Co w takim wypadku??

Data: 2009-07-12 09:40:19
Autor: Artur Miller
Co w takim wypadku??

"jack" <jackglajt@vp.pl> wrote in message news:796e.00000ef9.4a598af3newsgate.onet.pl...
Kupiłem końcówkę wachacza w sklepie na Walerego sławka w Krakowie.[opel frontera ]
Odkreciłem starą [nie było lekko sruby nie chciały puścic-pusciły zadna sie nie
urwała]
Zakładam nową i na 3 sruby[nowe]na dwóch zerwałem gwint[dokrecałem lekko mały
klucz bez przedłużek].
Lekko zagotowałem wziąłem rzeczone ustrojstwo do sklepu i pytam o
producenta-jakiś koreański.
Mówie grzecznie ze skoro podczas montazu śruby nie trzymają to co bedzie podczas
jazdy-jeszcze w terenie??jak sworzeń sie rozleci???
Własciciel nie przyjał rekalamacji ponieważ,cześc była załozona i sa zerwane
gwinty!!!!!
Co w takiej sytuacji???
Czy jest jakiś organ kontroli,czy dopiero jak wystapi awaria i zwieszenie sie
urwie???

spróbuj przez http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

@

Data: 2009-07-12 10:44:41
Autor: J.F.
Co w takim wypadku??
On Sun, 12 Jul 2009 09:40:19 +0200,  Artur Miller wrote:
[...]

Raczej uokik - produkt niebezpieczny.

Przebadaja, za dwa lata importer dostanie kare i sie skonczy :-)

J.

Co w takim wypadku??