Co w praktyce oznacza akumulator AGM?

Data: 2019-02-18 23:47:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
-- W/w Vartę wstawiłem na zasadzie ciągłości - podobny technologicznie akumulator lecz w lepszej jakości. Dopiero potem doczytałem w instrukcji auta, że akumulator musi być AGM.

widze ze lubisz popelniac te same bledy .... testy kamery obejrzales po kupnie, aku wg instrukcji tez dobrales po kupnie wiec ewidentnie mamy do czynienia z recydywa :-)

AGM wstawia sie glownie do aut z systemami odzyskiwania energii ale niekoniecznie start&stop bo moze byc rekuperacja z hamowania lub inne wynalazki

Data: 2019-02-19 23:20:56
Autor: Marek S
W dniu 2019-02-19 o 08:47, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

widze ze lubisz popelniac te same bledy .... testy kamery obejrzales po kupnie, aku wg instrukcji tez dobrales po kupnie wiec ewidentnie mamy do czynienia z recydywa :-)

Sprostowanie. Testy swojej kamery widziałem przed zakupem i po zakupie kolejne.

Akumulator wstawiłem na podstawie poprzedniego. Nie przyszło mi do głowy, że poprzedni użytkownik wstawił "niekompatybilny".

AGM wstawia sie glownie do aut z systemami odzyskiwania energii ale niekoniecznie start&stop bo moze byc rekuperacja z hamowania lub inne wynalazki

Hmmm... tego też nie mam.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-02-20 01:50:35
Autor: przemek.jedrzejczak
Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
-- Akumulator wstawiłem na podstawie poprzedniego. Nie przyszło mi do głowy, że poprzedni użytkownik wstawił "niekompatybilny".

znaczy sie w ASO kupowales ? a to tez bym nie przypuszczal ze Mercedes takie numery odwala, zawiadom centrale to ich zdyscyplinuja :-)

-- Hmmm... tego też nie mam.

jasne a post dalej *Auto ma energożerne ogrzewanie elektryczne (do 130A) działające przy zimnym silniku.*

to ewidentnie podpada pod *inne wynalazki*

Data: 2019-02-20 21:08:23
Autor: Marek S
W dniu 2019-02-20 o 10:50, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

:-)

Nie w ASO lecz u dystrybutora akumulatorów Varta.

-- Hmmm... tego też nie mam.

jasne a post dalej *Auto ma energożerne ogrzewanie elektryczne (do
130A) działające przy zimnym silniku.*

to ewidentnie podpada pod *inne wynalazki*

To mam już 2 uzasadnienia: prądożerność instalacji i nie wydzielanie gazów. To wyczerpuje moje pytanie.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2019-02-20 12:38:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
Nie aku tylko auto ;-) kupiłeś Mietka w ASO czy od cebulki co na akumulatorze zaoszczędziła ? Ps to pytanie retoryczne ;-)

Co w praktyce oznacza akumulator AGM?