowac sie takimi idiotyzmami lub nie mial innego lepszego i bardziej wiarygodnego sposobu na zademonstrowanie swojej obecnosci .
Jesli wierzysz koltunku to nie potrzeba Ci takich " cudow " , jesli nie wierzysz to on enic nie pomoga . Nie rozumiesz bezsensu takiej demostracji ?
To najzwyczajniesze oszustwo , za ktore ktos powinien poniesc odpowiedzialnosc karna i to nie tylko za zbeszczeczenie zwlok ale rowniez za swiadoma manipulacje wiernymi i ich oglupianie !.

cyc

Data: 2009-10-16 21:52:41
Autor: Roger Perejro
Co w Sokolce ?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbaih8$283$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jakby Bog nie mial nic innego do roboty

Bóg daje szansę niewiernym Tomaszom:

"Następnie rzekł do Tomasza: Podnieś tutaj swój palec i zobacz moje ręce.
Podnieś rękę i włóż /ją/ do mego boku, i nie bądź niedowiarkiem, lecz
wierzącym.

Tomasz Mu odpowiedział: Pan mój i Bóg mój!

Powiedział mu Jezus: Uwierzyłeś dlatego, ponieważ Mnie ujrzałeś?
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli." (Jn 20:27-29)

Dlatego podczas Podniesienia klęczymy, bijemy się w piersi i szeptem
powtarzamy słowa Tomasza: Pan mój i Bóg mój!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fanatyzm

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Co w Sokolce ?