Co w piórniku?

Data: 2009-03-17 19:11:18
Autor: johnny
Co w piórniku?
Przed wiosennym lansem musiałem odchudzić nieco moją virażkę - wywaliłem boczne kufry, bo mój zad po zimie przypomina dokładnie dwa dodatkowe kufry. A 4 to już policaje nie przepuszczą;-)

No i tu ostuda. Bo w jednej sakwie woziłem apteczkę i resztę szpeji. Teraz musiałem cały ten majdan przenieść do piórnika. Mieści sięw nim ledwie apteczka (już okrojona do minimum), klej do dętek w szpreju (tak to się chyba zwie) no i keta do drzewa. Normalnie to jeszcze miałem imbusy, śraubstaki, francuzy, szczotkę i klucz do świec i insze żelastwa określane ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co to)

No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić co wydupcyć?

Zdroofka Johnny

Data: 2009-03-17 19:37:09
Autor: Don Pedro
Co w piórniku?
johnny pisze:
[...]

Zostaw samą apteczkę i klej do dętek. Założe się, że pozostałe szpeje w 100% zastąpi telefon do przyjaciela i/lub pomoc jakichkolwiek tubylców. Aha, dobrze zainwestować w scyzoryk Victorinoxa, wystarczy model Spartan. Trwałe, genialne i nie psuje się po tygodniu jak chińskie podróbki.

DP
TL-S

Data: 2009-03-17 20:33:13
Autor: zbigi
Co w piórniku?
johnny napisał(a):
Przed wiosennym lansem musiałem odchudzić nieco moją virażkę - wywaliłem boczne kufry, bo mój zad po zimie przypomina dokładnie dwa dodatkowe kufry. A 4 to już policaje nie przepuszczą;-)

Policajow sie nie boj :)
A skoro zad ci urosl, to IMO lepiej zostawic te kufry (sakwy?) chocby przez wzglad na wizualnosc ;)

[...]

Apteczke wrzucilbym gdzies w inne miejsce - latwiej i szybciej dostepne. Moze nawet oznakowac jak w samolotach? Hmm... Niezly pomysl - musze w Sikorce cos takiego wymodzic :)
Srubokrety dwa - krzyzowy i plaski (albo jeden dwustronny), dwa-trzy podstawowe imbusy 5,6,8 (duzo miejsca nie zabieraja), klucz do swiec i konieczne probowka zwana u mnie kontrolka - lampioczka z kabelkami zakonczonymi zabkami. Ze trzy podstawowe klucze najpopularniejszego w twoim moto rozmiaru - 10,12,14?
Do tego oczywiscie klebek drutu i rolka skocza ;)
Uniwersalne makgajwerki powinno sie IMO nosic w skorzanej pochwie przy pasie - dobrze sie komponuje z reszta czoperowej bizuterii. (W pochwie z cordury w kamuflazu pasuje do czoperow turystycznych w rodzaju TA/AT.) ;)

Data: 2009-03-19 13:40:40
Autor: Spider A.J.
Co w piórniku?

"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote

Apteczke wrzucilbym gdzies w inne miejsce -

Najlepiej do kosza na smieci!
Nadal nie rozumiem po co to komu i czemu ma sluzyc?
Ale dyskutowalismy o tym pare lat temu i nie ma sensu na nowo.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-19 14:07:09
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co w piórniku?
Spider A.J. napisał(a):
Nadal nie rozumiem po co to komu i czemu ma sluzyc?

No a jak odbierzesz porod na drodze???

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-19 14:54:04
Autor: Spider A.J.
Co w piórniku?

"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote
Spider A.J. napisał(a):
Nadal nie rozumiem po co to komu i czemu ma sluzyc?

No a jak odbierzesz porod na drodze???

Ze niby noworodka do apteczki wsadze a sam zeby
opanowac adrenaline strzele banie utlenionej?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-17 21:04:07
Autor: Easy
Co w piórniku?

Użytkownik "johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:gpopl6$ckp$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

no ja sie nie znam, ale w zJawci woziłam mała apteczke, bo plaster ti wode utleniona to mozna sobie darowac, spreyu tez nie woziłam, bo w kazdym markecie i na kazdej stacji kupisz.
Dwa klucze, srubokret i zapasowe swiece wraz ze składanym kluczem i mikro szczoteczka do swiec. i to wszystko. Miesciło misie to wszystko (oprócz pateczki) w deklu po postu.

