Co w tym niepozornym kaczorze jest

Data: 2010-08-31 13:10:23
Autor: Hans Kloss
Co w tym niepozornym kaczorze jest
..... ze nienawiść do niego łączy wszystkich chyba skurwysynów w naszym
kraju? W dodatku im zacieklejszy antykaczysta tym większe bydlę, widać
tę zależność jak na dłoni choćby na tutejszej szgrupie. Nie bardzo to
rozumiem, wyjaśni kto sensownie?
J-23

Data: 2010-08-31 22:13:06
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 22:10, Hans Kloss pisze:
[...]

Tu nie chodzi o nienawiść, tylko o wywołanie nienawiści wśród wyborców.

Sposobem do tego jest propaganda i dezinformacja uprawiana nagminnie
przez pełobandę n.p. na p.s.p.

Data: 2010-08-31 13:18:39
Autor: Hans Kloss
On 31 Sie, 22:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Tu nie chodzi o nienawiść, tylko o wywołanie nienawiści wśród wyborców.
Sądzisz ze umieliby wywołać masową nienawiść do dowolnego człowieka,
jak u Orwella?? A najmniej odporni na ich propagandę są właśnie kurwi
synowie i zboukuniona trzoda chlewna? Być może...
J-23

Data: 2010-08-31 22:20:31
Autor: u2
W dniu 2010-08-31 22:18, Hans Kloss pisze:
[...]

Oczywiście, to jest typowa socjotechnika. Zwykle kończy się tragicznie
dla stosujących ją.

Data: 2010-08-31 15:09:47
Autor: Hans Kloss
On 31 Sie, 22:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Oczywiście, to jest typowa socjotechnika. Zwykle kończy się tragicznie
dla stosujących ją.
Póki co skończyła się tragicznie dla zupełnie innych ludzi.
J-23

Data: 2010-09-01 00:26:40
Autor: Jaksa
On Tue, 31 Aug 2010 22:10:23 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Nachalna propaganda, osmieszajace zdjecia, jak to z LK siegajacym
klamki powyzej glowy, toz to klasyka.

Wlasciwie nie bylo ujec przedstawiajacych w neutralnym swietle braci,
a zawsze w drwiaco-wysmiewajacym.

Plus nagonka w mediach. Oraz mocne granie na kompleksach niedorobionych
Europejczykow, takich jak tutaj zenek z blokowiska ze 7,000 zl pensji.

Bardzo prosta socjotechnika, ale ona pracuje na niewyrobionych umyslach.
Pamietajmy, ze polskie spoleczenstwo jest po II WS i PRL'u najbardziej
sprymityzowane w Europie.

Plus pelne kompleksow (Europa, ciemnogrod, klechy, piniadze) na ktorych
zydo-ubecja niezwykle umiejetnie gra.

No i obaj bracia K prezentuja sie dosc antypatycznie. W sumie wymarzony
przeciwnik dla drugiej strony.

Jaksa

Data: 2010-08-31 15:33:21
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 00:26, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

No i obaj bracia K prezentuja sie dosc antypatycznie. W sumie wymarzony
przeciwnik dla drugiej strony.

Wręcz przeciwnie, prezentują (a raczej prezentowali) się dość
sympatycznie. To raczej tusk wygląda odpychająco z tymi swoimi
wyłupiastymi gałami i wąskimi nieprzyjemnymi ustami- ale oczywiście
kaczor wzdraga się jechać po jego wyglądzie  bo za porządny na to. Ja
bym takich względów nie miał- dlaczego nikt  nie pyta tuska o chorobę
Basedowa albo o kłopoty z wypróżnianiem się? Dlaczego nikt tej mendy
nie kieruje do logopedy? Ja tylko grzecznie pytam, broń Boże niczego
nie insynuuję... to takie proste a mimo to dla niektórych ludzi nie do
przeskoczenia.
J-23

Data: 2010-09-01 01:09:43
Autor: Jaksa
On Wed, 01 Sep 2010 00:33:21 +0200, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Nie w mediach i publicznych wystapieniach.

