[TECH] Co w trasę?

Data: 2009-09-21 15:51:01
Autor: charwel (Oo)==:::
[TECH] Co w trasę?
Dzięki za rady.
Czyli łyżki do opon przegapiłem i pieprz ;)
I pytanie jeszcze.
Jaki¶ konkretny multi-tool polecacie?

zdroofka
charwel:)

ps.rower to już chyba ponad dwunastoletni Author Mystic

Data: 2009-09-21 16:22:03
Autor: Moper
[TECH] Co w trasę?
"charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> wrote in message news:h980df$4pv$1inews.gazeta.pl...
Dzięki za rady.
Czyli łyżki do opon przegapiłem i pieprz ;)
I pytanie jeszcze.
Jaki¶ konkretny multi-tool polecacie?

Ja mam Topeak'a za całe 99 zł w sklepie od dwóch lat - taki ze skuwaczem łańcucha, łyżkami. Przyszło mi go użyć w tym roku do regulacji siodełka, które było dosyć mocno przykręcone (klucz 6 mm). Klucz wymiękł, cały się wyginał przy próbie odkręcania, już przy niewielkiej sile, poluĽnił - wszystko teraz lata, ale nie odkręcił. Zwykły imbus dał radę od razu, było do¶ć mocno, ale bez przesady.

Wożę więc zestaw imbusów z marketu budowlanego, a te badziewia odradzam. Wożę go jeszcze dla skuwacza, ale jak gdzie¶ nabęde zgrabny skuwacz, to sie badziewia pozbędę.

Data: 2009-09-21 19:11:55
Autor: Jan Srzednicki
[TECH] Co w trasÄ™?
On 2009-09-21, Moper wrote:
"charwel (Oo)==:::" <charwel@gazeta.pl> wrote in message news:h980df$4pv$1inews.gazeta.pl...
Dzięki za rady.
Czyli łyżki do opon przegapiłem i pieprz ;)
I pytanie jeszcze.
JakiĹ› konkretny multi-tool polecacie?

Ja mam Topeak'a za całe 99 zł w sklepie od dwóch lat - taki ze skuwaczem łańcucha, łyżkami. Przyszło mi go użyć w tym roku do regulacji siodełka, które było dosyć mocno przykręcone (klucz 6 mm). Klucz wymiękł, cały się wyginał przy próbie odkręcania, już przy niewielkiej sile, poluźnił - wszystko teraz lata, ale nie odkręcił. Zwykły imbus dał radę od razu, było dość mocno, ale bez przesady.

Topeak to w ogóle potrafi robić badziewia - beznadziejne śruby w super
wyprawowych bagaĹĽnikach i takie kwiatki.

Mam dwa scyzoryki - Kelly's (to chyba jedyna rzecz tej firmy, ktĂłrÄ… mogÄ™
komuś polecić) i wspomniany przez Mikiego Crank Bros. Oba używałem
wielokrotnie, również do ciężkich zadań i nie ma na nich żadnego śladu.
Zatem, nie generalizuj.

Data: 2009-09-21 21:23:29
Autor: Moper
[TECH] Co w trasÄ™?
"Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> wrote in message news:slrnhbfjvr.d5p.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
On 2009-09-21, Moper wrote:
[...]

Zgeneralizowałem, ponieważ gdy klucz zawiódł w trasie uświadomiłem sobie, że sama konstrukcja powoduje, że jakiekolwiek większe momenty kręcenia są wykluczone. Ale rzeczywiście testowałem tylko topeaka, a ten crank brothers wygląda całkiem całkiem... Pozostanę jednak przy komplecie imbusów równie marnej firmy Topek, które są póki co niezawodne, a kosztowały coś koło dychy :)

Data: 2009-09-21 19:42:40
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
[TECH] Co w trasę?
Dnia 21.09.2009 16:22 użytkownik Moper napisał :
[...]

Z Crank Brosem nie ma takich problemów, denerwuje mnie tylko to, że trochę rdzewieje, ale trzeba przyznać, że w tylnej kieszonce jest narażony na wodę i sól.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

[TECH] Co w trasę?