Co w takim wypadku??

Data: 2009-07-12 09:04:19
Autor: jack
Co w takim wypadku??
Kupiłem końcówkę wachacza w sklepie na Walerego sławka w Krakowie.[opel frontera ]
Odkreciłem starą [nie było lekko sruby nie chciały puścic-pusciły zadna sie nie
urwała]
Zakładam nową i na 3 sruby[nowe]na dwóch zerwałem gwint[dokrecałem lekko mały
klucz bez przedłużek].
Lekko zagotowałem wziąłem rzeczone ustrojstwo do sklepu i pytam o
producenta-jakiś koreański.
Mówie grzecznie ze skoro podczas montazu śruby nie trzymają to co bedzie podczas
jazdy-jeszcze w terenie??jak sworzeń sie rozleci???
Własciciel nie przyjał rekalamacji ponieważ,cześc była załozona i sa zerwane
gwinty!!!!!
Co w takiej sytuacji???
Czy jest jakiś organ kontroli,czy dopiero jak wystapi awaria i zwieszenie sie
urwie???
Zeby choć zapytał czy zycze sobie chińką podrube czy orginał?
A co w wypadku kiedy mechanik cos takiego kupuje za czapkę gruszek i montuje
klientowi???? pozdro.jack

Data: 2009-07-12 09:28:01
Autor: bartekk
Co w takim wypadku??

"jack" <jackglajt@vp.pl> wrote in message news:796e.00000ef9.4a598af3newsgate.onet.pl...
Kupiłem końcówkę wachacza w sklepie na Walerego sławka w Krakowie.[opel frontera ]
Zeby choć zapytał czy zycze sobie chińką podrube czy orginał?

Kupiles chinska podrobke - koncowke wachacza. Trzeba bylo kupic koncowke wahacza.

Data: 2009-07-12 14:22:29
Autor: Borys Pogoreło
Co w takim wypadku??
Dnia Sun, 12 Jul 2009 09:28:01 +0200, bartekk napisał(a):

Zeby choć zapytał czy zycze sobie chińką podrube czy orginał?

Kupiles chinska podrobke - koncowke wachacza. Trzeba bylo kupic koncowke wahacza.

 Ba, on wręcz kupił podrubę, to pewnie koreańska odmiana podróby.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-12 09:40:19
Autor: Artur Miller
Co w takim wypadku??

spróbuj przez http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

@

Data: 2009-07-12 10:44:41
Autor: J.F.
Co w takim wypadku??
On Sun, 12 Jul 2009 09:40:19 +0200,  Artur Miller wrote:
[...]

Raczej uokik - produkt niebezpieczny.

Przebadaja, za dwa lata importer dostanie kare i sie skonczy :-)

J.

Data: 2009-07-12 11:51:26
Autor: żółta pięta
Co w takim wypadku??
chodzi o sworzen wahacza? mam do sprzedania 2 markowe wloskie (OCAP) tanio, w cenie podorbek  i tez jestem z krakowa :)

Data: 2009-07-12 16:13:32
Autor: Rafał Grzelak
Co w takim wypadku??
Dnia Sun, 12 Jul 2009 09:04:19 +0200, jack napisał(a):

Własciciel nie przyjał rekalamacji ponieważ,cześc była załozona i sa zerwane
gwinty!!!!!

IMHO to on nie przyjal zwrotu, a nie reklamacji.
Niebardzo da sie reklamowac nieuzywana, sprawna czesc... bo nie ma tam nic
do reklamowania.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-07-12 21:53:29
Autor: jack
Co w takim wypadku??
> [...]

IMHO to on nie przyjal zwrotu, a nie reklamacji.
Niebardzo da sie reklamowac nieuzywana, sprawna czesc... bo nie ma tam nic

Chodzi o to ze bardzo dobrze znam własciciela[Małecki Piotr].Do tej pory mu
ufalem kupujac czesci do moich aut,lecz jestem wręcz zbulkwrsowany faktem ze
wcisnął mi chińszczyznę[ do tego bez gwarancji]Narazając zycie moje i mojej
rodziny!!!!
Czy mogę te cześć gdzieś zanies[nie wieM LOK?-NIGDY NIE DONOSIŁEM NA
NIKOGO]celem sprawdzenia i skargi??Napewno tego nie założę!!!!!Skoro sruby sa
mrnej jakości zapewne i sworzeń nie bedzie lepszy!!
Tylko jak mozna coś takiego ludzią wciskać???
pozdro.jack
ps.radzę ten sklep omijać szerokim łukiem co sam napewn zrobię.Paweł Małecki
walerego sławka[wola duchacka]

Data: 2009-07-13 00:12:33
Autor: Adam Płaszczyca
Co w takim wypadku??
Dnia Sun, 12 Jul 2009 09:04:19 +0200, jack napisał(a):

Własciciel nie przyjał rekalamacji ponieważ,cześc była załozona i sa zerwane
gwinty!!!!!
Co w takiej sytuacji???

Prawnik. --
     ___________ (R)

Data: 2009-07-13 14:20:36
Autor: Przemek
Co w takim wypadku??
jack wrote:
[...]
Tez niedawnio w oplu wymienialem sworzen zwrotnicy i identycznie jak u ciebie , trzy sruby  mocujace sworzen do wahacza (chyba cos kolo m10 tylko gwint drobniejszy) czuc bylo jak plynely
przy dokrecaniu bez przedluzek  a w nakretce  mocujacej sworzen do mcphersona przy niezbyt mocnym dociagnieciu zerwal sie gwint :( .
Czesc tez jakas noname ale sam chcialem najtanszy bo za pol roku auto wedruje do recyklingu , ja po prostu wzialem sruby i nakretki od starego sworznia , na razie auto jakos jezdzi od 3 miesiecy,
ale tym co prosza o najtansze rzeczy w sklepach zalecam daleko posunieta czujnosc bo mozna za pare zl stracic zdrowie czy zycie

pzdr

Co w takim wypadku??