Osoby ktore znaly LK osobiscie, sprzed prezydentury, po jego publicznych
wystepach stracily do niego uprzednio zywiona sympatie. Mam takich
w najblizszej rodzinie, wiec wiem co pisze.

Ja do LK nigdy nie mialem sympatii.

To raczej tusk wygląda odpychająco z tymi swoimi
wyłupiastymi gałami i wąskimi nieprzyjemnymi ustami- ale oczywiście

Ale zrobiono z niego "Europejczyka". To takim zenkom wystarczy,
przeciez sami lepiej nie wygladaja, kwestia genow.

kaczor wzdraga się jechać po jego wyglądzie  bo za porządny na to. Ja
bym takich względĂłw nie miał- dlaczego nikt  nie pyta tuska o chorobę
[...]

Alez to bardzo proste, potrzebny bylby zgodny klangor klakierow
w mass mediach by taki PISowski palikot mogl publicznie zaistniec.

A mass media w Polsce sa w lapach zydo-ubecji, wiec sobie
w kolano strzelac nie beda.

Jaksa

Data: 2010-09-01 01:58:06
Autor: TeleTubisie

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl> wrote in message news:op.vibpyqp71j561patlantis...
[...]

-- -- -- -- -

I na łonecie takie zdjecia wisialy ze 2 dni w hotniusach. Ale jak dzisiaj BOLEK okazal sie platnym konfidentem to moze 10 minut a na tvn kilkanascie sekund pod koniec Dziennika Telewizyjnego :)

Data: 2010-09-01 01:29:33
Autor: zbig
On 31 Sie, 22:10, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Pytanie jest źle zadane. powinno brzmieć. Co w tym kaczorze jest
takiego, ze posługując się wyłącznie kłamliwymi insynuacjami ma
całkiem sporą gromadkę wyznawców. Odpowiedź tkwi w niskim poziomie
intelektualnym tej grupy, o czym szczerze i otwarcie powiedział kiedyś
Jacek Kurski (ciemny lud to kupi). Kaczyński jest na tyle
inteligentny, że potrafi takim prymitywny wacianym mózgom wtłoczyć do
łbów jedynie nieskomplikowane opisy relacji dobry-zły. To co wykonuje
to Himalaje cynizmu i obłudy ale na takich półgłówków wychowanych na
Fakcie, disco polo i Kiepskich w zupełności wystarczy.

Data: 2010-09-01 04:12:58
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 10:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Pytanie jest źle zadane. powinno brzmieć. Co w tym kaczorze jest
takiego, ze posługując się wyłącznie kłamliwymi insynuacjami
 STOP. To jawne kłamstwo. jeżeli uważasz inaczej WYKAŻ
(przypominam:ciężar dowodu spoczywa na twierdzącym) że kaczor
posługuje się WYŁĄCZNIE kłamliwymi insynuacjami. W przeciwnym razie
zostaniesz zaliczony w poczet bezczelnych oszczerców.
J-23

Data: 2010-09-01 04:44:02
Autor: zbig
On 1 Wrz, 13:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

posługuje się WYŁĄCZNIE kłamliwymi insynuacjami. W przeciwnym razie
zostaniesz zaliczony w poczet bezczelnych oszczerców.

No dobra, nie wyłacznie a prawie wyłącznie. Prawie robi różnicę..
Zadowolony?

Data: 2010-09-01 05:00:31
Autor: Hans Kloss
On 1 Wrz, 13:44, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

No dobra, nie wyłacznie a prawie wyłącznie. Prawie robi różnicę.
Zadowolony?
U Szechtera miałbyś już przegrany proces sądowy. Ale ja mam miękkie
serce, ułaskawiam cię (copyright by Amon Goeth).
J-23

Data: 2010-09-01 16:04:12
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6571dcdf-62ad-4bcd-82bc-0361b9fee89bk10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Bo to typowy guru sekty, jakby kazał zwolennikom z psp lizać sobie jaja to przekonani o jego geniuszu robiliby to z rozkosza.

--
stevep

Data: 2010-09-01 09:47:32
Autor: Hans Kloss