Co w piórniku?

Data: 2009-03-18 11:24:02
Autor: KJ Siła Słów
Co w piórniku?
johnny pisze:

No i trzeba mi dokonać radykalnej redukcji zawartości. Co radzicie zostawić co wydupcyć?

Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie magnesem.

cieszesiezemoglempomoc

KJ

Data: 2009-03-18 11:26:25
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Co w piórniku?
KJ Siła Słów napisał(a):

Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie magnesem.

a jak ma magnetyzer na przewodzie?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-03-18 03:59:34
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Co w piórniku?
On 18 Mar, 10:26, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
KJ Siła Słów napisał(a):

> Co Ci sie nie miesci wrzuc do baku, a w razie potrzeby wyciagniesz sobie
> [...]

Kiedys genialnym jak fdla mnie pomyslem, bylo poprowadzenie drugiej
linki sprzegla tak samo jak pierwszej, jedynie bez mocownaia do klamki
i bez mocowania do sprzegla na dole. Do tego oklehjenie tasma w dwoch
miejscach zeby sie nie suwala. Jak sie stara urwala, to tylko trzeba
bylo przepiac na gorze i na dole i jechac dalej. W teorii sprzedanej
mi przez kuriera na motorku, w praktyce nigdy ze swoja tak nie
zrobilem, ale i rwac sie przestala po przesiadce z CB500 na CB600

Co w piórniku?