I tyle..
po co wiecej?

E.

Data: 2009-03-17 23:49:25
Autor: greg
Co w piórniku?

"Easy" <easy@otocykle.nospam.org> wrote in message news:gpovnt$t1k$1news.dialog.net.pl...

Miesciło misie to wszystko (oprócz pateczki) w deklu po postu.

A co to jest dekiel? Kolpak od kola zapasowego?

I jeszcze: czy apteczka na moto jest obowiązkowa?

pozdr

greg

Data: 2009-03-18 06:49:58
Autor: Spider A.J.
Co w piórniku?

"greg" <greg@fakeaddress.com> wrote

Miesciło misie to wszystko (oprócz pateczki) w deklu po postu.

A co to jest dekiel? Kolpak od kola zapasowego?

Ach ta dzisiejsza mlodziez :-) W Jawie po obu stronach akumulatora
byly takie sprytne skrzyneczki w jednej z nich byl taki
sprytny schowek gdzie miesily sie swiece, klucze, szmata itp.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-18 09:16:45
Autor: newrom
Co w piórniku?
On Tue, 17 Mar 2009 21:04:07 +0100, "Easy" <easy@otocykle.nospam.org>
wrote:

utleniona to mozna sobie darowac, spreyu tez nie woziłam, bo w kazdym markecie i na kazdej stacji kupisz.

Tylko trzeba jakos do tych miejsc dotrzec.
I tyle..
po co wiecej?

rzydaje sie jeszcze linka zapasowa i klamoty do jej wymiany, klamki
rowniez. Klamki i linki mozna gdziesik przypiac trytyrytka, np do
ramy.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

Data: 2009-03-19 12:25:24
Autor: Easy
Co w piórniku?

wrote:

utleniona to mozna sobie darowac, spreyu tez nie woziłam, bo w kazdym
markecie i na kazdej stacji kupisz.

Tylko trzeba jakos do tych miejsc dotrzec.
oczywiscie. ale to nie powinno stanowic ogromnego problemu. zawsze mozna kogos poprosic o pomoc a jak sie jedzie w co najmniej dwie osoby tymbardziej to nie problem. Po prostu dla mnie szkoda miejsca

[...]

o rany.... a gdzie suszarke bym zmiesciła?;)

E.

Data: 2009-03-19 12:37:27
Autor: Kefir
Co w piórniku?

wrote:

[...]

Ech, Blondzia, to proste: przypinasz trytytkami do glowy. Ciekawe czy ktos zapyta o prezerwatywy ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-19 17:55:48
Autor: Easy
Co w piórniku?

wrote:

[...]

ale to przeciez standardowe wyposazenie apteczki ;)

E.

Data: 2009-03-19 12:37:43
Autor: BartekGSXF
Co w piórniku?

Użytkownik "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> napisał w wiadomości news:gpta35$n38$1news.dialog.net.pl...

[...]

W kwestii formalnej.
Po co suszarka? Nie wystarczy zdjac kask i przejechac sie troche? Wtedy bedzie i suszenie i modelowanie.
Wiem bo w "Top Secret" pokazywali.

BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Data: 2009-03-19 13:39:37
Autor: newrom
Co w piórniku?
On Thu, 19 Mar 2009 12:25:24 +0100, "Easy" <easy@otocykle.nospam.org>
wrote:

Po prostu dla mnie szkoda miejsca

a mnie szkoda miejsca na kosmetyczke, wiec zostaje mi na 'bombe' do
kol ;)

o rany.... a gdzie suszarke bym zmiesciła?;)

Podobno jesli ma ksztalt anatomiczny to cos mozna wymyslic w tym
temacie, kolega mi mowil ;>

pozdr
newrom

Data: 2009-03-19 14:07:37
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co w piórniku?
newrom@spamcom.com napisał(a):
Podobno jesli ma ksztalt anatomiczny to cos mozna wymyslic w tym
temacie, kolega mi mowil ;>

Pomylilo Ci sie z depilatorem.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-19 14:20:26
Autor: newrom
Co w piórniku?
On Thu, 19 Mar 2009 14:07:37 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Pomylilo Ci sie z depilatorem.

Przepraszam, nie sluchalem Cie dokladnie.

pozdr
newrom

Data: 2009-03-19 14:43:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co w piĂłrniku?
newrom@spamcom.com napisał(a):

Przepraszam, nie sluchalem Cie dokladnie.

