Co w praktyce oznacza akumulator AGM?

Data: 2019-02-19 00:09:52
Autor: Kris
Co w praktyce oznacza akumulator AGM?
W dniu poniedziałek, 18 lutego 2019 22:34:53 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
Witam,

Właśnie po 3 latach zarżnąłem Vartę Silver 100Ah. Wcześniej w kilka miesięcy jakąś Centrę, którą poprzedni właściciel wstawił.

W/w Vartę wstawiłem na zasadzie ciągłości - podobny technologicznie akumulator lecz w lepszej jakości. Dopiero potem doczytałem w instrukcji auta, że akumulator musi być AGM. Wyjaśnię, że wszelkie kwestie związane z ładowaniem / eksploatacją są idealne.

Dlaczego producent zaleca AGM skoro nie mam start-stop? Jaka z tego korzyść? W sieci wyczytałem dyrdymały, że AGM nie zakłóca elektroniki. Zwykły nie zakłócał jej tak samo.

Kupo z allegro aku marki WOLF albo ew KOZAK i będziesz zadowolony. wydasz ok 200zł a posłuży pewnie dłużej jak dotychczasowa Warta

Co w praktyce oznacza akumulator AGM?