Mowilem niewyraznie bo demonstrowalem, nie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-18 10:07:33
Autor: grzech
Co w piórniku?
Normalnie to jeszcze miałem imbusy, śraubstaki, francuzy, szczotkę i klucz do świec i insze żelastwa określane ogólnie skrótem hwpct (hooy wi po co to)

Virażka nie ma pod którymś deklem miejsca na narzędzia?

Grzech
vl800

Data: 2009-03-18 11:24:02
Autor: KJ Siła Słów
Co w piórniku?
johnny pisze:

No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić co wydupcyć?

Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie magnesem.

cieszesiezemoglempomoc

KJ

Data: 2009-03-18 11:26:25
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co w piórniku?
KJ Siła Słów napisał(a):

Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie magnesem.

a jak ma magnetyzer na przewodzie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-18 03:59:34
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Co w piórniku?
On 18 Mar, 10:26, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
KJ Siła Słów napisał(a):

> Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie
> [...]

Kiedys genialnym jak fdla mnie pomyslem, bylo poprowadzenie drugiej
linki sprzegla tak samo jak pierwszej, jedynie bez mocownaia do klamki
i bez mocowania do sprzegla na dole. Do tego oklehjenie tasma w dwoch
miejscach zeby sie nie suwala. Jak sie stara urwala, to tylko trzeba
bylo przepiac na gorze i na dole i jechac dalej. W teorii sprzedanej
mi przez kuriera na motorku, w praktyce nigdy ze swoja tak nie
zrobilem, ale i rwac sie przestala po przesiadce z CB500 na CB600

Data: 2009-03-18 12:11:12
Autor: Monster
Co w piórniku?

Użytkownik "johnny"  napisał w wiadomości
[...]

Wszystko zależy od tego jaki jest duzy,znajomy uszył sobie kiedyś tak wielki piórnik że czasem wkurzaliśmy go gadką o przewożonej w nim spawarce:-P

Tomek
BMWR1100S
Dniepr MT10 koszowiec

Data: 2009-03-18 12:29:06
Autor: Jaroslaw Zawiła
Co w piórniku?
Co w piorniku? Kredki oczywiscie, a jak braknie mniejsca to drugi piornik  wsadzimy do tornistra.
--
jarek67- okolok
Nie wazne gdzie- wazne jak. Liczy sie droga, ktorej konca nie znasz.

Data: 2009-03-18 20:53:20
Autor: ErneST Rygielski
Co w piórniku?
A virazka nie ma fabrycznego schowka na podstawowe narzedzia?

ER

Data: 2009-03-18 21:57:53
Autor: johnny
Co w piórniku?
Użytkownik "ErneST Rygielski" <ernestr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gprk0f$cr7$1nemesis.news.neostrada.pl...
A virazka nie ma fabrycznego schowka na podstawowe narzedzia?

Ma, pod siedzeniem, ale dostęp jest nadzwyczaj upierdliwy, bo najpierw jeden zic weq, potem dwie śraubki i już... eden;-)

Muszę zerknąć na te ozdobne dekle-może tam da się cuś łatwiej umieścic.

Zdroofka Johnny

Data: 2009-03-18 22:00:34
Autor: newrom
Co w piórniku?
On Wed, 18 Mar 2009 21:57:53 +0100, "johnny" <johnny@plusnet.pl>
wrote:

Ma, pod siedzeniem, ale dostęp jest nadzwyczaj upierdliwy, bo najpierw jeden zic weq, potem dwie śraubki i już... eden;-)

dzizas, to co sie zmiesci tam ladujesz. A do piornika tylko to co musi
byc pod reka, czyli apteczke i kieliszek. Przeciez masz bardzo duza szanse ze tego wogole nie wyjmiesz przez
najblizsze kilka lat.

pozdr
newrom

Data: 2009-03-19 17:40:18
Autor: Piotr Rezmer
Co w piórniku?
johnny pisze:
Przed wiosennym lansem musiałem odchudzić nieco moją virażkę - wywaliłem boczne kufry, bo mój zad po zimie przypomina dokładnie dwa dodatkowe kufry. A 4 to już policaje nie przepuszczą;-)

Najlepiej nic drogiego. Piórniki lubią znikać nie pilnowane. Znam z autopsji

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Co w piórniku?